"AYRILIK VAKTİ Mİ?"

66 32 15
                                    


VOLKAN  DEMİR'den(Devamm)

Doğukan  benim  en  yakın   arkadaşım  olduğu  için  o  yüzden  her  istediğini  yapacaktım.Yani  ben  Volkan  isem  Barlas  ile  Melisa  denilen  kızı  elinde  sonunda  ayıracaktım.

"Bir  plan  bulup  o  iki  salakları  ayırmamız   lazım  çünkü  benim  gerizekalı  kuzenim  buna  baya  bir  aşık  oldu  dedi  Özge."Senin  bu  Melisa'dan  ne  alıp  veremediğin  var  kız  hem  güzel  birde  iyi  birisine  benziyor  dedim.Cidden  güzel  bir  kızdı  birde yanındaki  siyah  saçlı  bir  tane  kız vardı  onunla  tanışmam  gerekiyordu."Volkan  yavşama  kıza  Barlas'dan  ayıramıyoruz  birde  sen  çıkma başımıza  plan  ne  söyle  dedi  Doğukan.Birde  kıskanırmış  beyefendi."Benim  burada  evim  var  biliyorsun  Melisa'yı  yenden  kaçırmaya  çalışacaksın   Özge  kanka  sen  ona  iyi  davranmaya  çalışıp  benim  siyah  arabaya  getirip  kaçırmamız  gerekiyor  şu  an  kantinde  oturuyorlar  okul  çıkışı  benim  dediğimi  yap  dedim."Of  Doğukan  ya  o  kız  için  beni  düşürdüğün  hallere  bak  ama  iyi  ki  yapıyoruz  Barlas'da  benim  olacak  dedi  Özge.Sanırım  Özge,Barlas'ı   seviyordu."Sen  yoksa  Barlas'ımı  seviyorsun  lan  dedi  Sude."Birazcık  öyle  oldu bir  ayrılsalar  tamam  yürüyün  kızlar  diyerek  Özge'gil  yanımızdan  ayrıldılar  bizde  Doğukan  ile  birlikte  sınıfa  doğru  yol  aldık.


Doğukan  Soysal'dan(Devamm))

Volkan  ile  sınıfa  doğru  çıkarken  aklıma  11/A  geldi  belki  Melisa  sınıftadır  diye  ona  bakacaktım  acaba  diğer  numaramdan  ona  mı  mesaj  atsaydım  kendi  kendime  düşünürken  karşımda  Barlas  ile  Melisa  el  ele  tutuşmuş  yanımızdan  geçiyorlardı  yanımdan  geçerken  Melisa'nın  sinirli  bakışları  ile  karşılaştım.

Ona  mesaj  atacaktım  sınıfa  vardığımızda.O  çikolata  sütü  ve  eti  karam  olan  çikolatayı  alacaktım  diğer  tenefüste.Hüseyin'e  söyleyip  sıranın  altısına  bırakmasını  söyleyecektim  acaba  tepkisi  ne  olurdu  yine  benden  her   zaman  ki   gibi  nefret  ederdi  sanırım  kantinden  geliyorlardı  elinde  eti  karam  vardı  kesin  Barlas  vardı.Onunla  konuşmam  gerekiyordu  çünkü  çok  özlemiştim  onu.Melisa  tam  Barlas  ile  sınıfa  geçeceklerdi  ki."Melisaaaa"  diye  sinirli  bir  şekilde  bağırdım."Ne  istiyorsun   sevgilimden  dedi  Barlas.Elimi  ağzıma  götürdüm çünkü  acayip  sinirlendim benim  sevdiğim kıza  kimse  benden  başka  sevgilim  diyemezdi  ama  yakında  ben  diyecektim.Barlas'a  inat  Melisa'nın  elini  tuttum  dalgın  bir  şekilde  olduğunu  farkettim  o  yüzden  sıkıca  tuttum   elini  o  kadar  sıcaktı  ki  eli."Melisaaaa  napıyor    lan  bu  çeksene  elini  onun  elinden  dedi  Barlas.Sanırım  kıskanıyordu  Melisa'yı .Şu  an  iki  elini  sıkıca  tutuyordum  Barlas'ın  yüzü  kıpkırmızı  bir  şekilde  Melisa'ya  bağırarak  konuşuyordu  o  da  ağlamaya  başladı."Barlas  neden  böylesin  sen  elimi  sıkıca  tutuyor  nasıl  bırakayım  ben  moraracak  dedi  Melisa.Bende  onlara  inat  daha  da  sıkacaktım.Koridorda  ben,Melisa,Barlas  vardı  birde  12.sınıflardan  bir  kaç  kişi  koridorda geziniyordu  Volkan  da  sınıfa  gitmişti.Benim  işim  var  diyip  yanından  ayrılmıştım'sen  tam  bir  orjinal  şerefsizsin  kızın  elini  bıraksana  salak  dedi  içimdeki  ses.Asla  bırakmam."Sevdiğimi  kıskanıyordum  ama  artık  benim  sevgilim  değilsin  gerizekalı  sana  bırak  diyorum  çocuğun  elini  sende  tutuyorsun  anasını  satayım  bu  ilişki  burada  biter  Melisa  Soylu  ne  halin  varsa  gör  umurumda  değilsin  artık  seninle  Doğukan'a  iyi  el  ele  tutuşmalar  diyerek  Barlas  sinirli  bir  şekilde  11/A'ya  doğru  yol  aldı.Şu an  çok  mutluydum  hemen  bizim  gruba  mesaj  attım  Volkan  geldiğinde  grup  kurmuştuk.

BİR ZAMANLAR ASKER KIZIYDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin