Tatil Için Doğmuşum Ben Ne Gerek Var Okula 2.1

446 48 58
                                    

Cemre Solmaz'dan 1 hafta sonra:

Tatil planı yapmamızın üzerinden bir hafta geçmişti ve son iki gündür bavullarla uğraşmaktan o kadar çok yorulmuştuk ki,uyumayı bile ertelemiş sadece tatile odaklanmıştık.Uçakta Merve ve Behzat beraber otururke biz Yarenle noodlelarımızla kıkırdıyorduk.En son böyle bir dedikoduyu yaptığımız da okuldaydık ve baya zaman geçmişti.Içimden bir ses Merve'nin şuan çok pişman olduğunu söylüyordu,sevgili de olsa bir dostun yerini ne kadar tutabilir ki?

Yaren:Ama ben dedim,sevmiyorsan sevgili olma diye Sena gitti sevgili oldu.Bir kıskançlık yüzünden,erkeklerin kızları kıskanması bir gelenektir ve kızlar bundan mutlu bile olur.Hani erkekelerde mutlu olur da bu neden kıskanmasını istemiyor anlamadım.

Cemre:Her kız bir değil ki ama Sena'yı sevmiyorum sen de biliyorsun,ne zaman doğru dürüst bir ilişkisi oldu ki?

Yaren:Düşünmeme bile gerek yok hiç olmadı,peki sen şeyi duydun mu bu bizim eski okulda biri vardı Sedat mı ne?

Cemre:Evet hatırlıyorum nolmuş?

Yaren:Evlenmiş ve iki çocuğu olmuş.

Cemre:Ney,arkasından atlı mı koşturuyormuş ne bu acele,yaşıtız bide!?

Yaren:Valla en son onun evleneceğini düşünebilirdim,birde çocuk sahibi olduģuna göre kör kütük aşık olmuş bizim ki.

Cemre:Noodlem bitti ve inmemize az kaldı ya,ne zaman böyle bir dedikoduyu yapabileceğiz ki?

Yaren:Eve gidince erkekleri atar yaparız Merve'yi de alalım,yazık garibim kalmış orda boynu bükük?

Cemre:Küçük emrah,aynısı.


Uçağımız sonun da inmiş biz de kiraladığımız eve doğru gidiyorduk.Orman da şirin bir kulübeye benzer villa tutmuştuk ve şehrin gürültüsünden uzakta denize yakın bir yerde tatil yapacağımız için şahsen ben seviniyordum.Bu fikir ise parlak zekasıyla beni etkileyen,karga seslim diye dalga geçtiğim Cellat tarafından piyasaya sürülmüş ve çok geçmeden yürürlüğe girmişti.

Eve geldikten sonra oda paylaşımı yaptık ve bir tarafta erkekler bir tarafta ise kızlar kalmaya karar verdik,eşyalarımızı falan koyduktan sonra cup denize...

Cellat:Rahat geldiniz mi,şahsen biz Berke ile rahat geldik.

Yaren:Cemre ile dedikodu şöleniyle geldiģimiz için baya keyifliydi,sizde durumlar neydi Merve?

Merve:Behzat ile 18.yüzyılda değişim ve diplomasisi hakkında verimli bir söyleşi yaptık,gerçekten günlük hayatım da aldığım kırmızı ojelerim de bu yenilikçi fikirleri düşünmeden edemeyeceğim için Behzata teşekkür ederim.

Berke:Behzat koçum içinden bunak mı çıktı amk!?

Behzat:İşte ne güzel Merve'yi bilinçlendirdim.

Cellat:Kızı kendinden soğutmayı mı düşünüyorsun,hani böyle bir fikrin varsa başarıyorsun da?

Merve:Valla eve dönerken de Behzata rimelin likit yapısını ve hangi markaların daha iyi olduğu hakkında bir konuşma yapmayı planlıyorum.Ve yenilikçi gözlemciliğini bu dalda da geliştirmeni önemle rica ediyor ve sana bir söz hakkı bu durum da vermiyorum kapiş.

Behzat:Tamam ya.

Berke:Hanımcıya gel hanımcıya e uçak biketlerini aldık demi dönüşün?

Cemre:Aldık almasına da uçakla gitmeye ne gerek var hele ki evde rotası ben olup şaşmayan bir uçak varken?

Cellat:Iltifat aldım valla,ne güzel iltifat da edermiş.

Yaren:Tobe ya rabbim burda tek bir akıllı erkek yok mu,biri der 18.yüzyıl diplomasisi,diģerinin artısını bulamıyorum,bunun da iltifat açlığından her boka kapısı 7/24 açık.

Merve:Doģru tespitler ve olmaması gereken özellikler,hadi boşverin onu bunuda hava ćok sıcak gidelim klimanın başına.

Cemre:Cellat!

Cellat:Noldu?

Cemre:Ananı tobe tobe ıstakoza dönmüşsün ya krem sürmedin mi?

Cellat:Süren olmadı?

Cemre:Çabuk çık sudan,birazdan yanar yanık kremi getirdim yanım da odama gel.

Cellat:Vallaha da odasına çağırdı,bir gidem de bakam sonuçta merak etmesi  beni.

Cemre:Hadi Cellattt!


●●●●●●●●●●●●●

OYUN ARASİ

Merhaba,

Bu okunmaları dert etmeyeceģim diyorum ama ne farkettim.Eski okunmam 75 falan dı ya şuan da ise 20 falan,bu da aktif okuyucu kitlemin 20 olduğunu gösteriyor ve yeni bir kitabın okuyucularına baktığınız da 20 olduğunu görürsünüz.Hani benim kitabım da yeni bir kitap değil fakat burdan çok bariz ki kitaplarım yeteri kadar ilgi görülmemiş e bende Ruhsuz'u tamamen final yapıyorum yeni kitap yapmaktan temelli vazgeçtim ve Game (L) Over bittiģin de -ki bu olaylardan sonra çok uzun süreceğini zannetmiyorum- 86.Koridoru da erkence bitireceğim hani mantıklı veya mantıksız bir final olur artık onu düşünmek bile istemiyorum.Bana wattpad ilk başlarda çok iyi gelmişti,birileriyle konuşmak falan fakat şuan da beni kötü etkiliyor ve hani yanım da oldukları için Ecrine,Dicleye,ismini bilmediģim pokuma,Ayana saygılar sevgiler sizi çok seviyorum yanımdan ayrılmadığıñız ve beni desteklemekten ayrılmadığınız için.

Game (L) Overdan eski neşeyi alamıyorum,hani eskisi kadar şaka falan yalmak bile istemiyor canım.Ve normalde senaryo falan çok farklı ilerleyecekti burda söylemek istemiyorum hemen emek hırsızları falan gelir.Oyun temalıydı ve inanın şuan finali yapmak bile istemiyorum vünkü senaryoyu attım hani özetini bir yere yazdım vezinirle attım çope ve senaryom olmadigindan canım yazmakta istemiyor.Final artik nolursa bilmiyorum.


Emoji:👹

Aile: #gydfc

Saat 12.40 ve 639 kelimeyle veda ediyorum...

~Gece Yanlız Demir

GAME (L) OVER~Cemcel 'Tamamlandı'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin