28|

249 30 10
                                    

Song :  rose- On the ground 💖

~ ~

Müzik arasına girdiğim sıra kulaklığımı boynuma indirip mikrofonu kapattım. Heycanlıydım,kalbim hızlı atıyordu.
Yayın bitince soo ah'ın videosunu yayınlayacaktık.Hazır mıydım? Evet ama heycanlıydım.Disiplinlik olur muyduk hiç bir fikrim yoktu  yayınlayacağımız yer itiraf sayfası olacaktı.Öğretmenler yoktu hesap gizliydi umarım kulaklarına ulaşmazdı.

Gerginlikten dudağımı ısırırken cama tıklatılmasıyla gözüm karşı tarafa kaydı.Beomgyu yüzündeki ilaç gibi gelen gülümsemesiyle bana bakı ardından eğilip düğmeye basıp konuştu " Sakin ol"  istemsiz tebessüm ettim. Ardından gözüm herzamanki gibi yayını izleyen üyelere gitti onlarda beni desteklediğini gösteriyordu. Heleki yuna..kız bana vurulmuş gibi bakıyordu.Yayını sorunsuzca bitirdiğimde kendimi odadan attım.

" Unnie sonunda hakkındaki dedikodular azalacak" yuna yerinde tepinerek sevinirken diğerleri de konuştu.

" Sonunda.."

" Cidden kıza sinir oldum gördüğüm yerde toslarım"

" Kaçacak biryeri olmayacak"

Derin nefes alarak sandalyeye oturdum.

" Biz yemeğe iniyoruz! Yemekteyken tepkilerini ölçeceğiz" gülerek kai'e el salladım.

Hepsi aşağı inerken beomgyu ile dinlenme odasına girdik.Girer girmez kendimi minderlere attım. Gergindim umarım herşey yoluna girerdi.

Elim kalbime giderken beomgyu elindeki bilgisayarla yanıma oturup Pc aramıza aldı.

" Şimdi mi yayınlanacak?" Başını evet anlamında salladı " Arkadaşa ne zaman mesaj atarsam ozaman yayınlar" izin istercesine baktığında dudağımı yaladım

"Yayınlayalım"  eli telefonuna gitti.  Beomgyu'nun arkadaşı itiraf sayfasında admindi sayesinde yayınlaya bilcektik yardımı dokunmuştu.

Telefonuyla işi bitince kenara koyup başını bana çevirdi. Bense ekrana bakıyordum.

Elimi elleri arasına alıp " Herşey yoluna girecek"dediğinde gülümsedim. O yanımsa olduğunca herşey yolundaydı. Bakışlarımız bilgisayara döndüğünde sayfayı yeniledik.

Ekrana düşen gönderiyle istemsizce elimizi sıkmıştım beomgyu itiraz etmedi. Bıçak kısmını kesmiştik okul ve polis karışabilirdi işe ayrıca ailemin de işe karışmasını istemiyordum. Artı olarak konuşma ss'lerinide koymuş. Videomun yayınlanmasından utanç duysamda bu gerekliydi.Bana bunları yapan cezalandırılmalıydı zorba olarak anılan ben değil o olmalıydı.

Yorumlar kısmına indiğimizde beomgyu bana tedirgin gözlerle bakıyordu.

Herkes pusuda falan mıydı? Direk yorum yazamaya başlamışlardı.

Yah o soo ah ve ryujin değil mi?

İnanamıyorum soo ah, ryujin'e neler çektirmiş!

Başından beri ryujin masummuş..

Soo ah ne kadar da iğrenç biri

radio club |Beomryu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin