Seni Düşünmüyorum Artık Sonucta Arkadaş Olmak istemiyorsun 0.6

516 61 13
                                    

Açıklama:Öncelikle lütfen burayı okuyun!

Yeni bir Cemcel kitabı yazmaya başladım ve Ruhsuz bitene kadar atmayı düşünmüyorum.Yada bitmeye yakın muhtamalen onu da atmaya başlarım.Senaryo olarak yine siradan birşey olmayacak.Yani Ruhsuz'u aratmayacak.Anlatım biçimi ve betimlemelerin olduğunu geçmiş,gelecek ve şimdiyi barındiran bir kitap olucak.Ve gerilim,bilim kurgu üzerine olacak ve ilk bölümünü yazdım taslakta duruyor.

Bilgilendirme Bitti!

Cemre Solmaz'dan:

Hoca derse geldiği zaman derin bir nefes alarak sadece bu günün yarın gibi olmamasını istedim.Ders yine seçmeli matematik ti ve dünden beri hocaya kanlı bıçaklı olan savaş açan masum ben hocaya dikdik bakıyordum.

Hoca derse başladığın da herşey çok normaldi ki hoca birden defterlerimizi kaldırmamızı isteyene kadar.Demek ki son dakika sözlüsü yapacaktı.

Normalde sözlüler adı üştünde söz yoluyla yapılırdı her okulda olduğu gibi fakat bizim hocamız sözlüleri yazılılaya çevirmeyi çok severdi.Fantezilerimi zorguluyo olabilirsiniz size çok fesat oldugumu söylemiştim ama inanın ki bu hocanın fantazileri bir baskaydı.Onunla yarışamazdım.Kim yazılıyla sözlünün yerini değiştirir ki.Sözlü zamanın da yazılı yapar hoca hep habersiz,yazılı haftasında ise sözlü yapardı dengesiz adam...

Elime kağıdı verince gözlerine bakıp 'Pisman olmadığını ve ne yaptığının farkında değilsin biliyorum ama inanki yanlış kişiyle dans ettin dostum,' bakışı attım.Bu bakış bana özgüydü çünkü tam şuanda içimden bu gecmişti ve hocaya sövmemek icin kendimi zor tutmuştum.

Sınav baya zordu.Beni gerçekten çok zorlamıştı fakat Cellat tıkır tıkır çözüyordu ve benden önce bitirip sıraya dönmüştü.

Bu gün arka arkaya dört ders matematiğimiz vardı.Seçmeli iki normal matematik iki olmak üzere.Gerçekten bu programları neye göre yapıyorlar.Matematikçi olduklarını pek düşünmüyorum,mantıken arka arkaya matematik görmek beyne hasar verir.Genç yaşta beynimin error vermesini istemiyorum en azından.

Üçüncü Ders Saati Cemre Solmaz'dan:

Hocamız ikinci ders sınavları okumustu ve şimdi sırayla okuyordu herkesinkini.

Hoca:Cemre Solmaz 87
Hoca:Özgür Deniz Cellat 96

Bur dakika ne ben doğru mu duydum.Tam şuan ilk defa hayatım da doksandan düşük alıyordum ve gıcık olduğum kişi benden daha yüksek puan almıştı.Ne yani su iki gündür Cemre'yi nasıl daha üzebiliriz oyunu mu oynanıyordu?

Zil çaldığını duymadım ama sınıftakilerin kıkırtısı bile beni yeniden öldürmeye yetmişti.Daha yeni yaşanan bu olay direk nasıl Cansu'ya ulaşmıştı.

Magazincansucuklise

'Herkese yine merhaba öğrenciler.Bugün en çarpıcı haberim 12/A'da yaşandı.Twich yayıncısı Cemre Solmaz'ın ve Özgür Deniz Cellat'ın arasındaki kavgayı biliyorsunuz ki bu ikili arasında tatlı diyenlerin de bulunduğu rekabet iyice alevlendi.Cemre Solmaz'ın Cellat'tan daha düşük puan alması üzerine Cemre Solmaz'ın gittikçe unutulacağı konusulmaya başladı.İkili daha bir açıklama yapmadı.'

Ve evet,korktuğum şey beni kendine çekuyordu.Birşeyden ne kadar korkarsanız ona yakalanma riskiniz daha artarmış.Bunu yaşayarak öğreneceğim iste...

Merve ile Yaren yanıma gelmeye şuanda cesaret edemiyordu.Haklıydılar aslında,üzülünce bazen ağlarım bazen herkesi kırarım bu sadece duygusal yönden değil fiziksel yöndende ola birşeydi.

Belki orda biraz daha dursaydım hersey farklı olurdu.Beni umursamayan bir Cellat vardı öncelikle,hatta üzülmemden mutlu olan bir Cellat vardı.Gözlerimin dolmasıyla çantamı alıp okuldan ayrıldım.Çok önemli derslerim zaten yoktu,devamsızlık desen yanından gecmezdim.İstediğim kadar ağlayabileceğim bir yere gitmeye karar verdim,uzağa çok uzağa...

•••••
Oyun Arası

Bu bölüm hiç güzel olmadı normalde atmayacaktım ama yazdığım icin boşa gitmesin dedim...

Parmaklarımı hissetmiyorum ve halsiz olmama rağmen Ruhsuz'a bölüm yazdım diye koşarak buraya geldim.

Öncelikle yeni kapak nasıl?

Açıklamayı okudunuz mu,okuduysanız size şunu söylemekten cekiniyorum ama yavaş yavaş Ruhsuz finale gidecek belki istersem devam kitabı yaparım ama aklımda böyle bir fikir var şu saatten beri düşünüyorum.

Ve evet saçma bölümüm nasıldı?

Saat 02.03 533 kelimeyle veda ediyorum

~Gece🌙

GAME (L) OVER~Cemcel 'Tamamlandı'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin