Cemre Solmaz'dan Bir Hafta Sonra:
O konuşmamızın üzerinden bir hafta geçmişti ve okullar sonunda tatil edilmişti ve önümüzde koskocaman bir yaz tatili vardı.Normal şartlarda üniversite sınavlarına hazırlanabilirdik elbette ama hepimiz bir takım okulların yetenek sınavlarına girmiş,yüksek dereceler kazanmıştık.
Hepimiz de bilgisayar üzerine okumak istiyorduk zaten,ilk bir iki yıl okuduktan sonra temel bilgileri öğrenmemiz yeterliydi zaten.Hayatımıza twich yayıncısı olarak devam edecektik zaten.
Birkaç gündür ev arıyorduk ve en sonunda istediğimiz bir evi bulduk.4+1 rezidans tutmuştuk ve bugün taşınıyorduk.
Ben en sondaki odayı seçmiştim,küçük bir balkonu vardı aynı zamanda bir banyo ve hemen yanında birde giyinme odası.
Önceden bir firmayla anlaşıp evi önceden yerleştirmiştik.Sadece kıyafetlerimizi yerleştirmemiz kalmıştı.
Birde odamın diğer kısmını gamer alanı olarak ayarlamıştım.Cemre Solmaz'dan İki Saat Sonra Akşam Saat 23.04:
Hepimiz salonda oturmuş yorgunluktan elimizi kaldıramayarak,dışarıdan söylediğimiz pizzaları yiyorduk.
Berke:Hadi bişeyler yapalım.
Merve:Klişelere sığınalım ve doğruluk mu cesaret mi oynayalım?
Yaren:Klişeler yihuu,hadi alın benden size pembe bir şise.
Behzat:Pembe şişemiz eksikti ev tamam oldu.Hadi ben başlıyorumm
Yaren:Behzat Cellat'a soruyor.
Behzat:Doğruluk mu cesaret mi?
Cellat:Doğruluk.
Behzat:En utanç verici anın ne?
Cellat:Imm,dersteyken bir kere önümdeki kız bana bir kağıt uzatmıştı.O zamanlar ilkokul dörtteyim ve hani çocukça ilişkiler oluyordu okulda.Kız bana kağıt verip işte gülümsedi bende herşeyi yanlış anladım,kız arkamdaki arkadaşına kağıdı vermemi istedi bende verdim.Zannediyorum ki kağıtta benimle alakalı birşey var,aslında varda hani ben aşk meşk zannediyorum.Kağıtta 'Cellat çok aptal' yazıyormuş ve ben bunu bir sevda olayı zannedip arkadaşlarıma söylüyorum.Bu kulaktan kulağa o kıza gidiyor bir günde ve işin aslı öğrenilince ben yerin dibinde...
Cemre:Her gülen kız aşık değildir,hem sen niye aldın ki kağıdı?
Cellat:Hata yaptım fesat kardeşim ama aynı notu sen bana yazıpta arkadaşına vermemi istesen defarca kez o hatayı yaparım.
Cemre:Bak bunu sevdim fesat kardeşim.
Yaren:Sıra Cellat sende.
Cellat:Doğruluk mu cesaret mi?
Berke:Cesaret.
Cellat:Yarene itiraf et.
Yaren:Neyi?
Berke:Ben senden hoşlanıyorum galiba Yaren.
Yaren:Ne!?
Berke:Dogru duydun.
Yaren:Berke ben ben sahsen ciddi bir ilişki istiyorum,seni gerçekten çok sevdim.Komiksin falan ama iki haftadır tanıdığım biriyle sevgili olamam.
Berke:Tanışalım,sadece deneyelim en azından.Bende ciddi bir ilişki istiyorum ve bunu seninle istiyorum.
Yaren:Tanışabiliriz belki de gerçekten sevgili bile olabiliriz Berke.
Cemre:Yine ortada sap kalacak olan benim ya.
Cellat:Fesat kardeşim ben burda ne güne duruyorum.
Cemre:Napıcaksın yoksa bana birini mi ayarlayacaksın!?
Cellat:Kendimi ayarlayabilirim,başka erkekler yasak sana.
Cemre:Neden!?
Cellat:Ben tüm erkeklere bedelim çünkü.
Merve:Oohoohoh,lan Behzat kendini övesene sende.
Behzat:Ben bir malım.
Berke:Ananı skim ajsjnsnsmsmksskkwm
Merve:Öv dedim söv demedim.
Behzat:Cellat ile beni tartıya koysan,tartı yüzüme tükürür Merve.
Merve:Şimdi ben tükürücem he.
Tam o sırada kapı çalmıştı ki Berke kapıyı açmaya gitti.Fakat kapıyı açar açmaz bir küfürle tüm fikkati kendine çekmişti.
••••••••••
Oyun Arası
Merhaba✋🏻,
Şuan hem maç izliyorum hemde bölüm yazıyorum derdim ama bölüm bitti.
Beşiktaş-Göztepe maçını kim alır.
Kesinlikle Beşiktaş kazanır kendi takımım diye demiyorum ama kartal kadar asil hayvan yok bence.
Bu arada takımlarla alakalı maksimum yaşı on olanlar laf atabilir ama takmıyorum kimseyi.
Herkes herkese saygı duymalı sonucta.
Geçen Galatasaray ve Beşiktaş maç yapmıştı ya,instagramda biri Galatasaray kazansın diye Beşiktaşa Voodoo büyüsü yapmış.
Tövbe tövbe...
Bu arada yeni shipimizin süprizine bir bölüm kaldı diğer bölümü bekleyiniz.
Tek aşk HarŞer...
Harun ve Şerbetiye için bir Merve Bella duası alalım.
Birde şarkı bükeyim durun;
Reddediliyorum saat başı ailemden
Ve çok sikimde memnunum her halimden
Noodle bile memnunken
Ben oldum yine derbeder.Bu kadar çünkü yoruldum ve gidiyorum.
Sabaha kadar Strangir Things izliycem.snnsnsnmsmsms
EmojiMİZ:👹
İroni fan clupÜMÜZ: #gydfcİnstagram:gecemwq
Saat 22.12 ve 563 kelimeyle veda ediyorum yine yeniden...
~Gece Yanlız Demir 🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME (L) OVER~Cemcel 'Tamamlandı'
Fanfiction"Selamlar vazgeçemediğim hacılarım sizleri bu gün burda tekrardan her akşam olduğu gibi görmek beni ne kadar memnun etti size anlatamam.Şuan yaklaşık yayınımız da tam tamına on sekiz bin üç yüz otuz bir kişi var ve hepinizi kucaklayarak bu günkü yay...