- İki Gün Sonra -
⚠️ Rahatsız edici İçerik ⚠️İki gün sonra her şey oldukça normal denebilirdi, hatta Katsuki çıkma teklifi bile etmek istiyordu lakin fazla erken olacağını düşündüğü için bunu ertelemiş ve Yeşilli ile daha çok vakit geçirmeye çalışmıştı.
Tabii hastalıklı düşüncelerinden kurtulabilirse.
Sarışın önünde bulunan altı ekran da Yeşilli'yi duş alıyorken izliyordu...
Öylesine sarhoştu ki bu görüntü ile, seks yaptıkları geceyi bile kaç defa izlediğini hatırlayamıyordu veya kaç defa geldiğini... Şimdi ise İzuku'yu duş alıyorken izliyor ve koltukta hafif kalkan penisi ile baş etmeye çalışıyordu, İzuku'yu hafif bir görüşünde bile böyle sıkı oluşu.
Yutkundu. Elini pantalonuna götürerek, pantalonunun üstünden hafifçe penisini okşadı ve kafasını koltukta geriye doğru attı... O kadar arzuluyordu ki çocuğu fakat Sabırlı olmalıydı.
İzuku'nun duşta mırıldandığı o hoş şarkı banyo da yankılanıyor ve bu tavırları ile öylesine şirin gözüküyordu ki, kim duşta bu kadar şirin bir şarkı mırıldanarak yıkanabilirdi ki? Katsuki'nin kalbi hızlandı.
Sarışın çocuğun çillerinin omuzlarına kadar vardığını seyretti daha sonra kendisini lifleyişini izlerken kalçasına doğru inen eli... Katsuki elini boxerinin içine doğru atarak sertleşmiş erkekliğini okşadı ve İzuku'nun adını mırıldandı.
Ekrana tekrar baktığında ise sırıttı, İzuku'nun kızarmış suratı ve elinde tuttuğu kayganlaştırıcı.
Yeşilli'nin her bir hareketini dikkatlice izlemeye başladı.
İzuku elinde ki kayganlaştırıcıya bakarak çekinmiş ama yine de hafif akan sıcak suyun altında, küvetinde kalçasını kaldırarak eline biraz kayganlaştırıcı döktü. Elini deliğine götürerek hafif okşadığında, Katsuki kendi penisini biraz daha çekiştirdi.
Katsuki iyice İzuku'nun Ruh eşi olduğunu düşünmeye başladı, sonuçta İzuku'yu düşünürken birden İzuku o işi yapıyor. Ne tesadüf ama.
İzuku parmağının birini korkak bir şekilde içine ittirdiğinde, banyoya hoş minik mırıltılarını bıraktı... Katsuki duyduğu mırıltılar ile kendinden geçecekti, oğlanın sesi fazlaca sevimli geliyordu kendisine.
Katsuki tüm vücudunun ısındığını hissetti, yavaşça uyuşuyordu ve nefesi hızlanmıştı.
İzuku'yu ikinci parmağını içeriye doğru atarken izliyor ve yine çocuğun mırıldanmalarını dinliyorken, bu sefer daha hızlı çekiştirmeye başladı penisini.
İzuku çekinsede, parmaklarını korkarak içinde oynatmaya başladı. Aslında İzuku tekrardan Katsuki ile seks yapmak istiyordu, tekrardan birlikte olmak...
İzuku bu sefer küvete sırtüstü yatıp bacaklarını ayırdı ve tekrardan sağ elini deliğine götürdü, sol elini de kendi penisine koyarak okşamaya başladı. Yaptığı ile artık mırıldanmaları kesmiş ve sesli inlemelere dönüşmüştü.
Katsuki gördüğü görüntü ile yutkunamadı, İzuku'yu delicesine yemek istiyordu ve bunu düşünürken Katsuki duyduğu şey ile şok olarak bi an duraksadı.
İzuku Katsuki'nin adını inlemeye başladı.
"Lanet olsun..! Küçük Meleğim... İzuku'm!"
Katsuki hayatında hiç olmadığı kadar yaşadığı mutluluk ile iyice başı dönmüştü, sonuçta sevdiği çocuk onun adını inliyordu... Ne harika.
Sarışın yayıldığı koltukta sırıtarak penisini tekrar çekiştirmeye başlamış ve daha da hızlanmıştı, Katsuki de İzuku'nun adını boğukça mırıldanıyor ve en sonunda doruklara geldiğini hissediyordu... İzuku'yu öylesine istiyordu ki!
Nefesi iyice düzensizleşmişti ve sonunda kasılarak, İzuku'nun adını söyleyerek hızla boşalmıştı.
Tekrar ekrana baktığında ise kendisi ile birlikte yeşilli oğlanın da boşaldığını gördü ve gülümsedi.
"Çok şirinsin İzuku... Çok şirin..."
_____________________
"Ahlaksız şeylerinizi sevdiğiniz insan üzerinde düşünmek sizi günahlara boğmuş gibi hissettirebilir, lakin neden kötü hissetmekle vakit kaybedesiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐜𝐚𝐫𝐚𝐦𝐞𝐥 𝐬𝐦𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐤𝐢𝐥𝐥𝐞𝐫 | ᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘ
FanfictionUyarı! = Yandere/Toxic Katsuki _________ "Aşk için neleri göze alabilirsiniz?" _________ Tüm hakları Katsuki'nin odasında saklıdır. 🔪# 1 - Bakugokatsuki 🔪# 1 - Midoriyaizuku 🔪# 1 - Kaminaridenki 🔪# 1 - Dekubaku 🔪# 1 - Kacchan 🔪# 9 - Yandere 🔪...