- 20 -

1.6K 201 167
                                    

Kapıda olan hoş buluşma, tabii Katsuki'nin mükemmel kibar tavırlarını saymazsak idi (!)

Birlikte içeriye girmişler ve sohbete başlamışlardı, Shindou ise Sarışın'ın nasıl iki yüzlü biri olduğuna şaşırmadan edemiyordu çünkü Katsuki dışarıda olan tavrının tam tersi ev içinde İzuku yanındayken o kadar kibardı ki!

Katsuki hiç gülümsemeyi bozmayan suratı ile nazikçe konuştu.

"Demek Amerika'dan geldin Shindou-kun! Ne harika ama bende başka bir ülkeye gitmeyi isterdim."

Shindou istemsizce adamın tavrına kusmak istedi, kapıda ki olanlardan sonra Sarışın'ın bu iyi hâli kendisi için bir oyundan başka bir şeye benzemiyordu. Shindou somurtmamaya çalışarak Sarışına zorla gülümsedi.

İzuku ise Katsuki'de bir sorun değil, Shindou'da bir sorun görmüştü. Çekinerek Siyah'lının nasıl olduğunu sormak istedi.

"Shindou-kun... İyi misin? Hasta mı hissediyorsun?"

Ve işte bu nazik sesle ikilinin de kalbi durdu... Katsuki'nin sinirden, Shindou'nun güzellikten.

Oh.

Kıskançlık,

Güzel kıskançlık Katsuki'nin tüm kalbini kapladı ve kendisini amansız bir alevlerle boğdu!

Sarışın o içinde ki alevlerle birlikte, zorla nefes almaya çalışarak bir isyan kopardı içinde.

"O hasta değil İzuku... Ben hastayım! Sana doğru boğuluyorum!"

Katsuki sinirle yutkunarak suratını ve tavrını hiç bozmadı. Shindou ise tam tersine kötü olan modu Yeşilli oğlanın sorusu ile yok olmuş ve kibarca gülümsemişti.

Katsuki bir an önce bu ortamdan çıkmak istedi, bir an önce kurtulmak istedi... Tam İzuku eline düşmüş iken ne için bu adam ortaya çıkıyordu!? Mükemmel aşkını mahvediyordu...

Katsuki gerilerek ayağa kalktı ve balkona doğru yöneldi çünkü şuan bir sigara içmezse gerçekten kafayı yiyecek ve ortalığın içinden geçeceğine emindi, sakin kalmaya çalışarak son nazikliği ile konuştu genç.

"Biraz sigara içmeye çıkıyorum izninizle."

Shindou ise sırıtmış ve Katsuki'nin ardından kalkarak peşine düşmüştü.

"Bende bir sigara içeyim."

İzuku ikisine bakıp kafasını olumluca sallayarak kendisi de ayağa kalktı ve mutfağa doğru, şarkı mırıldanarak bir şeyler hazırlamaya gitti.

Katsuki balkona girdiği an, Shindou kapıyı arkadan kapatmış ve Katsuki'nin yanına üşüşmüştü.

Katsuki sinirlenerek mentollü sigara paketini aceleyle açmaya çalıştığında, Shindou ise yapılı ellerin nasıl sinirle paketi mahvettiğini görünce gülmeden edemedi ve alaylıca konuştu.

"Bana da bir dal ver."

Katsuki bu duyduğuna iyice sinir olduğunda paketin kafasını kopararak açmış ve bir sigarayı ağzına doğru götürmüştü.

"Hep beleşçi misindir?"

"Evet."

𝐜𝐚𝐫𝐚𝐦𝐞𝐥 𝐬𝐦𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐤𝐢𝐥𝐥𝐞𝐫 | ᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin