"Anlaşma Mı? Yapalım"!

43 24 9
                                    

Özge'den(Devam))

"Kanka  Melisa'nın  attığı  instagram da  neden  fotoğrafını  beğendin diye  soran  Ezgi'ye  göz  devirdim.Ne  yani  babamın  eski  asker  komutanın  kızı  birde  sevdiğimin! eski  sevgilisi  diye  beğendim.

"Yalnız  o  da benim  fotoğrafamı  beğenmiş" dedim.Omuz  silkmekle  yetindi Ezgi."Doğukan  da  beğenmiş  yahu"  dedim."Tabi  beğeneceğim  kızım  başka  ne yapıyım  sevdiğim!  ya hani  dedi  Doğukan  başını  kaldırarak  bön  bön  bize  bakıyordu.

Melisa'ya bir  kaç  saat  öncesi  söylediğimde  şaşırıp  kalmış  Kumsal  ve  Hande  ile  birlikte  kol kola  girerek  gülerek  önümüzden  geçmişlerdi  bende  onu  yerinde  olsaydım  benim  gibi  biriyle  asla  arkadaşlık  kurmazdım  tehlikeli!  biriydim  anlamışsınızdır  zaten.

"Kimle  yazışıyorsun  Doğukan" diye  sordu  Ezgi.Kesinlikle  Melisa'dan  mesaj  bekliyordu  kıt  beyinli  kuzenim."Melisa'dan  mesaj  bekliyorum  lan  çevrimiçi  kimle  yazışıyor  bilmiyorum  umarım  erkek  değildir! dedi  Doğukan.Erkek  olsa  ne  olacakta  ki  en  fazla..

"Of  Doğukan  sende  neresini  seviyorsun  ki  bu  kızın " dedi Ezgi  kıskandı  sanırım.."Her yerini  bu  da  sorumu  Ezgi  ya  diye  cevabını  verdi  Doğukan.Şu  an  biz  parkta  ben,Doğukan,Ezgi  üçümüz  dertleşmek  için  toplandığımız  alanda  oturmuş telefonlarımızla  ilgileniyorduk  ben  de gelen  geçeni  izliyorduk  belki  Barlas  gelir  diye  bakınıyordum..

Bir  an  art  arda  mesaj  gelmeye  başladı  telefonuma  üst  bildirimleri  açık  olduğundan  dolayı  hem  Ezgi'den,hem  de  Barlas'dan  8  tane  mesaj  vardı  acaba  ne  yazdı  diye  whatssapa  girip  okumaya  başladım.

Gönderen: Ezgi 

kanka cidden  Doğukan'ın  aklında sorun  olabilir mi?  o ilkokuldayken  beni seviyordu  ne  ara  Melisa'ya  döndü!(13:20)

Gönderen: Ezgi 

cidden  sana  bir  şey  açıklamak  istiyorum ama kimseye  söylemeyeceğine  yemin  edersennnn(13:20)

Gönderen: Ezgi 

ben  Doğukan'dan  hoşlanmaya  başladım  fakat  onun  bana  hiç bakacağı yok!!!(13:21)

Gönderen: Ezgi

çözüm  bulmamız  lazım  hala  mal  gibi  telefonaa   bakıyorrrrr(13:22) 

Özge  Çevrimiçi***

Gönderilen: Ezgi 

bak  ezgi  sen  benim  bu  zamana  kadar  en  yakın  arkadaşımsın  hep de  öyle  olacaksın  ama  o  Melisa'yı  seviyor  insanların  duyguları  karışık  benim eski  sevgilim de  Atakan  yani  Kumsal'ı  seviyor  onu  ne  yapacağız  bir  şans  verse  tekrar  birlikte  olabilirdik  ama  olmuyor  kuzenimibn  zaten  duyguları  oynandı!!!(13:25)

Görüldü 

Gönderilen: Ezgi 

seni de  anlıyorum  acılarımız  derinden   sonra  ikimiz  eve  geçerken  konuşuruz  Barlas  yazmış  onun  mesajlarına  bakacağım.(13:26)

Ezgi  yazıyor 

Gönderen: Ezgi 

tamam  kanka  anladım:)

Görüldü

Ezgi  Çevrimdışı***

Gönderen: Barlas  Zorlu

Özge  seninle  geçici  bir  süreliğine  Melisa'a  için  bir  anlaşma  yapmak  istiyorum  lütfen  cevap  ver!!!(13:23)

Gönderen: Barlas  Zorlu 

sjjsjsjsj ama  kimseye  cidden  bir şey  deme  okulda  açıklayacağım  sana  sen  merak etme

Gönderen: Barlas  Zorlu 

melisanın  tekrar  beni  sevmesi  için  yoksa  biliyorsun  kuzenine  gidecek  

Gönderen: Barlas  Zorlu 

cidden  benimle  sahtecikten  olmaya ne  dersin  sadece  küçük bir  teklif  melisanın kıskanması  için.

Gönderilen: Barlas  Zorlu 

anlaşma  mı? yapalım  melisa  sonra  üzülen  taraf  çıkacak  haberin  olsun  barlas  bence  sevdiğin  için  zor  olur.

Görüldü

Barlas  yazıyor 

Gönderen: Barlas  Zorlu 

melisa  hakketti  bunu  özge  yapmak  zorundayım  lütfen  yardım  et  bana 

Görüldü

Gönderilen: Barlas  Zorlu 

görüşürüz  Barlas  Zorlu!!

Gönderen: Barlas  Zorlu 

görüşürüz  Özge  Yıldırım!! 

Barlas  Zorlu  çevrimdışı***

...

Kestikk  Canlar  diğer  bölümde görüşmek  üzere  seviliyorsunuz^^3 

Bb..

BİR ZAMANLAR ASKER KIZIYDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin