Vakit Yaklaşıyor..

112 43 26
                                    

Melisa Soylu'dan(Devam))

Şu an kolumu tutan Doğukan ile birlikte odama sürükleniyordum.Neden bu kadar sinirlenmiş anlamıyordum.Ezgi ve Özge arkamızdan geliyordu."Bıraksana lan kolumu kıracaksın dedim.Öfkeyle bana baktı."Kırmadığıma dua et sen Özge siz niye peşimizden geliyorsunuz bununla konuşacağım var."Ya Doğukan yakışıklım bu salak ile neden konuşacaksın ki zaten anlamaz gelsene bizimle dedi Ezgi."Aslında haklısın Ezgiciğim ben bunu niye düşünemedim ne halin varsa gör gerizekalı dedi Doğukan.Gözümden bir damla yaş aktı..

"Benim evimden çıkın gidin artık sizin gibi gerizekalılarla uğraşamam ben! dedim."Kendinle bizi karıştırma aptal çok ta sana meraklı değiliz gidiyoruz zaten dedi.Keşke Arda'nın elini tutmayıp Doğuka'nı dövseydi."Ay çok iyi dedin kuzenciğim hadi evden çıkalım daha fazla bu varoşu görmek dedi Özge.O sırada Kumsal ile Hande gelmişti."Kimin kuzenine varoş diyorsun lan sen dövdürtme kendini ezilirsin yoksa her zaman ezdiğim gibi dedi Kumsal."Senin aptal kuzenine diyor eğer anlamadıysan bende diyim karşımızda Varoş Melisa Soylu duyor alkış alalım sizden dedi Ezgi."O alkışı ben senin şimdi olmayan beynine sokacağım dedi Kumsal.Doğukan sinirli bir şekilde bana bakıyordu ama ben onu umursamıyordum bile."Kanka eğer işin yoksa Burak seninle konuşmak istiyormuş okulun ordaki Cafe'de bekliyor eğer gelmezsen geri gidecek dedi Hande.Doğukan'a inat gidecektim."Hiç bir yere gitmiyorsun aptal anladın mı evde duruyorsun dedi Doğukan."Tamam kanka ben açık elbiseli olan yengemin bana hediye ettiğini giyip geliyorum sen Burak'ı ara geliyor olduğumu söyle yarım saate kadar hazır olurum dedim.Hızlıca Kumsal ile birlikte odama çıktık."Kanka lan cidden gidecek misin Poyraz göndermez haberin olsun dedi Kumsal.Evden kaçardım Doğukan'a inat gidecektim allahın odun kafalısı."Evden kaçacağım hem ben o ne derse yapmam kuzen dedim."Ee kanka ne giycen tabi bende geleceğim ben senden elbise alırım başına felan iş gelirse adam dövmede yanında olurum haberin olsun dedi Kumsal.Ay gelsin ya çok iyi olur hem Burak'ın grubundayım ne de olsa."Gel kız tabi ben seni yalnız bırakır mıyım Hande de gelsin kuzenini görmüş olur hem dedim."Selam kızlar diyerek Hande odaya daldı direk."Selam kanka ya aşağıdakiler gitti mi dedim."Aboo Doğukan sağolsun hemen Poyraz'a anlatmış evden söverek çıktılar dedi Hande.Oh iyi olmuş."Annem'gil bir şey dedi mi dedim."Onlar salonda oturuyolar İnci teyze hala burada,Özge'gil ve Poyraz'gil,Burak ile cafede bulaşacağınız yere gidecekmiş öyle dedi beyefendi dedi Hande."Aman banane ya nereye giderlerse gitsin hem fena olmaz mı kızım Özge'yi dövmüş oluruz annemgil var diye dövmemiştim hem zaten bana varoş demişti dedim."Aynen kanka ne giyeceğiz elbisemi senden alırız bende geliyorum çünkü yalnız başına gitme yoksa başına bir iş gelebilir bu da bizim için hiç iyi olmaz dedi Hande."Tabi gelin kızlar da anneme ne diyeceğiz o nasıl olacak şimdi elbise de giyoruz ya kızabilir dedim."O işi bana bırak güzelim benim kuzenime gidiyoruz bir şey olmaz ben izin alırım hadi kıyafet seçelim dedi Hande.Kafamı tamam anlamında salladım.Benimki çok açık elbise vardı onu giyecektim annem ona giymemi bir şey demiyordu çünkü onu yengem doğum günümde hediye etmişti.

Melisa Soylu'nun(Yeni Kombini)Burak ile buluştuğundaki giyeceği elbisesi!👇

Melisa  Soylu'nun(Yeni Kombini)Burak  ile  buluştuğundaki  giyeceği  elbisesi!👇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BİR ZAMANLAR ASKER KIZIYDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin