- 22 -

1.3K 168 244
                                    


Katsuki sakince telefonunu kontrol etti, İzuku ile Shindou'yu izlemesi için gönderdiği adamı bir kafede buluşmak üzere geri çağırmıştı.

Katsuki herkesten uzakta köşede oturduğu masada bir sigara yakmış, normal biri gibi gözüken kiraladığı gözetleyici gözüne kestirdi. Adam yanına geldiğinde masaya oturdu ve soru sorarcasına baktı.

"Ne diye öyle bakıyorsun? Seni görevinden aldığım için sinirli misin?"

Dışarıya doğru bir duman üfledi sarışın, sigarasından oldukça keyif alıyordu bugün.

"Neden bir anda çağırdığınızı anlamadım efendim."

Katsuki güldü.

"Sadece yeni emirlerim var."

Adam şaşkınca iş verenine baktı ve Katsuki uzunca planı anlatmaya başladı...

________________________

Katsuki elinde tuttuğu bitmiş sigarasını yere atarak üstüne bastı ve yanına gelmiş adama doğru baktı, balici herifin tekiydi aslında.

Katsuki soğuk suratını hiç bozmadan cebinden çıkardığı prezervatif kutusunu uzattı adama, adam ise elini uzatıp konuştu.

"Karşılığında iki bin yen isterim."

"Her ne boksa şu prezervatife boşal ve ver."

Adam omuz silkip sırıttı.

"Ne tür fantezilerin varsa artık."

"Fantezi için değil."

Adam gideceği sıra arkasına dönüp, şaşkınca Katsuki'ye doğru baktı ve tereddüt ederek sordu.

"Ne için..?"

Katsuki sırıttı.

"Bazı işler için, fazla burnunu sokmasan iyi edersin."

Adam somurttu ve pisçe homurdanarak arkalarında bulunan tuvalete doğru ilerledi.

Katsuki derin bir nefes verdi ve gülümseyerek elindeki eldiveni sıktı.

"Her şey mutluluğumuz için sevgilim."

Katsuki yeterince plan düşünmüştü.

_____________________

İşte şimdi, her şey hızlı olmalıydı... Katsuki İzuku'nun hep bu saatlerde markete çıktığını biliyordu, özellikle yalnız gidiyordu. Çünkü İzuku bazı şeylerini saklardı tabii Katsuki bunları da biliyordu.

İzuku bugün her pazartesi günü olduğu gibi evden aynı saatte çıkmış ve her pazartesi yayınlanan favori kahraman çizgi roman serisini almaya gitmişti.

Katsuki İzuku'nun bundan utandığını biliyordu o yüzden konuyu hiç açmamıştı ne de olsa ileride kendisine söylemek zorundaydı, yine de Katsuki bu çizgi roman serisini iyice araştırıp en ince detayına kadar İzuku için okuyordu...

𝐜𝐚𝐫𝐚𝐦𝐞𝐥 𝐬𝐦𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐤𝐢𝐥𝐥𝐞𝐫 | ᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin