2|

737 57 68
                                    

Omzumdan düşen çantamın kolunu geri omzuma götürdüm.Okul koridorunda uykulu uykulu gezerken adeta ayakta uyuyordum.

Başımı sağa sola sallayıp kendimi silkeledim. Sınıfıma çantamı bıraktıktan sonra adımlarımı üst kattaki kulüp odasına yönlendirdim.

Bu işi yapmak istemiyordum çünkü panik atağım vardı.Konuşayım derken saçmalayacaktım ayrıca hiç haz etmediğim beomgyu ile görüşmek istemiyordum.İnsanlık adına beni kurtarıp yardım ederken bundan çıkar gözetmişti.Üstelik kurtardığında bile benimle dalga geçmişti ve bu ilk dalga geçişi değildi de.

Kulüp odasına gelirken kapı tıklatmayı es geçip kapı kolunu indirdim. İçeri adım attığımda gözler bana döndüğünde istemsizce gerilmiştim.Beni görür görmez konuştular

" Sunbae! gerçekten de geldi! Şükür.."

"  Sonunda Dj'lik yapacak biri çıktı içim rahatladı"

" oh,iyi ki geldi?"

Beomgyunun hemen yanındaki çapraz boş sandalyeye ilerledim.Gözlerim beomgyu ile kesiştiğinde koluna havaya kaldırıp kol saatini işaret etti çatık kaşıyla.

" 5 dakika geç geldin Ryujin" dediği şeye inanamayarak baktım.Cidden bunu demiş miydi? Ona borçlu olmasam kesinlikle bursa olmazdım.Choi beomgyu takıntılı biriydi. Her şey planladığı gibi gitmezse deliriyordu,açık kalan yerleri kapatma gibi bir alışkanlığı vardı.Nerden biliyorsun derseniz.. geçen sene aynı projede çalışmıştık ve bu durumuna şahit olmuştum.

Derin nefes soludum " Geldiğime şükret choi" beomgyu 'iflah olmazsın' bakışı yollarken sandeleyeyi çekip oturdum gözüm masadakilete gittiğinde çoğunu sadece yüz,isim olarak tanıyordum. Beomgyu konuşmama fırsat vermeden ağzını araladı.

" Shin ryujin bundan itibaren dj olacak.İyi geçinin" ah mükemmel tanıtmaydı beomgyu..nerden öğreniyorsun bunları.

" Kendisinin bundan haberi yok gibi" taehyun ruh halimi anlayıp konuşurken 'aynen öyle' bakışı yolladım.Beomgyu ellerini masanın üzerine yerleştirip " Dün konuştuk kendisiyle,kabul etti"

" Yah! Zorla kabul ettirdin" çıkıştığımda sabır dilercesine derin nefes çektiğinde göz devirdim.Masadakiler dediğime fısıldaşırken göz ucuyla beomgyuya sırıtarak baktım .

Boğazını temizleyip " Sabah yayınına 30 sn var hazırlıklara başlayalım"

" Anlaşıldı "

" Okkeyyy" masadakilerle tanışma fırsatımı elimden alan beomgyu sabrınımı sınıyordu. Deli ediyordu insanı.

Ben ne yapacağım? Bakışı yollarken gözüm karşımda oturan Yeonjun'a kaydı.

AMAN ALLAHIM BEOMGYU GÜLÜMSÜYOR.

Tebessümle " Ona neler yapılacağını,işi anlatabilir misin? " ağzım bir karış bakarken yeonjun bunu normal karşılayarak başını aşağı yukarı sallamıştı " Tamam sen işine bak" beomgyu yanımdan ayrılırken dışarı nefes verdim.Ne yani sadece bana mı huysuzca davranıyordu?

Ben ortada yavru kedi gibi herşeyden fransız dururken yeonjun imdadıma koşmuştu neyseki o anlatacaktı da beomgyu ile konuşmayacaktım.

" Ona fazla takılma özünde iyi biri..sadece sanırım senden iyi bir hava alamadı.Bazen böyle huysuz oluyor yakında düzelir"

Baygınca baktım. Ne yapmıştım ki ben.. 

"Bana bulaşmasın yeter" yeonjun bana gülüp kulüp ve yapacaklarım hakkında bilgi verdiğinde dikkatle dinledim.Yayındayken hata yapmamalıydım.

" Bugün beomgyu sunuculuk yapacak,gözlem yapman için.Bugün çıkışta pratik yaparız uygun olursa yarın başlarsın " başımı tamam anlamında salladığımsa aklıma takılan soruyu sordum "Sunuculuğu beomgyu yapabilirdi neden beni istediniz ki?" Yeonjun dolgun dudağını ıslatıp " Şey..biliyorsun beomgyu kulüp başkanı bizden daha fazla sorumluluğu ve işi var ayrıca dj'lik yapmaktan hoşlanmıyor bizi yönetiyor...aslında seni hemen bugün yayına sokabilirdik,henüz bilgin ve gözlemin olmadığından senin için istisna yaptı"

" Peh..eminim hata yapışım kulübe zarar vermesin diye istisna yapmıştır" yeonjun gülerek " Sanmıyorum" omuzlarımı sallayıp gözümü dışarı çektim.Eğer cidden beni düşünüp istisna yapmışsa..iyi. Buraya alışmak istemiyordum. Olduğum yerden kalkıp odayı süzdüm.Radyo yayın odaları gibiydi,odanın girişinde büyük bir masa arkasında kitaplık girişin sol kısmında ses aletleri ve büyük bir cam.İçerisi yayın yapılan mini odaydı.

Gözüm kitaplığın olduğu tarafta olan kapıya gittiğinde içeride ne olduğunu merak edip yaklaştığımda isminin yuna olduğunu düşündüğüm kız beni anlayıp kapıyı açmıştı.

" Burası dinlenme alanımız sunbae" yaklaşıp içeri baktığımda ağzım O harfini aldı.Burası gizli odaları felan mıydı? Çok güzeldi.Zindan gibi gelen okulda bu köşe çok hoştu.Beomgyu'nun yanımıza gelmesiyle arkamı döndüm. " İyice kavradın değil mi? Başımı evet anlamında salladım o sırada yuna dinlenme odasına girmiş kapıyı kapatmıştı. " Sadece 1 hafta beomgyu"

Tamam anlamında başını sallayıp anlayışlı gözlerle" Oh hoca müfettişin bu hafta geleceğini söylemişti fazlası olmaz"

" Bunu hem sana olan borcumu ödemek için hemde kulübün kapatılmasını istemediğim için yapığımı bilmelisin" Bu kulubü seviyordum çünkü okulda istek parçalar,öğrenciyi rahatlatan şarkılar,istek hikayeler ve okul duyuruları yapılıyordu.Ayrıca bunca zaman istikrarlı çalışmışlardı sırf spiker ayrıldı diye kulübün kapatılması üyelere haksızlık olurdu.

Elini ensesine götürüp şapkasını düzeltti ardından tebessüm etti. Tuhaf .. tuhaf

" Sağol " dudaklarımı içe gömüp gözümü kaçırdım.Ağzını aralayıp " Aslında dün b-" sözünü kesen kişi Huening kai'nin gür sesi olmuştu." sunbae! Buraya bakar mısın kablolar da sorun var" Beomgyu gözlerini benden ayırıp arkasını dönerken omuzlarımı saldım.Ne diyecekti?

Buradaki tek işimin verilen senaryoları yayın odasında okumam olduğundan diğerleri gibi pek bir işim yoktu. Şarkı seçiminden sorumlu olmayı istemiştim ancak izin vereceğini düşünmüyordum..daha sonra ısrar edecektim.Gerçi sadece 1 hafta duracaktım anlamsız olabilirdi.

Kendimi ayıltmak için camda 10 dakika boyunca dikilirken kulüp üyeleri tekrar masada toplandığında onara döndüm. Beomgyu boynunsa duran  iki taraflı,yönetmenlerin kullandığı kulaklığına ellerini götürüp üyelere baktı. " Sabah yayınına 5 dakika var son kontrolleri yapalım her zamanki gibi tetikte olun" gözüme profesyonelmiş görünüyordu.Kibarca etrafındakilere komutlar gönderiyor,yayın odasına giriş yapıyordu.Tabiki bana dönüp beni iyi izle" demeyi unutmamıştı.

Sesten sorumlu olan chaeryeong ve kai'nin ortasına sandalye çekip oturdum. Yeonjun'un anlattığına göre chaeryeong ve kai sesten sorumlu,Taehyun hikayelerden,yeonjun- başkan yardımcısı- okul duyurularından ve Dj senaryosundan, Yuna ise etkinliklerde kamerayla ilgileniyor ve şarkı seçiminden sorumluydu.Beomgyu ise tüm takımı denetleyip,son seçimlere karar veriyor ve sanki çok görevi yokmuş gibi şarkı seçiminde yunaya yardım ediyordu. Hepsini gözlemlediğimde özenle uğraşıyorlardı.

Bu odaya girmeden önce çoğu kişi gibi aklımda buranın rahat,çokta zor olmadığını düşünüyordum ancak işlerinin zor olduğunu burda anlamıştım. Dalgınlığımdan ayrılıp gözümü suyunu içen,sunucu koltuğunda oturan beomgyu'ya sabitledim. Gözü geri sayımı gösteren alete gidiyor ardından senaryosunu okuyordu.Elbette senaryo dışında kendi fikirlerinide ekleyecekti konuşurken..

Orda olan ben olmasamda ufaktan panik yapmıştım bir şeyin yanlış olma ihtimali korkutuyordu. Çocuklar geri sayımı yaparken derin nefes alıp beomgyu'yu izledim. Yayın biterken bunun daha başlangıç olduğunu,öğlen yayını olduğunu da bilmem içimi baymıştı.Sırf kulüp için sabahları 1 saat erken gelip öğle yemeğimi herkesten geç yiyecektim. Ayağımı kaydırıp kafamı çarpacağım güne ben...




Çkoooo farklı kurgu... ee nasıl buldunuz?

|güncel not: yazım yanlışlarını düzelteceğim üşenmezsem,çok takılmayın ayrıca bu eski yazımım lütfen diğer kitaplarımı da okuyun

radio club |Beomryu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin