⚠️- 15 -⚠️

3.5K 258 526
                                    

"Ya en başından beri ben seni seviyorsam?"


/UYARI!! UZUN SMUT! bölüm direk full smut agalar...\
.

İzuku'nun şaşırmasına bile izin vermeden çocuğun narin, kiraz pembesi dudakları ile kendinkileri birleştirdi... Ve böylece çocuğun dudaklarına bir buse kondurmuş oldu, geri çekilerek, utanarak baktı Yeşilli'ye...

İzuku yeni yeni kendine geldiğinde ne yapacağını bilemedi... Vücudu heyecandan titremeye başladı ve elleri ile sarışının siyah T-shirt'ünü sıktı. Öylesine utanmıştı ki... İzuku ilk defa böyle hissediyordu... Gerçek aşk bu muydu? Neden shouto ile olduğundan farklı hissettiriyordu? Sanki bu... Daha hoştu.

Ortam öylesine sessizleşmişti ki, birbirlerinin kalp atışlarını duyabiliyor olmuşlardı... İkisi de deli gibi hızlı atan kalplerinin arasında birbirlerine baktılar, tekrar ve istemeden aynanda konuştular.

"Seni seviyorum."

"Seni seviyorum."

"D-dur ne!"

"Seni ne için öptüm? A-aşığım çünkü..!"

"Be-ben bilmiyorum! Şimdi beni seviyor musun? ama kalbim çok hızlı atıyor... Kacchan karnım... Kusacak gibiyim, sanki midem gıdıklanıyor..!"

"D-deku... Bana aşık mısın!?"

"Hah!? B-ben! De-dedim ya!"

Delicesine utandı ikiside, yeşilli öylesine kızarmıştı ki... Katsuki hafifçe gülerek, sabırsızca çocuğu tekrardan belinden tutarak kendisine çekti ve tekrar dudaklarını birleştirdiler...

Bu sefer Katsuki çocuğun dudaklarını aralayarak işin içine dilini katmış ve hasret duyduğu o vücudu yavaşça incelemeye başladı... Elleri ile...

İzuku sarışının öpüşüne karşılık vermeye başlayarak, kollarını boynuna doladı. Katsuki ise çocuğun tuttuğu belinden, T-shirt'ünden ellerini içeriye doğru attı ve çıplak teni okşamaya başladı...

İzuku hissettiği soğuk eller ile irkilerek daha sıkı tutundu sarışına ve öpüşmekten nefessiz kaldıklarında nihayet ayırabildikleri dudakları ile nefes nefese kaldılar... Katsuki tedirgince sordu... Reddedilmek istemiyordu.

"Ya-yapabilir miyim?"

İzuku çekindi ve utanarak kafası ile onayladığında, Sarışın daha fazla heycanlandı...

Katsuki'nin öylesine başı dönüyordu ki... İzuku'nun kokusu, dokunduğu süt beyazı teni... Deli ediyordu kendisini... Katsuki hızla çocuğun üstünde yer alarak onu sırt üstü yatırdı ve T-shirt'ünü çıkararak süt beyazı teni iyice süzdü...

"Bu hayal ettiğimden bile güzel..."

İzuku çekinerek elini kendi omzuna koydu ve kafasını sağa doğru çevirerek kırmızı gözlere mümkün olduğunca az bakmaya çalıştı... Katsuki ne dese utanıyordu...

Katsuki ise daha sonra kendi üstündekilerden kurtulduğunda, İzuku sarışının kaslarına göz gezdirdi... Evet, sarışının kaslı olduğunu biliyordu lakin çıplak gördüğünde hayal ettiğinden daha kaslı ve çekici bir yapısı olduğunu fark etti... Oda dokunmak istiyordu Katsuki'ye, sevgiyle... Utanmayı bir köşeye bırakmak istese de yine çekindi, ellerini sarışının kaslarına koydu ve utanarak okşamaya başladı...

𝐜𝐚𝐫𝐚𝐦𝐞𝐥 𝐬𝐦𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐤𝐢𝐥𝐥𝐞𝐫 | ᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin