Cemre Solmaz'dan:
Tatilden döneli birkaç hafta oluyordu,ya da öyle birşey.Hayatımı yeniden şekillendirmeye karar vermiştim ve ilk yapmam gereken duygularımdan emin olmamdı.Bana duygularını çekinmeden söyleyen biri vardı karşımda,benim ona birşey hissetmemem mümkün değildi ki?
Bugün işte tam bugün benim için yeni bir sayfanın ilk kelimesi olacaktı Cellat.Behzat'lara bir bahane bulup evden çıkmalarını söylemiştim,bu sayede daha rahat ve rahatsız olmadan ona duygularımı anlatabilecektim.
On dakika sonra rezidansa gelmiş,kata çıkıyordum ki kalbimin sesiyle yavaşladım.Gerçekten hazır mıyım diye düşünmek için bir zaman yoktu,hele ki sabır bile edemiyordum.
Kapıyı çaldığım da bir gülümseme ile açtı kapıyı,çeketimi aldıktan sonra herşeyden habersizce konuşmaya başladı.
Cellat:Bugün de herkesin işi çıktı be böcüş,evde sıkıntıdan patladım.
Cemre:Raslantıdan ibaret hem film falan izleseydin sende.
Cellat:E sen yokken izleyemiyorum ki,illa sana ihtiyacım var fesat kardeşim.Şimdi düşünüyorum da keşke bende dışarı çıksaymışım.
Cemre:Bence evde kaldığın iyi olmuş.
Cellat:Neden?
Cemre:Seninle birşey konuşmak istiyorum fesat kardeşim,koltuğa geçer misin?
Cellat:Koltuğa,fesatlık çık aklımdan.
Cemre:Bak ben kimseye güvenemem,seninle bile tanıştığım da senden ilk önce nefret ettim.Çocukken düşük not aldıģım da babam beni azarlar,hep unutulacağımı söyler dururdu.Bu belki bende iz kaldı ve aklıma gelince yine üzülüyorum,biri beni geçince depresyona giriyorum çünkü unutulmaktan korkuyorum.Ama seninle daha çok tanışınca,dibimden hani o çok sevdiğin dibimden ayrılmadığın zaman istemsizce mutlu oluyordum.Sonra isteden bir şeyleri söylemeye korktum ve seni kırdım.Belki de güvenini incittim ama sen nolursa olsun benden vazgeçmedin.Beni bu ayakta tuttu belki bilemiyorum,ama sen bana güç verdin şimdi bende sana güç vermek,ömür boyu yanın da olmak istiyorum Deniz...
Cellat:D-Deniz?
Cemre:Evet Deniz...
Hiç beklemediğim bir anda beni kendine çekip öpmeye başladı.Sanki bu anı önceden defalarca kurgulamış ve tek hayaline kavuşmuş gibi öpüyordu beni.Elleri belimde,sıkıca tutarak öpüyordu ve bırakmaya pek niyeti yoktu anlaşılan.Yavaşça beni odaya götürdüģün de bende ona sıkıca asıldım ve bırakmamaya söz verdim...Bundan sonra ömrümün sonuna kadar elleri ve ellerim bir arada ve sonsuzluğa...
9 Ay Sonra...
'"Selamlar vazgeçemediğim hacılarım sizleri bu gün burda tekrardan eskiden her akşam olduğu gibi görmek beni ne kadar memnun etti size anlatamam.Şuan yaklaşık yayınımız da tam tamına yirmi bir bin seksen üç kişi var ve iyiki varsınız.Yaklaşık dört aydır sık canlı yayın açamıyordum ve storylerim dede kırık mausem eksik olmuyordu.Bu depresyonda olduğum için değildi aksine dört ayda küçük birşey oldu.Mesela evlendim..."
"csfclolipopu:Baya küçükmüş abla,cebine koy istersen sığar"
"odcfclilertoplulugu:Kiminle abla?"
"yaldizwq:Haspa biriyle evlenmissindir kesin"
"cemcelinozyusluyarberi:Cellat abiyle de nolurrrr abla!!!!"
"cercelsonsuzaskkk:Yaw yalan atma kim seni sevecek?"
"Arkadaşlar biz Cellat ile ayrıldık biliyorsunuz ki,çünkü ben Deniz ile evlendim.Kim bir soyadı ile evlenir acaba.Dur biraz sessiz konuşayım duymasın beni."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME (L) OVER~Cemcel 'Tamamlandı'
Fanfiction"Selamlar vazgeçemediğim hacılarım sizleri bu gün burda tekrardan her akşam olduğu gibi görmek beni ne kadar memnun etti size anlatamam.Şuan yaklaşık yayınımız da tam tamına on sekiz bin üç yüz otuz bir kişi var ve hepinizi kucaklayarak bu günkü yay...