- 23 -

1.4K 157 333
                                    

Shindou tam İzuku'nun omuzundan tutacağı sıra Katsuki Shindou'nun bileğinden sertçe tutmuş, kıracak derecede sıkıyor ve nefretle ona bakıyordu.

"Ona elini sürme pis, sapık herif... Affedersin ama onun yatağında bu işi yapıyorsun da suç nasıl bana düşüyor!? Özellikle İzuku yokken yapıyorsun... İğrençsin... O gün balkonda konuşurken anlatmalıydım!"

İzuku şaşırdı...

"Ba-balkonda ne konuştun Shindou..?"

Shindou Sarışının yine bir yalanlar uyduracağını biliyordu.... Shindou balkonda hiç konuşmamıştı, Katsuki güzel yalanlarını aşk adına savurmaya başladı.

"İzuku bu pis adam, ah pardon adam dedim! İlk geldiğim zaman balkonda kamera felan konuşuyordu, hep şüphelendim ama dostundur diye ses etmedim. O kamera işini açıkla Shindou! Kamera derken neyi kast ediyordun!?"

İzuku şok oldu, kameralar da neyin nesiydi? Katsuki, Shindou donup kaldığında yüzüne sert bir yumruk geçirerek, siyahlıyı yerle bir etti.

"O kamera olayı neydi açıkla-!"

İzuku korkudan titrerken kendini zorla öne atmış ve Katsuki'nin, Shindou'ya daha fazla vurmaması adına Sarışının kolunu tutmaya çalışıyordu.

Katsuki kolunu tutmaya çalışan ince ellerin sarılışını sevdiği için kolunu biraz daha çekiştirdi ve en sonunda geriye doğru çekildi.

İzuku onu sakinleştirdiğini sanıp gergince güldü.

"Hadi ama Kacchan... Dövüş bu işi çözmez..."

"Sen nasıl istersen İzuku... Lakin sadece sen is-"

Shindou tüm gücü ile yakasından tuttuğu Katsuki'yi sertçe dolaba çarpmış ve yumruk atmaya başlamıştı, İzuku başlayan kavga ile korkuyla minik çığlık atmıştı.

Daha sonra İzuku'nun gözleri dolabın arasından düşen minik bir eşyaya çarptı... Kamera, bir kamera...

Yani Katsuki'nin dediği her şey gerçek miydi? İzuku'nun kanı dondu... Genç sadece boş bakışlarla kavgayı izliyor ve kafasında ki karışıklığı gidermeye çalışıyordu ama imkansızdı... İzuku düşüncelerinin ardından boğazına kadar kusma isteği ile doldu ve aniden kasılan midesi yüzünden ağzını tuttu, bu vücudunun aldığı şoka rağmen kavgayı durdurmayı düşündü.

İzuku güçsüz bacaklarını zorla hareket ettirdi ve en son titreyen ellerini kavgayı ayırmak için uzattığında... Shindou'nun dirseği İzuku'nun suratına sertçe geçti. Shindou Katsuki'yi yumruklamaya o kadar çok dalmıştı ki İzuku'nun burnuna istemeden bir dirsek geçirmişti.

Shindou yanlışlıkla attığı dirsek adına, Katsuki'ye vurmayı hemen durdurarak, telaşla İzuku'ya dönmüştü.

"İ-izuku-!"

İzuku titreyen ellerini bu sefer acıyla sızlayan yüzüne doğru siper etti, canı yanıyordu...

Ve Katsuki burnunu tutan nazik ellerin arasından akan kanı gördü...

İzuku'nun canı yanıyordu, burnu kanıyordu.

İşte o an Katsuki dünyada var olan tüm acıları hissetti içinde, sinirle dişlerini sıktı ve kalbinin patlayacak derece acıdığını hissetti...

Katsuki tüm hırsı ile sıktığı yumruğuyla, İzuku'ya el uzatan Shindou'nun üstüne atladı.

𝐜𝐚𝐫𝐚𝐦𝐞𝐥 𝐬𝐦𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐤𝐢𝐥𝐥𝐞𝐫 | ᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin