- 19 -

1.6K 169 214
                                    

İzuku en son banyoda yaptığı mastürbasyondan beri aklından çıkmayan Katsuki'yi nasıl beyninden def edeceğini düşünüyordu, ne çaresiz ama... O kadar utanıyordu ki.

Aslında yalandan ibaret... Utanıyor ama bundan zevk alıyor sonuçta, insanlar daima zevk aldığı şeylerin kötü olduğunu bilmesine rağmen yapmaya devam etmezler mi? Hatalı beyinlerimiz bu zor sınava tâbi tutuluyor ve geçmeniz için hastalıklı düşüncelerinden tamamıyla kurtulmanız gerekiyor.

Komik ha? Bunu yapmanız içinde Peygamber falan olmanız gerek! Ahahah!

Utanan genç düşündüklerinden kurtulmak için hızlıca kendisine bir tokat atacağı sıra telefonu çalmış ve irkilerek, telaşla telefonuna tutulmuştu.

Kim arıyordu? Ekranda gördüğü isim ile heycanla tüm gözleri birden açıldı, resmen yaşadığı her şeyi unutmuş ve sevinçle telefonu açmıştı. Televizyon kanalları gibi değişen bir kişiliğe sahipti İzuku.

Katsuki ise duş alıyorken TV'den gelen telefon zil sesini duymuş ve telaşla suyu bile kapatmadan banyodan çıkarak ekranların başına geçmişti, İzuku'yu kim arıyordu? Annesi mi? Arkadaşı mı? Seveni mi?

Katsuki merak etti, İzuku neden bu kadar heycanlıydı, telefonda ki kişiyi şimdi daha çok merak ediyordu...

Ve İzuku açtığı telefonla heycanla konuştu.

"Shindou-kun!"

_________________________

Bir dakika?

??????Shindou-kun mu??????

O kimdi? Neden İzuku heycanla onun telefonunu açıyor? İzuku tek kardeş, akrabası mı? Olamaz... İzuku'nun akrabaları ile iletişimi yok, nasıl olur?

O kim?

Kim?

Kim?

İZUKU'NUN KALBİNDE YERİ NEYDİ?

İZUKU NEDEN O TELEFONU O KADAR MUTLU AÇTI??????????!

_______________________

Katsuki hızlanan nefesini sinirle düzene sokmaya çalıştı, sarışın o kadar sinirlenmişti ki! Sinirden ekrana bir şey fırlatacağı zaman durmuş ve bunun yerine koltuğu ve odayı mahvetmişti... En sonunda nefes nefese kalmış, yorulduğunda,

Derin nefesler alıp verdi genç...

"D-daha değil..."

Ardından elini yavaşça kaldırıp baktı ve pisçe sırıttı.

"Henüz değil, kendine hakim ol Katsuki... O piç her kimse kurtulabilirsin..."

Ve sarışın aklına gelen plan ile görüp görebileceği en pis sırıtışı koydu yüzüne, sonra bir kahkaha patlattı.

O kadar komik geliyordu ki her şey!

"Ahh..! İzuku! Ben sabırsız bir adamım biliyorsun! Bu son olacak. Bu son. Bundan sonra, bu piçten sonra seni tamamen benim yapacağım!"

Katsuki bulunduğu yerde heyecanını içine atmaya çalışarak dursa da yapamamış yere çökerek gülmeye devam etmişti, kendi kendine belki de dakikalarca pisçe güldü.

___________________

Ertesi gün Katsuki uyandığı gibi gerçi pek uyumak denebilirse- hızlıca arabasına binerek Yeşilli oğlanın evine gelmişti, merdivenleri hızlıca çıkarak en sonunda çocuğun kapısının önüne gelmiş ve nefes nefese kalmıştı.

Hızlıca zile iki kere bastı sarışın... Kapıyı açan ise hiç beklemediği bir yüzdü.

Siyah saçları dalgalı ve kendisi ile aynı yaşta olan bu genç, Katsuki sinirle kaşlarını çattı.

"İzuku için gelmiştim lakin siz kimsiniz?"

Kapıyı açan Siyah saçlı olan, alaylıca sırıtmış ve gülmüştü.

"Bayım sizce de birine direk "Siz kimsiniz?" demek ayıp değil mi?"

Katsuki sinirden güldü.

"Görüyorum ki siz biri değilsiniz, siz bir Orospu Çocuğu gibi gözüküyorsunuz."

Shindou bir anda kendisine gelen hakaret ile afallamış ve donup kalmıştı, bu kadar ani bir tepki beklemiyordu. Sonuçta kim kapıyı açtıktan on saniye sonra küfür yerdi?

İzuku ise salondan çıkarak kapıya doğru gelmiş ve Katsuki'yi gördüğünde neşe ile hızla Shindou'nun yanından geçerek Sarışına sarılmıştı.

"Kacchan!"

Shindou da sinirle kaşlarını çattı ve Katsuki İzuku kendisine sarılırken, Yeşilli'ye fark ettirmeden Shindou'ya el hareketi çekerek sırıttı. İşi gücü piçlikti.

Shindou da şaşkındı, tam İzuku Shouto'dan ayrılmışken!? Bunca yolu Amerika'dan aşıp gelmişti, okulunu bitirdiği gibi görmeye geldiği İzuku'su şimdi Sarışın Japon bir piçin elindeydi. Komik durum.

İzuku ise sarıldıktan sonra geri çekilmiş ve Katsuki'ye Shindou'yu tanıtmaya başlamıştı.

"Kacchan! Hoşgeldin, bak bu iki senelik İnternet arkadaşım Shindou! Lakin sadece iki kere buluşabilmiştik! Şimdi tekrar Japonya'ya iş için gelmiş. Oh! Shindou bu da Katsuki-!"

İzuku birden kızardı ve utanarak konuştu.

"K-kendisi çok yakınım olur..."

İşte şimdi Shindou rahatsız oldu... Bulunduğu durum tiksinç gelmeye başladı, Katsuki ise Alaylıca gülümsüyordu ve İzuku'nun şimdi geceleri neden aktif olduğunu anlıyordu. Açıkçası İzuku'nun geceleri konuştuğu kişinin bir internet dostu olduğunu biliyordu lakin hiç buluştukları aklına gelmemişti çünkü gencin numarası Amerika'ya kayıtlıydı.

Katsuki için bu büyük bir problemdi, bu durumu en başından küçümsememesi lazımdı... Şimdi ise hırslıca ikisinin ilişkisini çabucak bitirecekti!

Shindou da aynı fikirdeydi, İzuku'dan gram vazgeçesi yoktu! Sonuçta yeşilli oğlana iki senedir aşıktı.

Lakin Bakugou Katsuki istediği her şeyi en ucuna kadar elde edebilirdi.

"Sizce bir insan için kavga etmek, her şeyinizi vermek ne kadar doğruydu?"

_________________

_________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝐜𝐚𝐫𝐚𝐦𝐞𝐥 𝐬𝐦𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐤𝐢𝐥𝐥𝐞𝐫 | ᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin