Cemre Solmaz'dan Bir Gün Sonra Saat 11.04:'Hacımsuların başkentine hoşgeldiniz,bendeniz Cemre Solmaz ve bugün günlerden perşembe yayınımızda şuandan itibaren tam tamına on dört bin sekiz yüz kırk beş kişi var ve hepinizi öperek yayınıma başlıyorum.'
'csfcninki:Ablaaa mirba'
'rüyavecellatevlenecek:Sg senin yayınına ben*#₺&€'
'suslarca36:Cellat abiyle barıştınızmı?'
'berkejuanCık:Berke abiyle yayın isteriz yengem kadın hadi be'
'Her zaman ki gibi chate bakıyorum,aha mirhiba cocumm.'
'Ve evet mal mal isimli,bi takım maksimum dokuz yaşındaolan tayfada gelmiş.Küfretmek yerine yayından çıkabilirsin,seni burda zorla tutmuyorum.Sen gidincede on dört bin izleneceğim ve hiçbirsey kaybetmeyeceğim.Hadi bb cocuk.'
'Gerilmeden dewamke cocuklar,evet Cellat ile barıştık çok yalvardı da anca affettim.Bir oyun teklifi etmediği kaldı,bu arada birgün kendisiylede yayın yapacağım,kendini bi bok zannetmesin herkes en iyi yayıncı ödülünü kazanabilir sonucta'
'O zaman bugün ki kurbanım Berke malı olsun dimi.Dur arıyorum onu bi dakka.'
'Nabıyon aslan parçası,tamam müsaitmisin bakam.Alıyım mi diye sorcaktım,alıyorum bekle hacımsu'
'Yengem kadın napıyon beya?'
'Şivene ben Berke,trakyadan mı geliyosun.Nerde senin elitliligin?'
'Daha yeni Gucciden don aldım kız,servet ödedim geldim.'
'Elite gel,bizde cumartesi pazarı...'
'Pacozzzz...'
'Yarr***** berke'
'Elimde gucci ve pradalar,behzat gelir ve beni yalar,eve gitmesem anam kızar,kızarsa da sokar bana sopa,gerek yok sahte para pula,giy iste pazardan ne istiyon avel.'
'Az önce biz neye maruz kaldık lan!?'
'berkeninlolipoplukulağı:Berke senin fanın olmaktan gurur duyuyorum aslanım dewamke Gucumuzu Gorecekler'
'Berkeninlolipoplukulağı Nah goreceksiniz cocum az önce bir dakijadan kısa surede beynimi yikadı bu angut sen diuon gucumuzu gorecekler.'
'Gorecekeler zaten...'
'Baska bir boyutta elbette ama o boyut bu boyut degil güzel kardeşim.'
••••••••••••
Oyun Arası
Selam;),
Bugün çok enerjigim ve komik bir yayın kesiti oldugunu düşünüyorum.Aklım halen Ruhsuz'da ya...
Bittigini kendime yediremiyorum işte.
Sizce bu bölüm nasıldı?
Berke'ye hayranım ya cocuk cokk dadlu...
Aynı sizin gibi 👉🏻 🥺 👈🏻
Bu arada kendime hastag actım hehehehehehhehe.Bide emoji sahipendim.
Bu emojim👉🏻👹
#gydfc
Çok salak bir yazarınız var ve kendimde gurur duyuyorum 👽🤞🏻
Saat 13.33 ve 314 kelimeyle veda ediyorum.....
~Gece Yanlız Demir 👹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME (L) OVER~Cemcel 'Tamamlandı'
Fanfiction"Selamlar vazgeçemediğim hacılarım sizleri bu gün burda tekrardan her akşam olduğu gibi görmek beni ne kadar memnun etti size anlatamam.Şuan yaklaşık yayınımız da tam tamına on sekiz bin üç yüz otuz bir kişi var ve hepinizi kucaklayarak bu günkü yay...