ÜVEY KUZENİM

105 37 29
                                    




Melisa  Soylu'dan(Devamm)

"Ulan  kalk  artık  sen   okula  gelecek  misin  çok  iyi  gözüküyorsunya   hani  1  hafta  izni  almıştın  bence  okula  gelmeni  tavsiye  ederim  hem  beni  yalnız  bırakma  Melisaa  kalk  haydi  okula  geç  kalacağız  diyen  Kumsal'a  göz  devirdim.Cidden  kendimi  iyi  hissediyordum  anneme  deyip  okula  gidecektim.


"Tamam  ya  önce  bir  insan  günaydın  der  mızmızlanma  kalkıyorum  zaten  off   Kumsal  ya  dedim."Günaydın  benim  güzelim  kalk  hadi  daha  saçını  yapacaksın   üstünü  giyeceksin  ben  çoktan  hazırlandım  hadi  ben  aşağıya  gidiyorum  yengeme  yardım  edeyim  ben  dedi  Kumsal."Tamam  gelirim  ben  şimdi  saat  kaç  dedim."06:30  hadi  hızlı  ol  dedi  Kumsal.Odanan  çıktıktan  sonra  lavaboya  gidip  sabun  ile  elimi  yüzümü  yıkadım  havluyla  kuruladıktan  sonra  dolabımı  açıp  okul  formamı  giydim  aynada  sadece  saçlarımı  tarayıp  topuz  yaptım  çantamı  alıp  odadan  çıktım."Yenge  Melisa  geldi  biz  kahvaltımızı  hızlıca  yapıp  çıkacağız  dedi  Kumsal.Neyin  acelesi  ya  sanki  bana  okul   kaçıyor."Tamam  kızım  günaydın  güzelim  hadi  kahvaltı  hazır  geç  şuraya  dedi  annem.Acaba  Barlas'da  kahvaltısını  yaptı  mı?.Bir  bardak  çayımı  içip  Kumsal'ın  yemesini  bekledim  o  yavaş  yavaş  yediği  için  uzun  sürüyordu  ne  yazık  ki."Yenge  biz  kahvaltımızı  yaptık  çıkıyoruz  biz  kendine  iyi  bak  kalabalık  olduğumuz  için  sıra  bulmamız  lazım  o  yüzden  erken  gidiyoruz   dedi  Kumsal."Tamam  kızım  dikkat  edin  de   Melisa  kızım  sana  bir  şey  sorabilir  miyim  dedi  annem."Tabi  sor  anneciğim  dedim."Pekala  dün  siz  gittikten  sonra  eve  bir  tane  uzun  boylu  çok  yakışıklı  bir  çocuk  geldi  seni  sordu  ders  notları  felan  istedi  kimdi  o  çocuk  dedi  annem.Sanırım  Barlas'ı  soruyordu  neyse  açıklardık."Yenge   sen  Barlas'ı  diyorsun  o  çocuk  bizim  arkadaşımız  okula  yeni  geldiği  için  hatta  bizim  sınıfta  ders  notları  sormaya  gelmişti  hatta  cafeye  bize  sormaya  bile  gelmişti  kötü  çocuk  değil  aklın  bizde  kalmasın   dedi  Kumsal.Ulan  ben  bile  böyle  açıklayamazdım."Aynen  anne  kötü  biri  değil   o  arkadaşımız  dedim."Tamam  kızım  okulda  sakın  kavga  edeyim  deme  özellikle  Özge  ile  baban  yoksa  bu  sefer   ceza  verir  kızım  olayları  anlattım  ona  çok  kızdı  gelince  hesabını  sorabilir,Özge'nin  babası,babanı  aramış  ta  demek  ki  onlarda  öğrenmiş  dedi  annem."Yenge  sen  bizi  biliyorsun  bize  laf  atan  veya  canımızı  sıkmaya  çalışan  olurlarsa  bizde  onlara  aynı  şekilde  yapmış  bilirsin  kavgada  ustayızdır  dedi  Kumsal.Annem  gülmeye  başladı."Bilirim  tabi  hadi  siz  okula  bende  işe  okuldaki  öğrencilerim  bile  sizin  gibi  çok  kavga  etmiyorlar  dedi  annem.Benim  annem  Edebiyat  öğretmeniydi  başka  bir  lisede  öğretmendi  sürekli  bana  öğrencilerim  böyle  şöyle  onları  anlatırdı.Hatta  benim  Edebiyat  Öğretmeni  olmamı  isterdi.Ben  ise  Polis  olmak  istiyordum  zamanla  inşallah  olurdum."Tamam  anne  öğrenciler  kavga  ettiğinde  bizi  çağır  bizde  kavga  ederiz  hem  bazı  öğrencilerin  beni  çok  sever  ve  bilirler  dedim."Tamam  kızım  boş  konuşmayın  hadi  allah  zihin  açıklığı  versin  bir  şey  olursa  arayın  dikkat  edin  kendinize  dedi  annem."Tamam  anneciğim  görüşürüz   Pdiyerek   Kumsal  ile  birlikte  ayakkabılarımızı  giymeye  koyulduk."Ulan  sen   ne  şanslısın  kanka  buldun  taş  gibi  çocuğu  annene  bile  diyemedin  dedi  Kumsal."Çok   konuşma  o  senin  enişten  kız  hadi  hızlı  ol  dedim."Oy  oy  oy  birde  kıskanırmış  ben   bunu  enişteme  diyeceğim  haberin  olsun  kuzen  dedi  Kumsal.Aman  be  kıskanmak  suç  mu?.Çantamı  tek  koluma  takıp  Kumsal  ile  kol  kola  girdik."Of  be  Buğra  abi   keşke  bugünde  bizi  okula  bıraksaydı  dimi  ne  güzel  olurdu  havalı  girişimizi  yapardık  dedi  Kumsal.Arkama  baktığımda"Melisa  diye  bağıran  bir  ses  duydum  gelen  abimdi  ulan  Kumsal  sende  ne  şom  ağız  varmış."Kızlar  kaç  dakikadır  bağırıyorum  duymuyor  musun  aşıklar  gibi  bakıyorsunuz  birbirinize  hadi  atlayın  arabaya  işim  geç  sürdüğünden  dolayı  haber  veremedim  kızlar  kusura  bakmayın  dedi  abim.Göz  altı  morarmış  acaba  nolduysa  çok  merak  ediyordum."Tamam  Buğra  abiciğim  de  göz  altın  morarmış  kim  yaptı  söyle  ona  biz  dövebiliriz  istersen   dedi   Kumsal.Sanırım  Özge'nin   abisi  Efe  ile  kavga  etmişti."Sizinle  beraber  size   cafe  sözüm  olsun  üçümüz  beraber  gideriz  olayları  anlatırım  ben  size  dedi  abim."Tamam  abiciğim  hadi  okula  geç  kalacağız   ilk  ders  de  Fizik   hiç  çekilmiyor  dedim.Abim  yanağıma  buse  kondurup  arabayı  sürmeye  başladı  Kumsal  ile  birlikte  müzik  dinliyorduk   telefonumuzdan  açıp  sarılır  pozisyondaydık.Sonunda  okula  gelmiştik  şimdi  işte  bizi  çok  iyi  günler  bekliyordu.Telefonumdan  bildirim  geldi  açıp  whattspa  girdim.

BİR ZAMANLAR ASKER KIZIYDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin