Senden Daha Iyi Oynuyorum Bil Diye Soyluyorum 0.3

717 70 22
                                    

Multimedya:Koymayacağımı biliyorsunuz ama illaki burda boş yapacağım ve Ruhsuz'a yeni bölüm yazdım koşun bakmadıysanız bakın


Cemre Solmaz'dan:

Yayını kapattıktan sonra instagrama girdim ve fake hesabımdan Cellat'ı stalkladım.Hayatımda kimseyi stalklamamıştım ama ilk defa hiçbir bok olmadan tüm fotograflarına baktım.Hesaptan çıkıp kendi hesabima girdim ve birkaç saçma sapan story attım.Her gün böyle storyler atardım ve bu artık sosyal medya da benim yaşadığımın göstergesi oluyordu.O gün yoğun olursam da her zaman attığım kırık maus fotosu atiyordum.Bu bir semboldü artık,bu mauseyi görenler benim hangi bokları karıştırdığımı düşünüyorlardı ve haksız değillerdi.Ders çalışan biri değilmdi ve ortalamadaydım.Her zaman doksan üstü alirdim ve okulda en yüksek notları hep ben alırdım.Evet ders çalışmadığım halde...

Oyun sevdam küçük yaşta başladı,bir gün abim okuldan kaçıp internet kafeye gelmişti.Ben o zaman ilkokul sondaydım.Evimizi karşısında market vardı ve marketin çaprazında internet kafe bulunuyordu.Marketten çıkınca abimi orda gördüm ve her zaman ispiyoncu kardeş olduğumdan onu tehtid etmek için oraya gittim.Beni görünce korktu haliyle ama ben o an herşeyi unutmuştum.Hayatımda ilk defa bilgisayara bu kadar yakındım.Babam pek izin vermezdi bilgisayarla oynamama yada ellememe.Abim bilgisayara öyle baktiğımı gorünce bana nasıl çalıştığını gösterdi ve o gunden beri bilgisayardan vazgeçemez oldum.

Şuan abim mimar ve Bursa'da sevgilisiyle yaşıyor,sevgilisini gercekten çok seviyoru  çünkü Seher benim arkadaşımdı ve onları ben tanıştırdım.Ama beni kimseyle tanıştırmadılar evet sapım....Annem ve babam dokuz yıl once boşandılar ve babamla görüşmüyoruz çünkü annemi aldatmıştı.Şuan benim yaşımda bir üvey kızı birde on üç yaşında kendi kızı var.Bazen düşünüyorum hani ben ona ne yaptım,evet tamam sevgisi geçebilir bir aptallık yapabilir ama bu demek değilki çocuklarından vazgeçecek.Benden yani twich yayincısı olduğumu bilmiyordur mesela yada abimin mimarlık bölümünü dereceyle bitirdiğini.Ama benimde bildiklerimin arasında babamın artık sonsuza kadar o olmadığıydı.Kendi çizgimde yürüyecektim ve kendi hayatıma bakacaktım...


Sabah üstümü değistirip kahvaltı yapıp evden çıktım.Karamel'e veda ettim ve okul yoluna koyuldum.Sınıfım ve okulum cidden güzeldi.Hem insani olarak hemde yapı olarak.Tabii bazı çiyanlar yok değildi ama pek cesaretli oldukları söylenemezdi.Sırama oturduğumda hocayı bekledim.Merve 'kod adı;Kızıl Şeytani Bella' benim arkamda oturuyordu.Yaren ise 'kod adı;altın yükseldi sarı civcim' yanımızdaki sırada oturuyordu.Sınıfta tek üçümüz boş oturuyorduk herkesin yaninda biri vardı,aslında bu bizi  tercihimizdi.Öyle yada boyle zaten sınıfta üç yada bir kişinin yanı boş olacaktı.Derse hoca girdikten sonra kapı çalındı ve üç erkek öğrenci girdi.Ben pek umursamadım ve zaten o yone bakmadım.Ama yandaki kızların ağzı açık kapiya baktıklarını görünce erkek oldukları baya anlaşılıyordu.Sonra bir ses duydum,tanıdık bir ses.


?:Merhaba hocam biz yeni geldik.

Hoca:Hoşgeldiniz kendinizi tanıtıp boş yerlere oturabilirsiniz.

?:Ben özgür deniz cellat


Bir dakika bu dünkü elemandı.Kafamı kaldırıp o yone baktığımda Cellat ile goz göze geldik.O bana pis pis sirıtıyordu.Yanindakilerde kendini tanıttilar ve boş yerlere geçmeye başladılar.Cellat kendinden emince yanıma geldi ve duruşunu hatta mimiklerini bozmadan bana baktı.Ve yanagımdan bir makas aldı.

Cellat:Küçük yayıncımızda burdaymış,yasadık desene senle çok eğlencez...;)

Cemre:Bak Cellat mısın nesin bilmiyorum ama yayında da yaptın şu göz kırpma işine bir son mu versen.Rahatsız olmaya başladım!

GAME (L) OVER~Cemcel 'Tamamlandı'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin