İNTİKAM PEŞİNDE

176 59 33
                                    

Kumsal'a  baktığımda  Ezgi'nin  yürüyüş  taklidini  yapıyordu.Şu an aşırı derecede sinirli gözüküyordu git Ezggi'yi  döv  desem hastanelik  ederdi  ciddi söylüyorum aşırı  iyi   dövüşüyordu.Ben  ise he  diyip  geçerdim  çünkü  sinirimi  tahammül  edemiyordum  yoksa   hayatından  olurlardı.Okulda  her  tartıştığım  zaman  babamın   eski  işini  olaya  katıyorlardı  ama  benim  yerime  Kumsal  uğraşıyordı."Kanka  yeter  lan Ezgi'nin  taklidini  yapa  yapa  belim ağırdı  noluyor lan  burda  aa yeter  ben bu  salağı  dövecem  sen  de bana  karışma  dedi Kumsal.Ta ki Özge'gil   gelene  kadar."Kızım  sen  kime salak  diyorsun  kendine  mi diyorsun  bana  mı  hı hangisi  eğer banaysa  sonun   kötü  olur dedi Ezgi."Sana  dedim  allahın   gerizekalısı   senden  başka  salak  da   yok zaten  o arkadaşına  söyle  elimde  kalacak  dedi  Kumsal.İşte şimdi birbirlerine  gireceklerdi  ulan  Kumsal.Özge saçımdan tutup beni geriye doğru yasladı."Kızım sıçmayım  ağzına  şurada  o  sürtük  kuzenine  söyle  benim  arkadaşıma  öyle  demesin  yoksa  elimde  kalacak  ona  göre davranın dedi Özge.O  şimdi Kumsal'a  sürtük  mü demişti.Elini cimcikleyip   geriye  doğru  ittim  onu."Kızım  sen  kimin  kuzenine  sürtük  diyorsun  lan  şerefsiz ben  seni  şimdi  gebertmez miyim dedim sinirli bir şekilde.Kumsal'a  baktığımda  Ezgi'nin  saçını tutup yerde tokatlıyordu."Kuzen  adam  lazım  mı yardımına gelem  mi dedi Kumsal."Kanka  adam olduğum  için  yardıma  gerek  yok  ben  hallederim  dedim.Tam Özge bana tokat atacakken elini tuttum."Bana  bak  kızım  senin  bana  vurmaya  endamın  yetmez  anladın  mı beni  sen  kimsin  de  bana tokat  atacaksın,atman  için  de önce  bir  beynin  olmalı  ona  göre  adamını  seç  bir daha  vurmaya  kalkışma  dedim.O  sırada  Özge  ile  Ece  bana  doğru yaklaşıyorlardı."Lan  sen  de beyin  var  mı  boyundan  büyük  işlere  kalkışma  seni eski  asker  kızı  burada Üst Teğmen  asker  kızı  var hayırdır  sen  kim  oluyorsun  dedi Ece.İşte  bunu  bana demiyecekti  tokatı  yapıştırdım  yüzüne."Onun  babası  yokken  benim  babam  vardı  benim  babamın  işinden  sanane  lan  öldürürüm  hepinizi  bir daha  bu konuyu  açmayacaksınız  dedim."Noldu  eski  asker  kızı  çok  zoruna  gitti  bakıyorum  da  ağladı  ağlayacaksın senin  ağlama  gerek  yok  canım  benim ben  seni  güzel bir  şekilde  ağlatıyım  istersen  sen   kendini yorma  dedi Özge salağı."Ha  bu  arada  babanın  işi  olacağını  pek zannetmiyorum  içimdeki  his öyle  diyor dedi Özge.Bu kız dayağı fazlasıyla  hak  ediyordu.Ona  hızlıca  yaklaşıp  uçan  tekme  attım  yere  yattığında  acı  içinde  inliyordu  saçını  tutup  geriye  doğru çektim."İçindeki   hisse  söyle  senin  gibi  pislikle  konuşmasın  yoksa  onun  da  sonu  kötü  olur.O  sırada  Elif  diye  bir  kız  geldi  yanıma."Lütfen  bırak  onu  o  sana  aynısını  daha  kötü  bir şekilde  yapar,elbet  bir  gün intikamını  senden  alır  anlamıştır  hatasını  onun adına  ben  senden  özür dilerim  dedi Elif."Nerden  hatamı  anlıyorum  lan hatamı  Elif  o sesini  kes  senin  de sonun  kötü  olacak  diyerek Özge bana tokat attı.Tam  ben  vuracekken  bir  el  elimi  tuttu  arkama  baktığımda Doğukan'ı  gördüm  bana  sinirli  bir  şekilde  bakıyordu."Kızım  sen  ruh  hastası mısın  kuzenime  vuracaktın  lan  sen vahşi  dedi Doğukan."Bana  bak  odun  kafalı  önce  onlar  başlattı  bana  tokat  attı  onu  neden  suçlamıyorsun da  beni suçluyorsun  dedim.Herkes  bize bakıyordu Poyraz'gil  de  gelmişti."Ah  Doğukan  bu  vahşi  birde  bana  tekme  attı  nerdeyse  bayılıyordum  hatta  Ece'ye  de  vurdu  dedi Özge."Sen  naptın  lan  benim  kuzenime  diyerek  bana  tokat  attı  saçımı  tuttu."Eğer  bir  daha benim  çevremdeki  insanların  yanında  görürsem  bundan  daha  kötüsünü  yaparım dedi Doğukan."Şerefsiz,  piç  sen  benim  kuzenime  nasıl  vurursun  lan bak Doğukan  olay  ne  bilmiyoruz  sen benim  kuzenime  vuramazsın  bir  daha  karşıma  çıkma  sen dedi Poyraz.Şu  an  Poyraz  gelmiş  dudağımda  yaram  da ki  kanı  siliyordu  ama   ben  sana gösteririm Doğukan  Bey."O  vahşi  kuzenin  önce  benim  kuzenime  saygı  gösterip  vurmayacaktı  bende  ona  vurmayacaktım  onun  doğduğu  güne  lanet  olsun niye  dünyaya  geldi  ki arsız  bir şey  çıktı  zaten  dedi Doğukan."Haklısın  kardeşim  sana  şerefsiz,piç  dediğim  için  özür  dilerim  dedi  Poyraz.Ben şok  oldum  az  önce  benim  için  sinirlenen Poyraz  Bey,Doğukan'a  hak  veriyordu  şu  an kalbim  kırılmıştı  ağladı  ağlayacaktım."Sana  son  kez  diyorum  aptal  benim  çevremdeki  insanlardan  uzak  kalacaksın  Kumsal'dan bile  dedi.Onlardan  intikam  şeklimi  buldum  Kumsal'ı  aralarına  aldıkları  iyi  olmuş  artık Burağ'ın arkadaş  grubuna  girecektim  bunu  bana  yapmayacaklardı."Haklısın  bende  sizin  gibi  insanlar  tanıdığım  için  aptalım  ve ben  Burak  ile  birlikteyim  bundan  sonra  Melisa  diye  biri  yok hayatınızda  dedim.Arkama  bakmadan  ağlayarak  çıktım  yanlarından  dudağım  acıdığı  için  elimi  bastırıyordum  dudağımdaki  yaraya.Burak  ile acilen  konuşmam  gerekiyordu  onun  yanında  olmam  lazımdı.Tam  karşıya  geçecekken  Doğukan'ın  arkamdan  seslendiğini  duydum  ne  ara  gelmişti  hem  yanımda  olmamı  istemiyordu  hemde  peşimden  geliyordu."Bekle nolur  konuşmamız  lazım  her şey  için  özür  dilerim biliyorum  aptallık  ettim olan  sinirimi  senden  çıkardım  lütfen  affet beni dedi Doğukan."Beni  herkesin  içinde  rezil  ettin  dudağımı  ne  hale  getirdin  abime  ben ne diyeceğim  artık  hiç birinizin  karşısına  çıkmayacağım  özellikle de  senin Doğukan  dedim."O dudağını  ben  zamanla  iyileştireceğim  ama lütfen  konuşalım  dedi Doğukan.'Oha  az  yavaş  olun  lan  daha  yaşınız  kaç  ayıp ayıp  abin duymasın  dedi  içimdeki  ses."Benim  dudağımı  senden  başkası  iyileştirecek  bunu  bil ayrıca  seninle  hiçbir  zaman  konuşmayacağım  sen  gitsene Özgeciği'nin  yanına  seni  bekliyor  baksana  dedim.Bana  doğru  yaklaştı."O  dudağı  benden  başkası  öpemez ve  sana kimse  benden  başkası  dokunamaz  beni delirtiyorsun  yapma  bunu  bana  acısını  büyüdüğümüzde  senden  çok  iyi  çıkartacağım  daha  zamanı  değil  dedi Doğukan."Hı  hı  çok  beklersin  bunu  anca  başkası  yapabilir  sen  benim  için  hiçsin çünkü  dedim  arkama bakmadan  ağlayarak  koşmaya  başladım."Bu  söylediklerine  dikkat  et  yakında  seni  bulmasın  dedi Doğukan.Onu  kıskandırmak  için  elimden  geleni  yapacaktım mesela Burak  ile birlikte takılabilir, konuşabilirdim  eğer bana  herkesin  içinde  tokat  atmasaydı  bunu  yaşamazdı.

***

Sonunda  eve  gelmiştim  ama bir  yandan  annemgile  ne  diyeceğimi  bulmaya  çalışıyordum acaba ne derlerdi  dudağıma  baktığımda  fazlasıyla  kanıyordu  az  bir şey de  yanıyordu  ah  Doğukan  beni  ne  hale  düşürdün.Kumsal  acaba  napıyordu  merak  ediyordum  ama  o  kendini  korurdu  buna  eminim  çünkü  o  benim  kuzenimdi.Kapı ziline  bastım,kapıyı  annem  açtı  bana  öfke  dolu  gözlerle  bakıyordu  üstelik  elinde  terlik  vardı  sanırım  olayı  öğrenmişti."Hoş geldin benim  dayakçı  kızım  bu  dudağın  hali  ne  kim yaptı  bunu  sana  Özge'ye  sen  neler  yapmışsın  kızım hepsini  duydum sağ olsun  İnci  anlattı  bana  dedi  annem.Demek  ki  benden  sonra  annesini  arayıp  olayları  anlatmış."Anne  zaten  benim  bir  suçum  yok  olayı  onlar  başlattı  biz sadece  onlarla  konuşmak  istedik  ama  kavgayı  onlar  başlattı dedim."Tamam  peki  ama bu  dudağının  hali  ne  Özge  mi  yaptı  eğer  o yaptıysa  annesi  ile  konuşabilirim  dedi  annem."Hayır  anneciğim  onun  kuzeni Doğukan  yaptı  senin  yakışıklı  dediğin  çocuk  ben  Özge'ye  vuracakken  elimi  tutup  bana  vurdu,neymiş  kuzenini  dövmüşüm  felan Poyraz  da  hatta  ona  hak  verdi  dedim."Bak  kızım  gençsiniz  sizi  anlıyorum  ama  siz Özge ile  sürekli  kavga  ediyorsun  onlar bizim  aile dostumuz  sen onunla  arkadaş  olacakken  düşman  oluyorsunuz  çok  değişiksiniz  lütfen  yapma Abin ile  baban  duymasın biraz da ona  saygı  göster Babanın  asker  arkadaşının  kızı hemde  en yakın  lütfen  olur mu  benim  güzel kızım dedi annem."Yeter  artık  yeter  o  asker  kızı  diye  her  istediğini  yapıyor,bana  okulda  zorbalık  yapıyor  bununda  haberin  var  mı  neler  ediyor  bana  bıktım  artık  hepinizden,herkesten  intikamımı  alacağım  bunu  bil anne  herkes  bana  okulda  eski  asker  kızı  diyor  bunun  sebebi Özge  ama zamanı  gelince  herkes  gününü  görecek  sadece  zamana  ihtiyacım oyun başlıyor anneceğim  kendine  iyi  bak  bir şey  olursa  seslenirsin  ben  odama  çıkıyorum  abime  hiç bir şeyden  bahsetme."T-ttamam  kızım  sen  nasıl istersen  öyle  olsun  dedi annem."Her  şey Özge'nin  istediğine  bağlı  değil  anneciğim dedim."Haklısın  kızım  dedi  annem.Yanağından  öpüp  odama  çıktım ve  planımı  uygulamaya  başlayacaktım.Oyun  başlıyor  seyirci  sizler  olacaksınız... 

BİR ZAMANLAR ASKER KIZIYDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin