KAÇIŞ PLANI

67 29 9
                                    

Selammmmm

Multi=Özge🖤{Charly  Jordan⚡️Gerçek  İsmi}

Başlıyoruzz
________________________________

Doğukan Soysal'dan(Devam)

Gözlerini açmış bana dönük bir şekilde bana bakıyordu sana zarar vereceğim ötürüden dolayı özür dilerim çiceğim.

"Salak çekilsene üstümden kalk ve bana dokunma çek o ellerini diye bağırdı Melisa.Onun isteğini yaptım kapıyı kapıtım içerdeki lambaları kapatıp zır derecede karanlıktı.Pencere dahi yoktu havasız bir ortamdı.Sanırım Melisa ondan bayılmıştı.Telefonuma bildirim geldi.

Gönderen:Kardeşim

Hayırlı olsun kardeşimmm😁😁😁(09:18)

Kardeşim yazıyor

Gönderen:Kardeşim

Barlasgil bulamamış yerinizi okula gelip onlarla kavga ettik ama dudağını yardım sana bedel ödetecek diye haberin olsun Melisa napıyor videosunu at işkence ile de Barlas'a atıyım görsün şerefsiz😉(09:20)

Gönderilen:Kardeşim

Eyvallah  kardeşim  yengen  1  ay  boyunca  benimlen   Ağır  cezalar  alacak Barlas  ile  birlikten  hepsi  görecek  gününüüüü‼️(09:21)

Kardeşim  yazıyor

Gönderen:Kardeşim

Fazla  üzme kızı  sana  bırak  peşini  derdim  de  sen  anlamazsın  barlasgil  peşini  bırakmaz  haberin  olsun  neyse  sonra  görüşürüzzz  dikkat  et  gerizekalıııııı(09:22)

Gönderilen:Kardeşim

Eyvallah  brommm  görüşürüzzzz(09:22)

Görüldü

Kardeşim  Çevrim  dışı 

Telefonumu  cebime  koyup   Melisa'nın  yanına  gittim  ağlayarak  bana  bakıyordu."Beni  seviyor  musun  hala  dedi.Şok  oldum  yoksa  beni  mi  seviyordu  inşallah  oyun  olmazdı."Evet  seni  çok  seviyorum  sonunda  anladın  dedim.Sinirli  bir  şekilde  bana  bakıyordu."Eğer  benimle  beraber  okula  gelip  herkesin  içinde  beni  sevdiğini  söylemezsen  sana  umut  bağlandırmam   anlaştık  mı  bu  bir   oyun  değil  ciddi  söylüyorum  dedi  Melisa."Tamam  anlaştık  Barlas'ın  yanında  bile  elini  tutacağım  hatta  dokunabilirimde  dedim."Sen  cidden  salak  mısın  yürü  doğru  okula  göstereceksin  sevgini  herkese  özellikle  o  Özge  salağına  dedi  Melisa.Eski  Doğukan  bir  şekilde  olsaydım  Özge'ye  salak  dedi  diye  döverdim  ama  o  artık  benim  kalbimdi  ama  ne  yaptığını  çözecektim  umarım  yanılmıyorumdur!.

Melisa  Soylu'dan(Devamm)

Buradan  çıkış  planımı  yapacaktım  Doğukan'a  öyle  bir  şey  dedim  ki  hemen  tamam  dedi  ona  okulda  herkese  bana  ne  yaptığını  açıklayacaktım  okulun  kapısına  gelip  meşhur  uçan  tekmemi  geçirip  sınıfa  kaçacaktım."Doğukan" dedim  sesim  kısık   bir  şekilde."Buyur  gülüm  telefonum  nerde  Barlas'gile  diyim  de kapıda  beklesinler  bizi  ikimizi  görsünler  ne  de  olsa  elimi  tutarsın  dedim.Gülümseyerek  bana  baktı  birde  benden  sevgimi  istiyordu."Tabi  çiçeğim  al  bakalım  telefonunu  diyerek  siyah  kutudan  telefonumu  çıkardı."Teşekkür  ederim"  dedim  yapmacık  bir  gülümsememle."Rica  ederim  birtanem  dedikten  sonra  internetimi  açıp  whatsppa  girdim.

Gönderilen:Kalbimin  Sahibi❤️
Çevrim  içi
Aşkım  ben  birazdan  okula  geleceğim  olayları   Anlatacağım  sana  Doğukan'a  oyun  oynadım  yanlış  anlama  lütfen  sen  sınıfta  ol  anlamasın  olur  mu  bir  tanemmm❤️❤️❤️(09:23)

Görüldü

Kalbimin  Sahibi  yazıyor

Gönderen:Kalbimin  Sahibi

O  şerefsize  göstereceğim  yanında  mı  lan  o  sen  nasılsın  güzelim  bir  şey  yapmadı  değil  mi  o  çok  özledim  seni  deli  olacaktım  sabahleyin  nerdeyse  ya.(09:24)

Gönderilen:Kalbimin  Sahibi

Evet  canım  yanımda  ama  kaçış  planım  çok  iyi   okula  geleceğiz   görüşürüzzz canım  okulda  beni  hiç  yalnız  bırakma  nolurrr.(09:25)

Gönderen:Kalbimin  Sahibi

Saçmalama  her  zaman  yanında  olacağım  çikolatalı  sütümm hadi  fazla  çaktırma  şerefsize  çabuk  gel  2.dersdeyizz  boş  ama  ders   hoca  gelmemişşş(09:26)

Gönderilen:Kalbimin  Sahibi

Tamam  canım  öptüm  seniiii  bende seni  çok  özledim 😘😁❤️(09:26)

Gönderen:Kalbimin  Sahibi

Bendee seniiii  öptüm  ama  okula  gelince  öpüceğimm güzelimm  😉❤️❤️❤️❤️❤️(09:27)

Gönderilen:Kalbimin  Sahibi

Tamam  canımm  görüşürüz  biz  çıkıyoruz  depodann  ❤️❤️❤️(09:27)

Görüldü

Kalbimin  Sahibi  Çevrimdışı 

Whatsptan  çıkıp   Doğukan'a  baktım."Hadi  arabaya  bin  hızlı  gidelim  okula  dedi  Doğukan."Tamam"  dedikten  sonra  hızlı  adımlarla  Doğukan'ın  siyah  arabasına  doğru  ilerledim  birde  siyah  cam  taktırmış  salak.'Yemin  ederim  senden  korkuyorum  umarım  daha  kötü  şeyler  olmaz  aklına  nerden  geldi  kız  dedi  emine.Her  zaman  gelir  kurtulmak  için  öyle  yaptım  ben  napım  yani.Arabaya  geldiğimizde  Doğukan  ön  kapıyı  açmış  beni  bekliyordu  ama  ben  arka  tarafa  oturacaktım."Benimle  ön  tarafta  oturmak  ister  misin  balım  dedi  Doğukan.Neyse  diyip  ön  koltuğa  oturdum  geri  kemerimi  takıp  kapıyı  kapattım."Ee  hangi  şarkıyı  açıyım  dedi  Doğukan.Arabayı  çalıştırmaya  başladı."Hayır  istemiyorum  şarkı  sayende  başım  ağrıyor  dedim."Özür  dilerim  sevgilim  açmıyorum  şarkı  dedi  Doğukan."Aynen  öyle"dedim.

💫💫💫

Uzun  bir  Doğukan  ile  yolculuk  yaptıktan  sonra  okula  gelebilmiştik.Okulun  bahçesinde  baya  bir  kişi  vardı  Özge'gilde  kapıda  bekliyorlardı,Kumsal  ile  Hande  de   diğer  tarafta  bekliyordu."Şimdi  görüşürüz  okula  bıraktığın  için   sağol  hadi  eyvallah  diyerek  Doğukan'a  uçan  tekmemi  geçirdim.Kumsal  beni  kolumdan  çekiştirerek  koşmaya  başladık  ta  ki  ona  çarpana  kadar  duraksadık."Melisaaa  naptın  lan  sen  benim  kardeşime  dedi  Atakan."Molosooo  noptun  lon  son  bonom  kordoşomo  bırakın  kızın  peşini  almayım  seni  ayağım  altına  dedi  Kumsal."Lütfen  Atakan  bana  neler  yaptı  nolur  sınıfa  çıkayım  dedim.Sinirli  bir  bakış  yolladı.Poyraz  salağıda  bana  bakıyordu."Tamam çık  sınıfa  oyalarım  onu  Poyraz'ın  kuzeni  olmasaydın  bende  sana  kötü  bir  şeyler  yaparım  Özge'gil  geliyor  kaçın  siz  dedi  Atakan.Çok  iyi  birisine  benziyordu."Teşekkür  ederim  iyiki  Varsın hadi  biz  kaçtık  diyerek  Kumsal,ben,Hande  ile  kol  kola  ile  girip  snıfa  doğru  yol  aldık.

BİR ZAMANLAR ASKER KIZIYDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin