Cemre Solmaz'dan:
Sabah açılan kapılar,gerekli gereksiz bağırışmalarla uyandım.Dün gece beraber uyumuştuk Cellat'la,hem odasına gitmeye üşenmiş hemde bu fırsatı kaçıramayacak kadar fırsatçıydı.
Yavaş yavaş uyanırken bana aptal aptal sırıtarak'Günaydın böcüş' dedi ve yanagımdan öptü.
Cemre:Günaydın,sende beni öpmeye alıştın he.
Cellat:Daha başka şeylere de alışmak istiyorum ama daha zaman var;)
Cemre:Bu sesler ne!?
Cellat:Bilmiyorum ama biraz daha böyle yatabilir miyim?
Cemre:Timam bari bende uyim,bu sesler olmasa.
Cellat:Imm..
Cellat geri yattığın da tam gözümü kapatmıştım ki bu güzel anımızı bozmak isteyen biri geldi ve kapıyı açtı direk.
Açmadan önceki son dediği ise;
'Neden burda olsun sonuçta küsler kanka'
Ve kapı açılır büyü bozulur...Berke:Aowww,lan dün gece bişey yapmadınız demi!?
Cellat:Sen belki gelmeseydin şuanda uyuyor olacaktık,çıkarsan sevinirim.
Behzat:Kızı rahatsız etme lan Ber- ANANI SİKEYİM S-SİZ KUS DEGİLMİYDİNİZ?!
Cellat:Lan siz ne istiyorsunuz küselim mi?
Berke:Yok kanka siz devam edin ya.
Cemre Solmaz'dan Yarım Saat Sonra Bir Cafede:
Kahvaltı yapmaya bir cafeye gelmiştik,daha Merve'lerle konuşmamıştım.Elbette haksızdım ama bana çok kötü davranmışlardı.
Çocukken yaşadığım tramvalarla küčük şeylere çok takılmaya başlamış,kafaya takılmayacak şeyleri büyüterek kendime yer etmiştim.Cellat'ı istemeden kırmıştım,benim için birini sevdiğimi anlayarak ona bunları söylemek,en zoruda bir erkeğe yıllar sonra güvenmek işte bunlar beni zorlayan şeylerdi.Bunları söyleme gereği kimseye duymadım,belki söylesem beni anlarlardı ve ona göre bir tepki verirlerdi.Ama şuan da bu mümkün değildi hemde böyle bir ortam da.
Garson:Buyrun nasıl yardımcı olabilirim?
Behzat:Biz kahvaltı için gelmiştik bir kahvaltı menüsü rica etsek?
Garson:Buyrun efendim.
Kahvaltımız geldikten sonra masada suskunluk devam ediyordu,ara da Behzat ve Berke'nin gülüşmeleri işi bozuyordu.En sonun da tek hatırladığım Yaren ve Merve'nin onlara bakış atması ve yine derin bir sessizliğe girilmesiydi.
Yaren:Siz rahatmısınız?
Cellat,Cemre:Evet
Berke:Yani bende flörtleşmemi yatağa taşısam bende rahatsız olmam.
Merve,Yaren:Ne!
Cemre:Ya öyle birşey olmadı,Berke iste sadece barıştık gece beraber yattık bu.
Merve:Cemre ben ya ben çok özür dilerim,çok ileri gittim.Hani tavır gösterebilirdim ama gece yatağa yatarken bile vicdan azabı çektim.Be i affedebilir misin?İstemessen anlarım gerçekten.
Cemre:Affederim ama bir şartla.
Merve:Dinliyorum.
Cemre:Benim bavulumu hazırlarsan,biliyorsun ki pek sevmiyorum.
Merve:Ehehehhe bundan kolayı mı var gel sen bi hele,diyerek anlımı öptü ve şimdi söze Yaren atladı.
Yaren:Cemoş bende özür dilerim,sonuçta biz senin arkadasınız küçücük bir durum da bile seninle küsmemeliydik.Affet beni de nolur?
Cemre:E o zaman sen de makyaj eşyalarımı koy,Karamel'ide Sehere ver o bugün İstanbula geldi akşam dönecek.
Yaren:Sen iste kuşum.
Cemre:Cellat?
Cellat:Efendim güzelim?
Cemre:Biz senle bir kere daha küselim mi bu küsme işi benim işime yaradı.
Cellat:Aslın da bende küsmek istiyorum,sonuçta dün akşamı baştan yaşamak var işin içinde.
Cemre:Fırsatçısın ya baya baya.
Cellat:Bundan memnunum böcüş.
•••••••••••
Oyun Arası
Merhaba,
Artık canım isteyerek bölüm yazmıyorum,sadece bitirmek amacıyla yazıyorum.
İnanın ki diğer bölümden sonra hiçbir şey değişmemiş ve bende artık eskisi gibi yorumlarınıza bakıp cevap yazan,beni takibe alanları geri takip eden kişi ya da mutlu yazan bir Gece olmayacağım belli bir süre ya da sonsuza kadar.
Buraya eskisi kadar yazı yazmayacağım sadece birkaç şey vb.
Bundan sonra ne okunma,ne vote umurum da bile olmayacak.
Burda sevdiğim insanar var ve sadece onlar için kalıcam ve sonra gidicem.
İstersem emeklerim çöp olsun,olmuş zaten olacağı kadar.
Nerde yanlış yaptım bilmiyorum ama eski neşemi göremeyeceksiniz.
Emoji:👹
Aile: #gydfcİnstagram:gecemwq
~Gece Yanlız Demir 🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME (L) OVER~Cemcel 'Tamamlandı'
Fanfic"Selamlar vazgeçemediğim hacılarım sizleri bu gün burda tekrardan her akşam olduğu gibi görmek beni ne kadar memnun etti size anlatamam.Şuan yaklaşık yayınımız da tam tamına on sekiz bin üç yüz otuz bir kişi var ve hepinizi kucaklayarak bu günkü yay...