"Benimle Sevgili Olur Musun?Güzelim"

36 14 61
                                    

Keyifli  Okumalar:)

Şarkı= Feride  Hilal  Akın&Hakan Tunçbilek ~Gizli  Aşk~
***

Melisa'dan(Devam))

Ne  yaptığıma  bir  türlü  anlam  veremedim.Neden? Doğukan'ın  yanına  gittin  diye  sorarsınız  eğer benim  eski  sevgilim  Barlas  Zorlu! ile  Özge  Yıldırım  sevgili  olmuşlar..

Ne  ara  oldular  onu  bende  bilmiyordum..

Şu  an  Doğukan'ı  uyandırmaya  çalışıyordum.Çünkü  ona  sevmekle  ilgili  bir  şey  dediğim  de  çocuk  bayılmıştı.

Sanki  bunu  benden  duymak  istermişcisine.

"Doğukan! kalk  artık" diye  seslice  uyardım.Ama  dinleyen  yoktu  ki  beni."Sen  gerçeksin  değil  mi? Melisa'mmm" diyen  Doğukan'a  omuz  silktim.

Yok  sahteydim.

"Doğukan  saçmalama   bak  giderim  görürsün." dedim."Tamam  güzelim  gitme  ne  olur  sende  herkes  gibi.." dedi  Doğukan.

"Peki  kalk  hemen  oturup  konuşalım!" dedim.'Tamam' anlamında  kafasını  salladı.

Simsiyah  deri  koltuğunu  alıp  karşıma  geçti  gözlerini  bana  dikti  ellerimi  tuttu."Seni  hiç  kimsenin  sevemediği  kadar  çok  seviyorum..Melisa  Soylu!" dedi  Doğukan.Ay  romantik  şeysi  seni..

"Sen  bundan  sonra  artık  benimsin!" dedi.Senin  olmak  için  her  şeyi  artık  yapabilirdim  Doğukan  Soysal!!

Ellerimi  sıkıca  tuttu  gözleri  gözlerimdeydi."Peki  sen  beni  seviyor  musun?" diye  sorunca  yutkundum..

Sıkıntılı  bir  nefes  alıp  verdim.Sizce  cevabım  ne  olmalıydı?

Doğukan gerçekten  çok  değişmişti  özellikle  bana  olan  davranışları  felan  acayipti  çok  romantikti.

Özge  ile  Barlas  neden? sevgili  olmuştu  onu  bende  bilmiyordum!

"Cevap  alalım  güzelim!" dedi  Doğukan."Ha" dedim."Hani  diyorum  ki  sende  beni  seviyor  musun?" diye  sordu  tekrardan.

Sevmiyorum..ama  hoşlanıyorum  be  Doğukan..

"Sevemiyorum,ama  hoşlanıyorum..senden  Doğukan!" dedim  yüzündeki  şaşırma  şeysi  o  kadar  komikti  ki..anlatamam  ben de  gülmeye  başladım.Ben  gülünce  o  da  gülmeye  başladı!

"Sen  hep  gül  tamam  mı? bebeğim" dedi  Doğukan.Tamam  yakışıklım.."Tamam" dedim.

"Ulan  harbi  yavşaksın" diyen  iç  sesim  Emine'ye  göz  devirdim.Sensin  o  be  dedim."En  azından  senin  kadar  değilim!" dedi  iç  ses  tekrardan.

Kes  sesini  yahu  gir  içime  tekrardan."Yakışıyorsunuz  ben  zaten  ikinizi  shiplediydim" dedi  Napıyım  iç  sesim  demek  ki  kaderimiz  böyleymiş.

"Nereye  daldın  yavrum!" dedi  Doğukan."Yokya  iç  sesimle  tartışıyordum" dedim.Güldü..

"Niye? gülüyorsun  ya" dedim."İç  sesle  tartışmak  gerçekten kötü  benimki  de  öyle!" dedi  Doğukan."Benimki  derken?" diye  sordum.

"Ayy  aman  da  aman  hemen  kıskanırmış  benimki  derken  hem  sen  oluyorsun  hemde  gıcık  iç  sesim" dedi  Doğukan.

"Peki" dedim."Doğukan  sana  bir  şey  soracağım  duydun  mu? bunu" dedim.' Anlamadım'  dercesine  bakışlarını  yolladı.

"Barlas'ı  biliyorsun  zaten" dedim."Biliyorum  o  iti  maalesef" dedi  Doğukan."Tamam  kızma  ama  tamam  mı?" dedim.

"Sen  dersen  kızmam  güzelim  söyle  hadi  umarım   kötü  bir  şey  değildir.." dedi  Doğukan.Bence  diyeceğim  şey  çok  kötüydü  yani.

"Barlas  ile  Özge  sevgili  olmuşlar  lan!" dedim.Yumruğunu  sıktı  sanırım  sinirlenmişti.

"İnanmıyorum  Melisa!" diye  haykırdı".Buna  birazcık  bozulmuştum.Özge  deseydi  sanırım  inanırdı  heralde.

"İyi  o  zaman  Doğukan  git  bunu  salak  kuzeninden  öğren  belki  sonra  benden  öğrenirsin" dedim.

Tam  kalkacağım  sıra  kolumdan  sıkıca  tuttu.Bunun  kol  sıkma  zevkimi  var  acaba?

"Bırak  beni!" diye  bağırdım.Hayvan sertçe  tutuyordu."Tamam  güzelim  inandım  özür  dilerim  ama  Özge  piçi  nasıl  onun  teklifini  kabul  etmiş" dedi  Doğukan."Kolumu  bırak  Doğukan!" dedim..

"Tamam bebeğim  bırakıyorum  ve  seni  seviyorum" dedi  Doğukan"Tomom  boboğom  borokoyorom  vo  sono  sovoyorom" diyerekten  onun  ağzına  öğkendim.

"Git  lan  yanımdan" dedim."Gitmiyorum  ulen   sevdiğimiz  yanıma  gelmiş  niye  gideyim  ben!" dedi  Doğukan.

"Bence  bu  tartışma  çok  uzadı  gidiyorum  ben" dedim."Gitme  Melisa'm  kal  yanımda!" dedi  Doğukan.

Kalsam  ne  yapardı  acaba?

"Peki" dedim."Sana  bir  şey  iltifat  edebilir  miyim?" diye  sordu  Doğukan.Acaba  ne  diyecekti.

"Benimle  sevgili  olur  musun?GÜZELİM" dedi  Doğukan.

Ve  benim  yaptığım  şey  ise  kalkıp  gitmek  olmuştu..Ama  bir  el  buna  izin  vermemişti!

BİR ZAMANLAR ASKER KIZIYDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin