Cemre Solmaz'dan O Akşam:
Berke kapıyı açtığında verdiği tepkiyle merakımız hayliyle artmıştı.Ayağa kalkıp yanına gittiğimizde kapıda biri vardı.Ve Berke gerçekten çok yerinde bir tespitle küfretmişti.Kapıda pembe saçlı,pembe çantalı,pembe dolgun rujlu yaşlı bir kadın.
Behzat:Bu sizin Şerbetiye değil mi?
Cemre:E-evet.
Şerbetiye:Adımı nerden biliyorsun yakışıklı?
Merve:Ş-şey bir oyundan da e buyurmaz mısınız?
Şerbetiye:Geç kızıl şu yakışıklılar hatrına giriyorum.Maşallah sizin evde taş kaynıyo senin adın ne Romeo?
Cellat:Cellat teyzecim.
Şerbetiye:Teyze deme lazım olur ;)
Cemre:Teyzecim hadi geç ya.
Cellat:*Sen beni mi kıskanıyosun bakayım.*
Cemre:*Yok Romeo ne hattimize*
Cellat:*Ay sen kıskanınca bi tık daha tatlı oluyosun,ben iyisi seni hep kıskanrırayım*
Cemre:OY SON KOSKONONCO BO TOK DOHO TOTLO OLOYOSON,BON OYOYO SONO HOP KOSKONDORYOYOM.
Yerlerimize oturduğunuzda Şerbetiye Teyze erkkelerden bir türlü gözünü alamamıştı,bari teyze yaşına utan ellinyaşında varsındır.
Şerbetiye:Aha valla bu Romeo,zaten şu olmuş mecnun aha buda pinokyo.
Berke:Ben neden pinokyoyum!?
O sırada yine kapı çaldı bu sefer erkekler hep birlikte kapıyı açmaya gittiler,yoksa elimizde kalacaklardı ve bunu biliyorlardı.Cellatlar yanında bir adamla geldiler.
Cellat:Harun Bey rezidansın yöneticisiymiş bize şu doğalgaz hakkında bilgiler verecek biz mutfaktayız.
Cemre:Tamam.
Onlar gittikten sonra teyzede baya bir sırıtış vardı.
Şerbetiye:Heyt be,tam ideal koca adayı şu Harun Bey.Dört çocuk yapıcaksın rahatlayacaksın öyle söyleyim.
Yaren:Harun Bey?
Şerbetiye:Evet ya niye şaşırdın baksana şu endama boya posa.
Cemre:Ama Cellat'a romeo felan dedin.
Şerbetiye:Dedim de o Romeoysa sen Julietsin hem o sadece hevesdi bu allahım,o pis bıyıkları tam bükülmelik.
Tam o sırada Cellat'lar mutfaktan gelmiş Harun Beyi yolcu ediyorlardı ki Şerberiye teyze bağırmaya başladı.
Şerbetiye:Harunnnn Bey,benide bekleyin!
••••••••••••
Oyun Arası
Merhaba yine🌚,
Alın size best çiftimiz.Artık onlarıda bu hikayede göreceğiz ona göre.Bu arada bölüm nasıldı?
Şampiyon Beşiktaş oldu bu arada 🖤🤍
Herkesin takımına saygım sonsuz bu arada tekrar söylüyorum.
Saat 13.33 ve 292 kelimeyle veda ediyorum....
Emojimiz:👹
Fan clupumuz: #gydfcİnstagram:gecemwq
~Gece Yanlız Demir🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME (L) OVER~Cemcel 'Tamamlandı'
Fanfic"Selamlar vazgeçemediğim hacılarım sizleri bu gün burda tekrardan her akşam olduğu gibi görmek beni ne kadar memnun etti size anlatamam.Şuan yaklaşık yayınımız da tam tamına on sekiz bin üç yüz otuz bir kişi var ve hepinizi kucaklayarak bu günkü yay...