Uzun bir aradan sonra ben geldimmm.
Nasılsınız Canlar?
Bomba bölüme hepiniz hoş geldiniz! Fazla uzatmadan bölüme geçelim;)
100 oy 50 yorum!
Sınır geçmeden bölüm atamam gençler çünkü okuyup geçiyorsunuz emek var burada:)
Sizce Melisa; Doğukan ile mi olsun Barlas la mı? olsun.
Ona göre denkleştireceğim yorumlara bekliyorum sizleri.
Keyifli Okumalar Bebeklerim.
***
Melisa Soylu'nun Anlatımıyla
Elimdeki kahveleri salona annemgile dağıtmaya götürürken bir an duruksadım.Neden herkes bizim eve gelmişti ki? umarım kötü bir şey olmamıştır düşüncesiyle kahveleri de alarak salona doğru ilerledim.
Dayımgil bizdeydi.Poyraz fakat gelmemişti arkadaşlarıyla birlikte buluşmuş akşama gelecekmiş o Kumsalgil de birazdan gelmeye yakın süredelermiş."Ellerin hor görmesin güzel kızım çok güzel görünüyor kahvelerin"diye bana gülerek bakan yengeme baktım.
Hayırdır yenge bana iltifat eder miydin?sen.Bundan 1 hafta önce Aras'gil bizim karşı taraf da ki apartmana taşınmışlardı.Keşke bizle kalsa iyi olurdu hiç değilse kendimizi yalnız hissetmezdim."Afiyet olsun yengem ne demek sen iste her zaman yaparım" diyerek yengeme karşılık verdim.
"Oy güzel kuzum teşekkür ederim senin kankan niye daha gelmedi"diye sordu.Sanırım Kumsaldan bahsediyordu.Daha alışamamıştı sürekli kuzenime laf atıyordu sanırım bu durumla alakası Poyraz ile ilgiliydi.Yani Kumsal hakkında yengeme neler anlatıyorsa artık..orasını hiç bilemem.
Bazen Poyrazı da Kumsalı da anlayamıyordum ikisi de değişikti sürekli kavga ederlerdi."Birazdan gelirler yenge sen merak etme"dedim ve tam koltuğa oturacağım sıra da zil çaldı."Galiba onlar geldi"dedi annem.İnşallah onlar gelmişti onu da çok özlemiştim yazılılardan dolayı görüşemiyorduk.
Yengem bir şeyler mırıldanırken annemin arkasından gelerek kapıya doğru ilerledim.Annem kapıyı açınca gelen kim olduğuna baktım.Sevinçten annemin çığlık atmasıyla olduğum yerde duraksadım.
Fakat bu gelen Kumsal'gil değildi.
Üniformalı giyinmiş bir şekilde gelen babamdı.Ne olduğunu anlayamadım tam koşup sarılacaktım ki yere düşmemle etrafım karanlık olmuştu.
***
Yazar sözü; heyecanlı olsun diye kestim canlar evet kankası değil babası geldii şu an ise havale geçiriyor farkında değil!
Melisa'nın yengesinin ismini unuttum canlar bilen varsa yazsın dfhdfhdhfdfh uzun zaman olduğu için oldu galiba.
Ben baştan bölümlere bakıp gelirim şimdi:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ZAMANLAR ASKER KIZIYDIM
ActionYatakdan düşmem sebebiylen o korkulu rüyadan uyandım sürekli aynı rüyayı görüyordum yeter artık diyerek bağırdım ve sessizce ağlamaya başladım.Ben Melisa Soylu 17 yaşındayım.3 yaşına kadar hayatım eğlenceli ve güzel anılarla geçmiş heyecan vericiydi...