Sigara olayından sonra Shindou, İzuku'ya Katsuki'yi görmek istemediğini ve yalnız vakit geçirmek istediğini söylemişti. İzuku maalesef ki misafiri olduğu için kırmak istememiş ve Katsuki'ye Shindou ile biraz yalnız vakit geçirmek istediğini söylemişti.
Kesinlikle bu Katsuki'yi delirtmemişti.
Kafayı yemeyi bırak, bir gün boyunca bir lokma yememiş ve ortalığı mahvetmişti. Oturma odasını bile artık tanınmayacak bir hale getirmişti.
Lakin elbette Katsuki buna ses etmedi, sonuçta İzuku'yu o kadar darlayacak değildi ama ikisini de yalnız bırakmayacağı kesindi. Shindou'nun sevgili İzuku'suna dokunmasından korkuyordu.
Bu yüzden Önlemli olmak adına her gün paralı bir adam tutmuş ve dört gün boyunca ikisini farklı adamlara gizlice izlemişti.
Ancak Sarışının sevindiğini bir şey varsa da bu dört gün boyunca Shindou İzuku'ya yakın olmaya (flört etmeye) çalışmış lakin İzuku her seferinde Siyah'lıyı bahanelerle geçiştirmişti... İşte Katsuki bunu çok sevmişti, biricik İzuku'sunun en azından aklı olduğunu biliyordu.
O güzelim yeşil saçlardan süt beyazı tenine kadar... Katsuki, İzuku'sunun sadece kendisine ait olduğunu düşünüyordu, bencilce.
Tabii ki bu günlerini yatarak geçirecek kadar aptal değildi. Oturma odasını mahvettiğinden beri gönderdiği adamlardan İzuku ile Shindou'yu izliyor ve plan yapıyordu. Shindou'yu nasıl İzuku'nun hayatından silebilirdi? Tüm bu süreç boyunca düşünmeden duramadı...
Şimdi ise dağınık oturma odasında 5 kırık televizyon ve sadece bir tane açık olan ekrana bakıyordu... Sağlam kalan tek televizyona...
"İzuku... İzuku neden onunla dostsun..?"
İçinde bi büyüyen kıskançlık öyle bir hale bürünmüştü ki, resmen patlayacağını hissediyordu sarışın.
Bu farklı hisler... hepsi Tanrı'nın, Katsuki'ye İzuku'yu bahşetmesi ile olmuştu. Mutluluk, kıskançlık, üzülmek, sinirlenmek, aşk... Hepsi sevgili İzuku'su sayesinde öğrendiği hislerdi. Vazgeçemezdi, yapamazdı ve gerekirse aşkı için herkesi öldürürdü... Tıpkı shouto gibi.
Belki de sinir krizi geçirip defalarca bıçakladığı koltuğun çöküşünü duydu, yavaşça kalktığında ise koltuğun gıcırdama sesi tüm odada iğrenç bir şekilde yankılanmıştı.
Yorgun adımları ile yerde ayak basacak yer arayarak banyoya doğru gitmiş ve kapıyı kapatarak soğuk zemine doğru oturmuştu, diğer odalara rağmen daha soğuk olan banyo en azından biraz daha düşünmesini sağlıyordu. Ne de olsa Katsuki soğuğu severdi.
Üç gün geçmişti lakin bir türlü plan bulamıyordu, tek çarenin yine öldürmek olduğunu düşünüp duruyordu... Gerçi o değil kafasında ki tüm sesler kendisine bağırıp duruyordu!
"Öldür! Öldür!"
"Ciğerlerini deş."
"Dilini kopar."
"Canlı canlı yak!"
"Dereye at."
"Zehirle! Zehirle!"
"Ellerinle boğ!"
"İntihar süsü ver!"
"Kiralık katil!"
"Boğazını kes!"
"Gözlerini oy."
---------
"Yeter! Yeter susun! Duymak istemiyorum!"
Zavallı beyninde konuşan, ona binlerce laf eden seslerin arasında boğuluyor idi. Sanki tüm sesler her konuştuğunda, kendisini bir kafese kapatıyor ve yeni tutamaklar dikiyordu.
"Kaçamayacağım..."
Bu seslerden asla kaçamayacak gibi hissetti ama onca sesin arasında yine düşünmeden edemedi... "Kaçmak yerine o düşüncelerime sığınsam..!?"
Yutkundu... Ardından ise yavaşça, soğuk fayansa iyice yayılarak uzandı...
Beyni o an bir kaç dakikalığına susmuştu, hiçbir ses duymamış ne de işitmişti...
Derin bir nefes aldı sarışın, rahatlatığını düşündüğü anda beyninde tekrar tüm o sesler çalmaya başladı...
Hepsi o kadar yüksek sesliydi ki! Başı çatlayacak şekilde ağrıyordu, istemsizce uzandığı yerde büzüştü ve bağırmaya başladı.
"Yeter! Yeter susun!"
Ardından ise acı dolu bağrışlarının arasında yere bir yumruk geçirmiş ve fayansı kırmıştı.
Kanayan eline panik olarak bir süre bakmış ve bağırmaya başlamıştı, acı çekiyordu... Lavobaya tutunarak zorlukla kalkmış ve aynada kendine bakmıştı... Berbat gözüküyordu.
"Bir plan... Bir plan yapmalıyım..."
Ardından ise sırıttı... İlham! İzuku'yu düşündükçe her şeyi yapabileceğini hissediyordu, hızlıca toparlanmayı düşünerek kanayan elini suya tuttu.
Aklında bir plan vardı.
_______________
Yazarınız geri döndü! Bol bol yb için hazır olun nehehhe! ୧(^ 〰 ^)୨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐜𝐚𝐫𝐚𝐦𝐞𝐥 𝐬𝐦𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐤𝐢𝐥𝐥𝐞𝐫 | ᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘ
FanfictionUyarı! = Yandere/Toxic Katsuki _________ "Aşk için neleri göze alabilirsiniz?" _________ Tüm hakları Katsuki'nin odasında saklıdır. 🔪# 1 - Bakugokatsuki 🔪# 1 - Midoriyaizuku 🔪# 1 - Kaminaridenki 🔪# 1 - Dekubaku 🔪# 1 - Kacchan 🔪# 9 - Yandere 🔪...