➥ LEVEL 98
"Woojin?! Woojin?! Woojin! "
Jerit Luna. Dia buntu. Woojin hilang. Tangannya menggigil ketakutan. Matanya tifak henti melihat rakan-rakannya digigit oleh zombie.
"Ibu Luna takut.... "
"Woojin... "
"Woojin awak dekat mana... "
"Luna! "
"Cepat keluar! " jerit Gyuri. Jungso juga berada bersamanya. Tetapi dimana Woojin?
"Luna cepat! "
Dengan semangat yang dikumpul Luna membuka langkahnya berlari untuk mendekati Gyuri dan Jungso.
"Argh! "
Terjatuh Luna apabila seekor zombie menghampirinya. Matanya dipejam dan tangan menutup telinganya.
Pak!
" Cepat..." Huluran Gyuri disambut Luna dan mereka bertiga keluar dari kawasan dewan tertutup itu.
"Tutup pintu! Tutup pintu! Cepat!"
"Aku rasa Woojin dah kena gigit. " teka Jungso.
"Woojin.. "
"Mana? " Jungso dan Gyuri memandang Luna yang sedang memandang hadapan.
Terdapat satu kereta besar yang bewarna hitam baru sahaja bergerak untuk keluar dari kawasan sekolah.
"Woojin.. Woojin! Woojin! " terus Luna mengejar kereta bewarna hitam itu.
"Woojin jangan tinggkan saya! Woojin! Woojin! Woojin saya takut Woojin! Awak dah janji tak akan tinggalkan saya! Woojin! Tolong! Woojin jangan tinggalkan saya! " air mata ysng mencurah laju dibiarkan sahaja.
Dia marah dan kecewa. Woojin perasan akan dirinya. Woojin dengar apa yang dia katakan. Tetapi Woojin hanya endahkan dan buat tidak tahu.
"Woojin... "
Terasa tuduhnya didakap seseorang dan kepalanya diusap lembut.
"Jangan menangis. Tak apa. Kau ada aku. Aku jaga kau. Lebih dari Woojin. " bahu Luna ditepuk perlahan.
"Gyuri.. "
"Woojin. "
Aku menyentuh bahu Woojin untuk menyedarkan dia.
"Jom. "
"Aku minta maaf. Aku mengaku, aku salah sebab tinggalkan korang. Maafkan aku. " aku diam memandang Woojin yang tidak henti meminta maaf kepada rakannya.
"Kita orang dah tak perlukan kau dah. Kau balik lah ikut kakak kau tu. Kita orang boleb hidup, sendiri. Jom Gyuri. " Jungso berjalan membelakangkan mereka bersama Gyuri dan Luna.
"Jom dik. "
Baru sahaja Ryujin berjalan tiba-tiba Woojin berhenti di belakangnya tanpa dia sedar.
Paip besi yang berada disebelahnya diambil lalu dihalakan pada kereta yang sudah buruk dan rosak itu.
Bum!
Bum!
"Woojin. Kau buat apa ni?! Jangan buat bising lah! " cemas Ryujin. Terkejut dia apabila Woojin tiba-tiba memukul kereta yang sudah buruk itu.
"Huark! Huark! "
"Woojin lari! Lari! "
Bum!
YOU ARE READING
[C] In Game
FantasíaBila selalu sangat bermain video game sampai tak ingat dunia dan tidak mendengar kata orang tua. Akhirnya diri aku selamat masuk ke dalam game tersebut. Game yang aku harus menang semua level dengan cara menembak kesemua zombie yang ada di dalam le...