"İMKANSIZ AŞK!"

31 19 24
                                    

Bence  Arkadaşlar  kitap  finale  doğru  gidiyor..

Yakında  final  yapacam  haberiniz  olsun  keyifli  okumalar🤣🤣❤️

Multi: Dilara Soykan💞

***

Atakan'dan(Devam))

Yine her zaman ki gibi Doğukan'ın kıskançlık yüzünden saçma sapan bir olaya girdik Melisa'nın peşini bırak diyoruz sanki inat eder gibi bırakmıyordu.

Melisa'gilin evinden sinirli bir şekilde Aras'ı dövüp çıkmıştık.Ha şu var ben dövmedim.Kuzey,Doğukan,Poyraz dövmüşlerdi.

Kuzey'de kitboxcu ve çok iyi dövüştüğü için Aras denilen çocuğu dövmüşlerdi.Çocuğun burnu kırıldı bunu da diyim ben sağolsun Doğukan kafa attığı için çocuk kendinden geçti.

Eğer  Melisa  ile  Doğukan  sevgili  olursa  birbirlerini  gerçekten  çok  severse  buna  biz  "İmkansız  Aşk" deriz.Ama  ben  şuna  gerçekten  inanıyorum  Melisa,Doğukan'ı  gerçekten  sevmez  şu  an  oturmuş  Doğukan'ın  planını  dinleyeceğiz  kahveleri  alın  arkadaşlar!

Sizce  beni  Kumsal  Soylu'da  sever  mi? Doğukan'ın,Melisa'yı  sevdiği  gibi...

Eğer  ben  Atakan  Vurulkansam! sevmek  zorunda  Doğukan'ın  yaptığı  gibi  aynısını bende  yaparım  ama  Kumsal'da  inşallah  Melisa  gibi  böyle  yapmazdı.

Doğukan'ın  şunu  dediğini  duydum  sinirli  bir  şekilde."2  Hafta  sonra  Melisa'yı  kaçıracağım  hazırlanın"  diye  sinirle  söylendi.

Has  siktir! sizce  bunu  Melisa'ya  söylemeyelim?

***

Kuzey'den(Devam)) 

Lan  yine  mi? oğlum  olay var  anasını  satayım  acaba  ben  de  mi  Kumsal'ı  kaçırsam  birazcık  Doğukan'dan  örnek  alalım  değil  mi?

Aşk'a  inanmayan  birisiyim  fakat  Kumsal,beni  cama  yapıştırınca  öyle  olmadı  ondan  hem  etkilendim  hem  de  sayesinde  aşka  inanır  oldum  çok  değişik  biriryim.

Seversen  adam! gibi  seveceksin  ama  benim  eski  sevgilim  öyle  yapmadı  şu  an  yurt  dışında  babasının  işleri  yüzünden  dolayı  ismi  Rüya..Sürekli  onunla  sevgiliyken  rüyama  giriyordu  zalımın kızı..

Size  şöyle  anlatayım bunu  sadece  Doğukan  ile  Poyraz! biliyor..Hadi  anlatayım size.

Bundan  3  yıl  önce  Rüya  o  zaman  bizim  sınıfa  yeni  gelmişti  hatta  Melisa  ile  iyi  arkadaşlardı  ama  Kumsal ile  iyi  anlaşamıyorlardı.Nedenini  bende  bilmiyordum.

Ha  işte  bu  bizim  sınıfa  gelince  benin  önüme  otururdu  hatta  Kumsal  ile  Melisa  da  ben Burak  ile  otururken  çapramızda  oturuyordu  o  zamanlar  Kumsal'dan nefret  ediyordum  hala  da  öyle...

Aradan  3  hafta  felan  geçince  ben  ona  çıkma  teklifi  edeceğim  sırada  o  bana  etmişti  ne olduğunu  anlamadım  hatta  bunu  bir  oyun  sandım  çok  saçmaydı  sınıfın  en  güzel  Rüya  Gökşın  bana  çıkma  teklifi  etti  onca  erkeklerin  arasında  beni  seçmesi..

Pek  hoşuma  gitmişti.Bende  kabul  ettim  sizin  sevdiğiniz  yaşınız  kaç  olursa  olsun  çıkma  teklifi  ederse  kabul  etmez  miydiniz?

Ben  hiç  düşünmeden  kabul  ettim  sevdiğimdi  sonuçta  ama  onu  artık   hiç  sevmiyordum.Ondan  sonra  şey  oldu  arkadaşlar.

Ben  bir  tane  mesaj  da  'bilinmeyen  tarzında' yani  bir  numaradan  mesajı  okumuştum."Kuzey  kızın  peşini  bırak! artık  seni  bir  başkasıyla  5  kere  aldatıldın  sen  de  onun  sevdiğine  mi?  inandın."  bu  şekildeydi  bende  o  mesajı  hala  unutamadım..

Arkamdan" Kuzey!"  diye  seslenen  kim  olduğuna  baktım.

______________________

Merhaba  Canlar.

Kuzey'in  hikayesi  nasıldı?

Siz  hiç  aldatıldınız  mı? Peki  aldatıldığını  mesela  öğrendin  de  ne  yapardın? 

Ben  büyük  hayal  kırıklığı  yaşardım  büyük  ihtimal.

Kuzey'i,Kumsal  ile  yapalım  mı? ha  ne dersiniz.

Diğer  bölümde  görüşmek  üzere  aşklarım  seviliyorsunuz .

Çok  uzattım,bay  bay. 

422 kelime.. 

BİR ZAMANLAR ASKER KIZIYDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin