"Tanışma Yemeği"

79 36 35
                                    

Selamsss Canlarım💫

Multi=Doğukan😍❤️

***

Şu an peçete ile Barlas'ın dudağındaki kanı temizlemeyi çalışıyordum."Aa sevgilim tamam ben cidden iyim hadi çıkalım buradan seni eve bırakayım dedikten sonra yanağıma küçük bir öpüçük kondurdu."Bunu hakkettim ama diyerek elimi tuttu."Tamam canım sonra telefonda konuşuruz dedikten sonra bildirim geldi bu aralar nedense sürekli whattsptaydım.

Gönderen:Annişkooo
Çevrimiçi***

Kızımmmmm(15:27)

Gönderilen:Annişkooo

Efendim Anneciğim bak bu sefer Özge ile ilk defa kavga etmedim haberin olsun ha😂(15:27)

Annişkooo yazıyor

Gönderen:Annişkooo

Gülme sen bunu Aras'a sen nasıl yaparsın hı nasıl senin erkek arkadaşın olabilir abin anlattı haberin olsunn cezan ağırr.(15:28)

Gönderilen:Annişkooo

Arasssss kimmm anne yaa saçmalamaaa Barlas'ı hem görsen çok seversinnnn(15:29)

Annişkooo yazıyor

Gönderen:Annişkooo

Bana bak kızım yakında Aras gelecek ailesiyle birlikte tanışman gerekiyor senin ile yaşıt çok iyi anlaşırsın bizde kalacaklar babanın en yakın arkadaşının oğluu.(15:30)

Gönderilen:Annişkooo

Bundan banane anne benim sevgilim var bunu herkes zaten kabullenemedi sende Arasta kabullen sevgilimi çok seviyorum haberin olsun söyle o Aras'a.(15:30)

Gönderen:Annişkooo

Aras seni biliyor çok tatlı çocuk haberin olsun abininde sevgilisi varmış o da sevgilisini çağırıacak akşama sen de çağır belki beğenirizzzz(15:31)

Gönderilen:Annişkooo

Tamam anneciğimm çok tatlı amaaa sevgilimin olduğuna kızmadın aras beni nerden biliyor acabaa(15:32)

Gönderen:Annişkooo

Çok merak ediyorsan eğer çocuk ile tanışacaksın çocukluk arkadaşısın hem Malatyadayken oynardınızzz(15:32)

Gönderen:Annişkooo

Tamam annciğim sonra görüşürüz akşama geliyoruz sadece biz amaa(15:33)

Gönderen:Annişkooo

Poyrazgilde geliyormuş arkadaşları ile dersdeyken aradı beni anlattı sevgilinin olduğunu kızım hiç beğenmemiş.(15:34)

Gönderilen:Annişkooo

Tamam anne gelirlerse gelsinler dayağımı yerler geri giderlerrr Özge salağı geliyormu onu dövmeyi çok özledim dee (15:35)

Gönderen:Annişkooo

Öyle deme kızım arkadaşına farketsiysen vurmadın ona o seni merdivenlerden itti bulaşma kızaa işteee güçsüz duruma düşüyorsun kızımmm(15:38)

Gönderilen:Annişkooo

Akşamleyin görüşeceğim herkesle bir müdür o salak yüzünden beni okuldan attıyordu müdürde o salağa 1 ay tutanak cezası verdi babası sildirmiş bende güçsüz değilim görecek o gününü(15:39)

Gönderilen:Annişkooo

Ama herkes benim derdimi hiç bilmiyor okuldakiler o salağın yüzünden bana eski asker kızı diyor şimdi dövmeklede haklıyım anneeee(15:41)

BİR ZAMANLAR ASKER KIZIYDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin