Cemre Solmaz'dan Saat 02.11:
Saat bire kadar canlı yayın yapmıştım.Şimdi ise elimde noodlem,televizyonumda kore dizim ve zürefalı şans battaniyem salonda kasvetli kasvetli oturuyorduk.Elimde vazgeçilmez telefonumdan bazı fan hesaplarımın gruplarından mesaj geliyordu.Diziyi durdurdum ve elimdeki telefona yoğunlaştım.
Yenilmezler
slm_ayan36:Evet şimdi asıl konumuza dönelim Cemre paşam niye Cellat ile küstünüz?
Bruhsagligi:Bakın ben size diyorum öpün barışın bi Cemcel alalım en azından.
Sus_su:Lan nerdesiniz!?
Deparsxx36:Valla Cemre aktif,yeme bizi Cemoli.
Siz;Ney bakalım derdiniz?
Slm_ayan36:E bi...
Sus_su:..öpün...
Bruhsagligi:...hatta uzun uzun opun...
Deparsxx36:..barışın.
cellat:İnsan bi utanır.
Slm_ayan36:Ne utancaz çocum hadi biz bakmıyoruz.
Siz;Allah allah hayır ya....
Bruhsagligi:Hani ikinizde fesattınız nerde fesatlık aga!?
Deparsxx36:Az action az mezdekeğğ🥺
Cellat:Ben dünden razıyım...😏
Sus_su:Bak görde az utannn...cemoli🧐
Siz;Tanımadığımı neden öpeyim ayıptır sorması.
Slm_ayan36:Yetiştiremedik işte ama bütün suç bizde.😒
Bruhsagligi:Ne dersen doğru paşam bide demiyomuydu Cemoli ben fesatım diye gördük işte...🙁
Cellat:Yetiştiremediniz tabii,bi öpücük alt tarafı dimi...😩
Depersxx36:Az Cellat gibi ol bak çocuma hiç hayır demiyor.
Siz;Beni şimdi komşu çocuğuyla kıyaslayan anne mi oldunuz siz...?😳
Sus_su:Yorum yok...
Siz;Sizi mutlu etmek için napabilirim söyleyin gönderin gsin söz yapıcam öpüşme dışında.
Slm_ayan36:Ne istersin Cellat paşam...seç,👆🏻
Bruhsagligi:Beğen,❤️
Sus_su:Al.👐🏻
Cellat:Şuan Cemre'nin evinin kapısındayım söyleyin alsın beni eve barışsın
Slm_ayan36:Şışt kız git hadi bekletme kocanı...
Siz;Ne kocası be!
Depersxx36:Git kız! Anneye laf yok.
Siz;Özür dilerim anne ...
Kapı çalınca istemeyerek kapıyı açtım,aslında biriyle konuşmak istiyordum fakat bunu söze geçiremiyordum.Cellat ile görüşmek beni elbette çok mutlu edecekti ama işte olanlardan dolayı kendimi frenlemiştim birtakım şeylere...açıklamayadığım şeylere.
Kapı açılınca Cellat direk eve girerek kapıyı kapatma olasılığını sıfırladı.Montunu çıkarıp yere attı,sanki fantezi dizisindeyiz.Bana sarıldı sıkıca,dur bir dakika bu iş yanlış yerlere kayıyor.Ben sarılmadım tabii,gururlu kızım ben ne olacak.
Cellat:İçeri geç!
Cemre:Ne!?
Cellat:Otur seninle konuşacaklarım var.
Cemre:Ama benim yok şimdi evimi terk et!
Cellat:Burşey diyeceğim ve gideceğim tamam mı?
Cemre:Sadece birşey.
Cellat:Benimle konuşmak istemiyorsun dimi,durek kaabul ettin.
Cemre:Kovulmak istiyorsan canıma minnet çabuk söyle.
Cellat:Otur hadi.
Cemre:Oturduk dinliyorum seni.
Cellat:Iyy gerçekten kore dizisi iiyormusun hem bu ne?
Cemre:Cahil falan mısın o noodle,buda kore dizisi tanıştırayım.İstersem izlerim sanane!?
Cellat:A bu senin köpeğinmi ne jadar büyüka adı ne?
Cemre:Karamel...
Cellat:Gel bakayım seveyim seni.
Cemre:Sana gelme-
Karamel herkese utanan köpek Cellat'ın kollarına kendini atmıştı.Vay zalim köpek,sende mi brütüs?Tek dert ortağım beni bu duruma sokan kişiye sarıldı ya.Taman kendine herşeyi çeken bir auorası var ama yani bu bana yapılmaz ki.
Cellat:Gel sanada sarılayım,kıskanma.
Cemre:Ayol ne kıskanıcam,dert ortağım beni depresyona sokan kişiye sarıldı sadece.
Cellat:Evet kendi kuyunu kazıyosun ama iyi anlamda.
Cemre:Ne istiyosun?
Cellat:Bana gerçekleri söyle Cemre!?
Cemre:Özel sebepler tamam mı?
Cellat:Burdan bana herşeyi anlatmadan gitmeyeceğim ne olursa olsun çağırabiliyorsan polis çağır yalan söylemiş olacaksın ve sen böyle biri değildin!?
Cemre:Ne anlatmamı istiyorsun ne,sana travmamın olduğunu yada unutulmaktan korktuğumu mu anlatayım ne istersin.Yaramı deşip daha çok ağrımasına neden olmak istersen yada ne bilim tüm türkiyeye ve okula rezil etmek istersen buyur artık eline fırsat da geçti!
Cellat:Deniz.
Cemre:Ne Deniz!?
Cellat:Bana Deniz de...
••••••
Oyun Arası.Öncelikle Cemre ve Cellat ile huç görüşmemiş olabilirsiniz birde duyduğuma göre seevgiliyken Yenilmezler grubuyla çok mesajlaşıyoarmış bende böyle birşey yaptım
Herkesi koymadım fakat bu kitapta bana yorum yapanları buldum,gönül isterdiki okuyanlara,voteleyenlere herkese koymak isterdim fakat rahatsızım baya kaç gündür halsizim bende bu kitaba yorum yapanları koydum.
İnanki sizden bu yüzden çok özür diliyorum.Sizide başka bölümlerde koymaya çalışacağım.Bu arad nickini yanlış yazdığım varsa defalarca kez özür dilerim.
Saat 00.08 ve 574 kelimeyle veda ediyorum...
~Gece🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME (L) OVER~Cemcel 'Tamamlandı'
Fanfiction"Selamlar vazgeçemediğim hacılarım sizleri bu gün burda tekrardan her akşam olduğu gibi görmek beni ne kadar memnun etti size anlatamam.Şuan yaklaşık yayınımız da tam tamına on sekiz bin üç yüz otuz bir kişi var ve hepinizi kucaklayarak bu günkü yay...