" Hayır,sana parça seçimini veremem" dışarı oflama verdim.Ona dj'lik yapmaya devam edeceğimi söyleyip karşılığında parça seçimi görevini istemiştim.Ve huysuz beomgyu bunu reddediyordu. Masaya yaklaşıp üzerindeki telefonumu elime alıp umursamazca konuştum " Pekâla bende dj'likten ayrılırım" beomgyu attığım yeme düşüp bana döndü çatık kaşlarıyla " Parça seçimi için mi burdasın ryujin " dediğinde umursamaz tavır takıldım " belki..verecek misin vermeyecek misin?" Beomgyu göz devirip alayla " Tamam vereceğim yeterli dj'liğimizi yap ryujin-sshi" dediğinde bende göz devirip masanın üzerine oturdum.
Bana kalkmamı söyleyen bakışlar yolladığında inanamayarak baktım
" Kırılmaz merak etme "dediğimde kaşları havalandı "Yeni temizlendi orası,in" baygın halimle inip sandalyeye oturdum.
Ne yaptığına göz ucuyla baktığımda çekmeceden çıkardığı kağıtla yanıma yaklaştı. Yan tarafıma oturup kağıdı önüme yaklaştırdığında gözüm kağıda indi. Kulübe katılım belgesiydi.bir saniye zaten üye değil miydim?
" Yah beomgyu!" Sinirle ona döndüğümde sakin bir tavırla tükenmez kalemi kağıdın yanına koydu.
" Dj'lik yaptığım halde beni kulübe almadın mı!" Bu çocuğun düşünme tarzını merak ediyordum.
" Devam edip etmeyeceğin kesin değildi " dediğinde oflayarak kalemi elime aldım.Gerekli bilgileri yazıp en sonda sallamasyon imza yaptım
" Artık Yasal olarak üyeyim" belgeyi beomgyuya uzattığımda kalemin kapağını kapattım.
" Neden mutlu değilsin? Külübünü kurtardım"gülerek bakarken dudak kıvrımı yükseldi alayla " Kulübümü kurtardığın için sonsuz minnet duyuyorum kraliçem" dediğinde gülüp sahte sinirle homurdandım
" Bi kerede dalga geçme"Beni şaşırtıp " Yanında rahat olduğumdan dalga geçiyorum sürekli" kaşlarım havalandı hadi canım? Bunca zaman zorba mı sanmıştım?
Gözümü kıstım " İnsanlar genellikle yanımda gerilir,konuşmaya cesaret edemez ve sen rahatım diyorsun" yana düşen kakülünü düzelterek " O tarz biri olduğunu düşünmüyorum ryujin" birkaç saniye gözlerinde takıldım.Gözlerimi kaçırarak mırıldandım.
" Sağol..öyle düşündüğün için" cevap vermek yerine bakmakla yetinmişti. Gözüm dinlenme odasına gitti " Sıkıldığımda orayı kullanabilir miyim?" Baktığım yere bakıp başını aşağı yukarı salladı. Olduğum yerde ayaklanıp kapıya doğru ilerledim açıp içeri girdiğimde beomgyu da arkamdan gelmişti.
" Hanginiz akıl etti bilmiyorum ama burası okuldaki en güzel yer olabilir"
Renkli minderler,köşede duran minik kitaplık,resim malzemeleri,radyo çok güzeldi.
" Taehyun ve chaer "
" woahh"
" Müdürün haberi var mı buradan?" Başını iki yana sallayarak gülümsedi " Yok,geleceği zaman kitaplıkla kapıyı kapatıyoruz" tek kaşım kalktı " sen ve gizli iş ha?" Ellerini cebine yerleştirip " Gizli iş değilde kendimizi ödüllendiriyoruz diyelim" gülerek mindere oturdum." Radyo'yu hanginiz dinliyor?" Resim malzemelerinin olduğu yere gitti.
" Huening radyo dinlemeyi seviyor"Ellerimi dizime vurdum" Bende severim" burda iyi uyulurdu.Sanırım teneffüslerde buraya gelecek kafa dinleyecektim
Gözlerim beomgyu'ya gitti istemsizce baştan aşağı süzmüştüm.Erkek öğrencilere nazaran kıyafetleri daima düzenli ve düz'dü.İnce ayrıntısına kadar düzenliydi sanırım. Oturdum yerden kalkıp yanına gittiğimde duvara asılı cd'lere baktım. Boyanmış,desen yapılmıştı kim yapmıştı? Çok güzeldi
Gözüm beomgyu'ya indiğinde elinde tuttuğu akrilik boyaya bakıyordu. " Bunları sen mi yaptın?" Parmağımla işaret ettim.Başını kaldırıp " Evet"
" Çok hoşlar odaya farklı hava katmış" geri boyasına döndü. Konuşsa nolurdu..
" Denemek ister misin?" Elindeki cd bana uzattığında elime aldım " Elbette" nasıl yapacağımı kısaca anlattığında yapmaya başlamıştık. Okul bitmişti aceleyle yapmak gibi bir sıkıntımız yoktu. Elimdeki makasla cd'nin üzerine kesik attım. Bantla üstündeki folyomsu şeyi alıp boyayacaktık.Kim bilirdi evde köşede durup kullanılmayan cd'lerin dekorasyon eşyası haline gelebileceğini.
" Ahh" acı sesiyle beomgyuya döndüm.Cd keserken parmağını kesmişti. Çizikten kan akmaya başladığında gözümle peçete aradım.
" makasla parmağını kesmen de ne bileyim.." dalga geçtiğimde beomgyu homurdanarak parmağını sallanıyordu.O acısı pek umursamazken peçete arayan tek kişi bendim.En sonunda peteğin üstünse peçete bulduğumda alıp yanına geldim. Kendisi yarayı umursamayıp cd ile ilgileniyordu.En azından peçete sarabilirdi.
Bileğinden tutup kendime döndürdüm.Ani haraketimle afallarken peçeteyi yarasına değdirip parmağına sardım ardından diğer elini tutup parmağını tutmasını sağladım.
" Kanıyor..hiç değilse yaranla ilgilen " cevap vermezken itaat edip sarılı parmağını tuttu.Burda yarabandı yoktu bununla idare edecekti artık.
" sağol" mırıldandığında cdmi geri elime aldım " Önemli değil" yaklaşık sinir bozan 5 dk ardından minik bantla cd üzerindeki şeyi kaldırmayı başarmıştık. Gözüm boyalara giderken ne çizeceğimi düşündüm.Beomgyu gibi yapamazdım orası kesindi çocuğun resim yeteneği vardı.
Yarasını kontrol etmesini söylediğimde peçeteyi parmağından kaldırdı." Kanama durmuş..iyi bari" başını aşağı yukarı sallayıp peçeteyi çöpe atıp geri geldi. Boyaları rahat olalım diye masaya dizerken nazikçe bileğinden tuttum. " Napıyorsun?" Dediğinde elimi çekip yaralı parmağına yaklaştım.Parmaktaki çizikler daha çok can yakardı,sinirlere değdiğinden.Ben olsam şakasına mızıldamıştım ama beomgyu'nun sesi çıkmıyordu.
Beomgyu ne yapacağımı kavramaya çalışırken yarasına doğru üfledim.
" Küçükken , büyükannem yaraya üflersem acısının azalacağını söylerdi" üflemeye devam ettim. Beomgyu alayla " Sen de inandın.." dediğinde sahte sinirle gözlerine baktım " Yaranla ilgileniyorum tepkin bu mu?" Sessiz kaldığında geri parmağına dönüp son kez üfledim.Farkında olmadan olduğum yerde doğruldum.Yüzlerimiz yakın olduğunda bozuntuya vermeden çekileceğimde yutkunmuş, göz bebekleri büyümüştü.
" Göz bebeğin büyüyor beomgyu" anlam vermeyerek geri çekildim.Gözünü kaçırdı" Öncesinden az acıyor" mırıldanarak boyalara döndüm " sevindim" basit birşey yapmayı hedefleyip siyahla beyaz boyayı elime alıp beomgyu'ya döndüm.Ne çizeceğimi merak ediyordu.
" İnek derisini çizeceğim çok şirin!" Yüzünde oluşan masum gülümsemeyle bana baktığında " Pekii" gülerek boyalara döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
radio club |Beomryu
FanfictionChoi Beomgyu: Radyo kulübünün Dj'e ihtiyacı var.Kulübe katıl ve bir süreliğine dj'lik yap. Shin Ryujin: Afbuyur? Radyoyla uzaktan yakından alakam yok beomgyu. ||| Kitap 2021 yazılmıştır. #3 beomgyu - 12 mayıs #2 Ryujin #1 beomryu 19 temmuz