1 Yıl Önce:
Tatilden döndükten sonra Deniz ile sevgili olmuştuk ve yaklaşık bir buçuk aylık bir ilişgimiz vardı.Herşey yolunda gidiyordu ve ideal ilişgimizi hacımlı macımlı konuşmalarımızla birbirimizi sıkmadan ilerliyorduk.Hatta evlenmeyi bile düşünmeye başlamıştık.Bizden sonra Yaren Berke'ye bir şans vermeyi düşündü,Harun ve Şerbetiye biz tatildeyken sevgili olmuş hatta bizden hızlı olarak yıldırım nikahıyla evleneceklerini söylemişlerdi.Şerbetiye teyzede az değil gitti adamı kandırdı şimdi çocuk peşinde pembe saçlım...Yaren:Korku evini hatıtlıyor musunuz?
Behzat:Paracıklarıma veda ettiğim bir zamanı nasıl unutmamı bekliyorsunuz ki?
Merve:Ya tekrar mı gitsek!?
Cemre:Bilmem ki geçen sefer siz gelmemiştiniz aslında bence gidelim.
Behzat:Gidecek paralar ya yine mi ya...
Cellat:Bu sefer ben bulucam buna okeyseniz gideriz?
Şerbetiye:Okeyiz yavrucum az karanlıktayken de ehehheheheh..
Berke:Teyzecim sen neden benim ilerideki cinsel hayatımın içine ediyorsun? Soğudum billahi...
Yaren:Sapık mısın sen Berke?
Berke:Civcivli limonlu horozum sapıkTIM bir zamanlar mesela iki dakika önce taki teyzeciğimizin fantezilerini duyana kadar.
Cellat:Tamam hadi hazırlanın bende şu korku evini bulayım gel lan sen Berke bana yardım et!
Hazırlandıktan sonra arabalara binmiş verilen konuma doğru yola çıkmıştık.Bir süre sonra şehirden ayrıldığımızı farketmiş birkaç kontrolden sonra bir köyün orda durmuştuk.Konum terk edilmiş bir köydeydi...
Cellat:Lan Berke pici,olum sen konuşmadın mı adamla?
Berke:Abi bayardı bizi orası bende başka bir yer ayarladım hem doğru yere geldik merak etme!
Cellat:Sen neden başka yer ayarlıyorsun lan,sana sadece randevu al dedim pis herif.
Behzat:Buranın parasını sen ödedin dimi Berke!?
Berke:Yo yengem ödedi.
Behzat:H-hangi yengen!?
Berke:Merve yengem.
Behzat:Ayy bana bişeyler oluyor yemin ederim ki...
Merve:Aşkım ben kendi kredi kartımdan ödedim çok birşey değildi zaten?
Behzat:Girmiyomuyuz abi?
Cemre:Yılın R ödülü sana eniste.
Behzat:Ne demek eee napıyoz?
Berke:Adam kameralarla bizi izlediğini köyün zaten küçük olduğunu korkmamıza gerek olmadığını söyledi.Bir adet muska bulcakmışız?
Harun:Gitsek mi biz acaba?
Şerbetiye:Ben seni korurum aşkım evde yatak var mı Berke!?
Berke:Ya ama bu kadar da olmaz ya,cinsel hayatım olmadan bitti ama!
Cellat:Gevezeler hadi girelim artık!
Köye girdiğimizde hava zaten kararmaya basladığı için korkmuyor değildik.Yavaş adımlarla yürüyüp hepimiz köy meydanında birbirimize bakıyorduk.
Merve:Ayrılmamız gerek Behzo sen benle geliyosun.
Yaren:Berke hadi biz senle.
Şerbetiye:Romeom bak şurası çok güzel biz oraya gidelim bence ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME (L) OVER~Cemcel 'Tamamlandı'
Fanfiction"Selamlar vazgeçemediğim hacılarım sizleri bu gün burda tekrardan her akşam olduğu gibi görmek beni ne kadar memnun etti size anlatamam.Şuan yaklaşık yayınımız da tam tamına on sekiz bin üç yüz otuz bir kişi var ve hepinizi kucaklayarak bu günkü yay...