"KÜÇÜK TATLI BELAM!"

32 26 19
                                    

...

Keyifli  Okumalar  Aşklarr.

Sınır: 20  Oy  10  Yorum  hadi  bakalım**(arada  bir  koyarım böyle  sınırlar  diğer  kitaplarımda  da  öyle  olacak  gençler!)

***

Aras  Soykan(Devam))

(Bundan  2  gün  Önce) 

Annem'in  beni  odamdan  atar  topar  çağırmasıyla  hızlıca  ayaklandım.Acaba  önemli  bir  şey  miydi  ki?  çünkü  annem  her  bir  şey  olmasında  Arasssssss  kelimesini  yani  güzel  ismimi  baya  bir  uzatır.

"Efendim  anne  neden? çağırdın  beni  apar  topar"  dedim.Gözlerim  fal  taşı  gibi  açıldı  aman  allahım  evimizin  penceresinde"SATILIK"  yazıyordu  sanırım  buradan  tanışacaktı.Dilara  kardeşimi  ağlamış  şekilde  görünce  dalga  geçesim  geldi  ve ona  bakarak  sırıtmaya  başladım.Aramızda  5  dakika  vardı  o  yüzden  bana  abi  demiyordu  geri  zekalı  kardeşim!

"Sen  salak  mısın?  Aras  eşyalarını  topladın  mı  lan"  dedi  göz  yaşlarını  silerek.Şimdi  o  bana  salak  mı! demişti.Evet  demişti.Onun  yanına  gidip  karşısında  sinirli  bir  şekilde  durdum  kendi  salaklığına  bakmıyor  da.Sonra  arkadaşlar  bizim  bir  küçük  mesele  var  ben  sizi  sonra  kendimizi  tanıtırım! şimdilik  beni  izlemeye  ne  dersiniz?...

"Sen  şimdi  bana  salak  mı? dedin", dedim."Oğlum  haklı  kardeşin  İstanbul'a  tanışıyoruz  zaten  kötü  halde  kız  bırak  uğraşma  da   git  eşyalarını  topla  yarın  yola  çıkacağız"  dedi  annem.Bu  kadar  çabuk  ve  neden  hızlı  taşınıyorduk  ki?  anlamadım  hiç  bir  şey.

Bir  dakika  annem İstanbul  mu?  demişti!.Lan  Melisa'm  orada  oh  be  sonunda  görecektim  küçük  tatlı   belamı   ben  bundan  bir  kaç  sene  önce  annemin  sana  bir  kız  göstereceğim  fotoğrafına  bir  bak  demesiyle  onun  gülüşüne  aşık  olup  fazlasıyla etkilenmiştim.Umarım  sevgilisi  yoktu!

"Peki  neden?İstanbul'a  taşınıyoruz  dedim."Aras!  çabuk  git  odana  ve  eşyalarını  valize  toplayıp  fazla  soru  sorma  babam  birazdan  gelecek  hızlı  ol  gece  yola  çıkacağız" dedi  Dilara.Öfkeme  hakim  olup  ona  da  öldürücü  bakışlarımı  yollayıp."Ben  odamdayım  anne  maalesef  valizlerimi  toplayacağım  görüşürüz  bir   şey  olursa  seslenin"  dedim."Tamam  oğlum"  diyen  Anneme  bir  bakış  attıktan  sonra  Dilara'nın  bir  şey  demeyeceğini  beklemeyerek  odama  çıkıp valizlerimi  doldurmaya  başladım...

***

(Şimdiki  Zaman) 

Melisa  Soylu'dan(Devam)) 

Aras'ın  bana  sırıtarak  bakmasıyla  beraber  onunla  salona  geçtik.Çantamı  kanepenin  kenarına  koyup  bize  gelenlerin  kim  olduğuna  baktım.Aman  allahım  bu  Helen  Teyze  olamazdı  yanında ki  de  Dilara  olamazdı  neden?  bize  gelmişlerdi  ki.

"Hoş  geldin  kızım  bak  misafirlerimiz  senin  için  geldiler  öp  bakalım  Helen  teyzenin  elini"  dedi  annem.Sanki  beni  istiyorlardı  bu  nasıl  cümle  aneyy.Helen  teyze  ve  yanında ki  Dilara'ya  doğru  yürümeye  başladım..

Nazik  bir  şekilde  eğilerek  Helen  teyzenin  elini  öptüm  o  da  ayağa  kalkarak  bana  sarılmak  istercesine  bana  doğru  yaklaşıp  kollarını  açtı  bende  ona  karşılık  vererek  sarıldım."Hoş  geldiniz  Helen  teyzeciğim"  dedim."Hoş  bulduk  güzel  kızım  sende  hoş  geldin  okulun  nasıl? geçti  umarım  yorulmamışsındır"  dedi  Helen  teyzem."Yok  Helen  Teyze  yorulmadım  Aras  ve  Dilara  sizlerde  hoş  geldiniz  dedim.

"Hoş  bulduk  Melisa  da  senin  işin  var  mı?"  diye  sordu  Dilara.Ne  yapacaktı  ki  benle."Hayır  yok  da  neden  sordun  güzelim"  dedim."Ay  suratsız  Aras  bak  gördün  mü?  sen  bana  hep  maymun  suratlı  ve  çirkin  derdin  bak  güzelmişim  işte  gördün   mü? dedi  Dilara.

Şu  an  gülecektim  fakat  Aras'ın  bana   öldürücü  bakışlarıyla  karşılaştım  o  yüzden  eski  sinirli  halime  geri  döndüm.Aras'a  bakarak  şöyle  dedim."Sen  kızlarla  böyle  nasıl  konuşursun  aptal  herif  misin?  sen!  diye  bağırdım.Düşmanım  bile  olsa  bir  erkeğin  kızlarla  böyle  hitap  etmelerine  sinir  olup  tekme  tokat  dalasım  geliyordu!

"Oha  şok  şok  Aras  Soykan'a  kötü  iltifat  edildi  kim  tarafından  Melisa  Soylu  tarafından" diyen  Dilara  arkama  geçti  sanırım abisinden  korkuyordu  benim  kendi  abimden  korktuğum  gibi."Dilara  kızım  düzgün  konuş  Melisa  bence  kaç  kızım"  diyen  Helen  teyze  göz  devirdim.Neden  kaçacakmışım  çok  korktum  şu  an!

"Seninle  sonra  görüşeceğiz  benim  küçük  tatlı  belam"  diyen  Aras  bana  sinirli  bakarak  bizim  salon  da  bulunan  balkona  doğru  ilerledi."Ay  kız   bunlar  yakıştı  be"  diyen  Dilara'ya  göz  devirdim."Ne  yakışması  Dilaracağım  anlayamadım"  dedim."Tamam  canım  sustum  ben  dedi  Dilara.Annem  ve  Helen  teyze  kanepeye  oturmuş  gülerek  bana  bakıyorlardı.

Komik  bir  şey  varsa  söyleyin  bende  güleyim,ayrıca  kafamda  şu  soru  var  Aras  bana  neden  küçük  tatlı  belam  demişti  ki?  ona  hesabını  soracaktım.Çantamı  hızlı  bir  şekilde  alıp  kimseye  bakmayarak  odama  doğru  yöneldim.

____________________________________________

Kestik  Canlar...

Bölümü  nasıl  buldunuz  bakayım? 

Aras?

Melisa?

Dilara?

Görüşmek  üzere  seviliyorsunuzz  tabi  ki>>>

Bb.>3 

586 kelime...


BİR ZAMANLAR ASKER KIZIYDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin