Melisa Soylu
Üniformalı adam eliyle boynuma doğru yaklaşırken yataktan düşerek uyandım yeter artık diyerek bağırdım ve sessizce ağlamaya başladım.Bu aralar rüyama giriyor acaba eski işimi olcakki ay inşallah olur bunu söylerken bile heyecanlanıyordum nasıl bi duyguyda artık.Benim babamın eski işi Uzman Jandarma Çavuştu ben 3 yaşındayken başına bi olay geldiğinden dolayı işinden ayrılmıştı ben başına ne olayı geldi ben bilmiyordum ama abim biliyordu.Annemgile ise her sorduğumda Malatya'da 4 kere havale geçirdiğinden dolayı ve bu olaylardan etkilendiğim için söylemiyolardı.Babamın işi olduğunda söyleyeceklermiş aman be söyleseniz olmaz ki sanki keşke abimde bilmese ondan laf almayı çalışıyordum ama bi türlü olmuyordu.Ben bunları kendi kendime sorgularken odamın kapısı çaldı gelen abimdi.O bana dik dik bakarken bende ona ne var dercesine bakışlarıma attım."Abim neden hortlak görmüşsün gibi benzin sapsarı dedi bende karşılık vererek abi ben babamı rüyamda üniformalı kopkoyu yeşilimsi formanın içinde gördüm ayrıca çok yakışıklıydı yataktan düşerek uyandım ondan böyleyimdir dedim ben anlatarken ah canım abimin gözleri dolmuştu duygulu biriydi abim.Onla aramız çok iyiydi ama herşeyime karışırdı özellikle giyimime neyse.Bende abim neden odama geldin diye soru sordum."Annem kahvaltıya çağırmama söyledi hadi hazırlan bahçeye kahvaltı yapmaya gidelim diyerekten odadan çıktı bende üstüme beyaz kısa sade beyaz tişört altıma siyah pantolumu giydikten sonra saçlarımı taradım ve açık bıraktım.Tam işte beşiktaşlı olmuştum o takımi tutuyordum hayranıyım onun abim ise fenerbahçeli ıyyy en nefret ettiğim takım galatasaray bile ondan iyi neyse telefoumu da alıp bahçeye geldim.Annemin yanağına sımsıkı öpüp günaydın dedim o da aynısı bana yaptı tabi.Abim de kahvaltısıni yaparken bize sırıtıyordu ne varsa sankii.Bende kahvaltımı yaptıktan sonra annemle bulaşıkları yıkayıp odama çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ZAMANLAR ASKER KIZIYDIM
ActionYatakdan düşmem sebebiylen o korkulu rüyadan uyandım sürekli aynı rüyayı görüyordum yeter artık diyerek bağırdım ve sessizce ağlamaya başladım.Ben Melisa Soylu 17 yaşındayım.3 yaşına kadar hayatım eğlenceli ve güzel anılarla geçmiş heyecan vericiydi...