"Buğra Abim! Mafya Mı?"

38 15 19
                                    

Multi: Buğra Soylu

3K olmuşuz bebeklerim hepinize okuduğunuz için teşekkür ederim.🥳❤️

Sizin de Abiniz Mafya olsa ne yapardınız?

Ya da şöyle soriyim kaç tane abiniz var.(Benim abim yok,sadece 3 tane süt abilerim var.)

Keyifli Okumalar.

..

Buğra Soylu'dan(Devam))

Bundan 4 yıl önce babamgilden gizli iş yaptım yani MAFYALIK işi.Arslan Koç! benim en büyük düşmanım kardeşime zarar verecek diye ödüm kopuyor o yüzden bende kuzenim ve arkadaşlarımı toplayıp Mafya olmaya karar verdik Melisa'ya zarar verilmemesi için.

Sonuçta kardeşim,onun başına bir iş gelmesine asla istemem o yüzden güçlü ve dikkatli olmamız lazımdı.Şimdi arabama binmiş Su'nun yanına gidiyordum.

Bugün onunla buluşacaktım fazla işim yoktu belki onla buluştuktan sonra Melisa' ya hediye alıp onunla vakit geçirirdim dememle karşımdaki kişiyi görmemle şok oldum etrafım siyah arabalarla çevrilmişti işte şimdi bitmiştik!

__________________________

(Bundan 3 saat sonra))

"Anne  ne  oluyor" dedim.Sesi  tedirgindim şu  an  Arasgilin  ailesi  ile  birlikte  abim  için  hastaneye  gelmiştik.

Ne  olduğunu  Dilara  ile  birlikte  çözmeye  çalışıyorduk.Arada  bir  saçma  sapan  sorular  soruyordu.

-Melisa  abin  kolundan  vurulduysa  acaba  mafya  olup  düşmanı  tarafından  mı? vurulmuştur.

-Bence  abin  gizli  mafya  olabilir.Çünkü  tipi  de  öyle  duruyor  korkunç  bakıyor.

-Benim  abimde  keşke  mafya  olsa  ama  salak  Arastan  asla  öyle  şeylik  olmaz,olamaz!

-Senin  yerinde  olmayı  çok  isterdim  canım...

-Ay  ne  güzel  mafya  kardeşi  bende  istiyorummm

-Abin  kesinlikle  mafya  bak  görürsün!

-Sonra  Dilara  demedi  deme.

Ve  bu  şekilde  saçma  sapan  ve  değişik  şeylerde  sunuyor  be.

Sizce  benim  abim  mafya  olabilir  mi?

Dilara'nın  dediği  gibi  yok  canım  asla  hele  birde  gizli  mafya  nereden  çıktı  bu  şimdi  alt  tarafı  bir  kolundan  vuruldu.

Etrafını  da  siyah  araba  çevirmiş  yani.Lan  bir  dakika  Dilara  zeki  kız  şimdi  benim  Buğra  Soylu! Mafya  olabilir  mi?

Doktorun  sesiyle  o  tarafa  doğru  yöneldim  sinirli  bir  şekilde."Evet  Deniz  Hanım! oğlunuz  Buğra  Bey  ile  konuştum  hiç  bir  sorun  yok  ama  gizli  işte  mafyalık  yapıyormuş,dikkatli  olması  lazım  kendinize  iyi  bakın  görüşmek  üzere" diyen  salak  doktorun  arkasından  baka  kaldım.

Ne  yani  şimdi  ben  mafya  kardeşimiydim.Lan  bunu  sakın  Özge  Yıldırım! duymasın.

BİR ZAMANLAR ASKER KIZIYDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin