Mutlu Olmayı Hakediyorsun 1.9

459 53 59
                                    

Cemre Solmaz'dan O Akşam:

'Sonra noldu?'

Cemre:Dinlemiyor musun sen beni?

Cellat:Dinliyorum da kokundan mayhoş olmamak ne mümkün?

Cemre:İşte sonra abimi yakaladım okuldan kaçıp internet kafeye gelmiş.Onu ispiyonlayacağımı bildiğinden bana bilgisayara bakmak isteyip istemediğimi sordu.Bende tamam dedim öyle tanıştım bilgisayarla.

Cellat:İyiki abin kaçmışta sende bilgisayarla tanışıp beni kollarına alabilmişsin.

Cemre:İyiki,unutma fesat kardeşim şuanl-

Cellat:Şuanlık ilerisi yok ama beni öptüğüne göre biraz fesatlık düşünebilirim dimi?

Cemre:Ama biraz.

Cellat:Gel bi öpeyim seni bir doyamadım cidden.Yanaklarınızı hangi şef yaptıysa gideyim de bir elini öpeyim,dur sevgili anneciğiniz yapmıştı değilmi fesat kardeşim.

Cemre:Evet ama ne demiştim yanına gidemeyiz o isteyene kadar.

Cellat:Emin ol ki bir damat adayı duyunca,seni çağıracak ve abine söyleyecek.

Cemre:Ve sende kendi ölümünü yazacaksın,canına susama sırık.

Cellat:Valla şuanki mutluluğumu kimse elimden alamaz,böcüşümün kollarında ona sarılarak yatağında yatıyorum.Daha ne isteyebilirim ki.

Cemre:E bir zahmet başka birşey isteme?

Cellat:Şuanlık elbette bu yeter de artar fakat iş ilerleyince dudakların da takılı kalmayayım bi zahmet.

Cemre:Fesat kardeşim ayıp oluyo ama?

Cellat:Ne münasebet fesat kardeşim,ayıp mı kaldı geldin beni öptün birde çimenlere attıp üstüme çıktın!?

Cemre:Ben mi yaptım bunları?

Cellat:Evet,unutkanmısın fesat kardeşim sen?

Cemre:Hayır şimdi bunları başkasıyla yaptığını düşüneceğim.Sen beni kucağına alıp attın çimenlere.

Cellat:Valla şimdi olsa yine yaparım be çiçekli böcüşüm.

Cemre:Belki bende seni öperim ama şuanlık böyle bir düşüncem yok hele ki Cerenle ben kıskanayım diye sevgili olduğunuzu söyleyene kadar.

Cellat:Gidip bir kıskançlık uğruna sevgili olabilirdim de,sonra al başına badana suratı.

Cemre:Aferim,en azından bunu düşünecek kadar iyi bir sevgil- yani fesat kardeşim var.

Cellat:Duydum bile kıvırmana gerek yok.

Diyerek gıdıklamaya başladı beni,sonra yine azıtıp yanaklarımdan biynuma öpmeye başladı taki ona seslene kadar.

Cemre:Ama Cellat!

•••••••••••••••

Oyun Arası

Merhaba,

Bugün pek memnun olmadığım görüntülerle uyandım.

Game (L) Over kutabının ilk okunmaları ve son okunmaları kıyaslandığın da gerçekten ciddi bir düşüş var.

İki,üç bölüm önce okunmam 75 iken şuan 25 ve gittikçe düşüyor.

Bunları görünce heves meves kalmıyor ki bende.

Eğer ki normal tek düze hikaye istiyorsanız hani heryerde olan mafya,kız istiyorsanïz yazarım.En azından hakkettiğim şeyi alırım

Bende Cellat'ı kötü yapıp Cemre'ye tecav*z ettirip aşık yapabilirim ama "fesat" kelimesini yanlış yerlere çekiyorsunuz.

Bir insana istemeden sevdirmeye ya da onu elde edip aşık ettirmek ne kadar doğru ya da baktığımda hepiniz ortaokulsunuz ve yazdıklarınız sizi iyi mi etkileyecek?

Evet bende fesat kelimseini çok kullanıyorum ama sınırı aştığımı gördünüz mü?

Ama bu gidişle iki kitabı da yarıda bırakıp normal sıradan şeyler yazacağım.Ben de yorulup gece uykumdan uyanıpta hadi bölüm yazayım demem,sizde farklı şeyler okumayıp düz şeylerle mutlu olursunuz biter.

Emoji:👹
Fan Clup: #gydfc

İnstagram:gecemwq

Saat 16.33 ve 420 kelimeyle veda ediyorum.

~Gece Yanlız Demir 🌙

GAME (L) OVER~Cemcel 'Tamamlandı'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin