" Yine ruh emen okul sabahından merhabalar millet.Ben Shin Ryujin,sizin okul hayatından bir süre uzaklaşıracak, gününüze huzurla başlamanızı umarak bu şarkıyı öğrencilikten bezenlerimize ithaf ediyorum.Bts'ten Life goes on" parmağımla işaret ettim sıra şarkı başlamıştı. Mikrofondan yüzümü uzaklaştırıp kulaklığımı boynuma indirdim.İstemsizce gülüyordum.Daha 2. Günümdü ancak yayın işi hoşuma gitmeye başlamıştı. Üyeler camın arkasından dikkatle beni izlerken çalan şarkıyla 'okey' işareti yaptım.
Yuna ve kai heycanla el sallarken diğerleri tebessüm etmişti. Kulaklıktan dolayı havaya kalkan saçlarımı düzeltip,konuşmam iyi çıksın diye egzersiz yaptım. Beomgyu,gerçek yönetmen havası verirken elini yukarı kaldırmıştı.Bu şarkının bitmek üzere olduğu anlamına geliyordu. Hazırlanıp mikrofonu yaklaştırdım.Elini öne doğru eğdiğinde şarkının yerini benim sesim almıştı.
" ahh keşke şarkı bitmeseydi dediğinizi duyuyor gibiyim.Şarkının hepimize iyi geldiğini düşünüyorum sonuçta Bts'söylüyor..ah tamam fangirllik yapmanın zamanı olmadığının farkındayım! 2.döneme başlayalı 1 ay oldu bunun ne anlama geldiğini biliyoruz değil mi? İsyan edişinize bende katılıyorum..1.sınavlara az kaldı henüz çalışmaya başlamadıysanız başlayın millet.Dönem başı festival etkinlikleri..."
Sonunda yayını bitirdiğimizde olduğum yerde esnedim.Uykulu uykulu yayında ne bileyim..
Telefonumu alıp yayın odasından çıktığımda kai ve yuna girişte beni bekliyordu.Bu hallerinde gülüp " Çok iyiydin sunabe!yapabileceğine emindik.."
" Teşekkürler çocuklar sizde iyi iş çıkardınız "
" hmm herkes iyi iş çıkardı" beomgyu gözünü aletlerden kaldırdığında gözümüz kesişti.İyi olduğumu söylese ölürdü galiba..
" Müfettiş gelse de üstümüzden gerginlik gitse.." taehyun saçımı karıştırırken diğerleride onaylarcasına başını salladı.
" öyle..bir an önce gelse iyi olurdu" beomgyu sandalyesinden kalkıp üyelerin yüzüne baktıktan sonra masaya ilerledi.
" Müfettiş yüzünden seni zorlamış olduk kusura bakma Ryujin" charyeong mahcupça baktığında gülümsedim "Endişelenme..birilerine olan borcunu ödemek için burdayım" bastıra bastıra konuşurken gözümü beomgyuya sabitledim.Bakışlarım iğne gibi bakarken beomgyu beni görmezden gelip işine bakmıştı. İç çekip gözümü üyelere çektiğimde söylediğimi anlamaya çalışıyor gibilerdi. Ağzımdan 'ahh' nidası çıktı bilmiyorlardı
" Başkanınıza borcum var..geçen dışarda çeş-" sözümü bölen güçlü boğaz temizleme sesi beomgyu'ydu." Çeşme d-"" Çocuklar toplantı yapmalıyız" sözümü tamamlamama izin vermiyordu..borç olayımı anlatırsam çocukların gözünden düşebilirdi.Tedirgin haline istemsizce sırıttım.Köşeye sıkıştı.
Çocuklar anlamsız bakışlarla sandalyelere otururken yüzümdeki sırıtışla oturdum.
" Ah bir saniye" oturduğu yerden kalkıp dik dik baktığı yere ilerledi. Yarı açık olan çekmeceyi kapattıp yamuk duran defteri düzelttiğinde yanımdaki kai'e hafifçe eğildim
" O hep böyle midir?neden?"sakin tonla sorarken kai " Onu gördüğüm andan beri böyle nedenini bilmiyoruz"
" ahh anladım..sağol" önüme dönüp oturmasını bekledim.Sürekli yamuk duran şeyleri düzeltmek yormuyor muydu? Bir yerde okumuştum eğer düzeltilmezse zihni baskı uyduruyor,düzeltmek için deliriyorlarmış.Onun için üzülmüştüm onu yoruyor olmalıydı.
" başlayabiliriz" bakışlarımızı ona sabitledik.
Sabah toplantısı sona erdiğinde sandalyemi düzeltip odadan çıkacağım sırada beomgyu'nun bana seslenmesiyle olduğum yerde durup ona döndüm.
" Biraz bekler misin? " başımı tamam anlamında sallayıp çocukların çıkmasını bekledim. Çıktıklarında beomgyu'ya döndüm.
" İyi iş çıkardın beklediğimden daha fazla tepki aldık,parça istekleriyle hikaye paylaşımları arttı" gülümsememek için kendimi tuttum. Bana zorba gibi davranan birinden bunu duymak..kahkaha atmak istiyordum.
" Bana uygun olmadığını düşünmüştüm fakat eğlenceliymiş Dj işi" beomgyu beni korkutacak birşey yaptı evet gülümsedi.
" Başından beri yapabileceğini düşünüyorduk.. bu arada şu borç olayı hakkınd-" yeonjun odaya girer girmez
" Beom kafayı yi- ups birşey konuşuyordunuz sanırım" beomgyu sabır dilercesine bakıp sıktığı çenesiyle " ne var kardeşim" dediğinde yeonjun dudak büzüp "Hoon hocayşa işimiz var"Borç olayından bahsedecekti.. ne diyecekti? Sürekli laflar bölünüyordu.
Beomgyu bana dönüp bir yanağını içe gömdü
" Sonra konuşuruz" kollarımı önümde birleştirip " Peki" odadan ayrılırken söyleyeceği şeyi merak ederek odadan bende ayrıldım.Adımlarımı sınıfa indirip çocuk gibi ellerimi sessizce birbirine vurarak koridorda ilerledim.Gözüm lia'yı araken sınıftaki kızlarla konuştuğunu gördüm.
" Yah! Exo cb yapıyor! Sonunda gözümüz görecek aman Allahım" ıseul sınıfta çığlık çığlığa bağırırken söylediği şeye şokla bakıp yanına yürüdüm " NE! 2 yıl sonra cb mi? Beklemekten patatese dönmüştüm!" Iseul bana döndüğünde yüzünde heyecanla bana baktığında lia'nın söylediği şey sınıfı güldürmüştü" Bu iki old exol'ü bir araya getirmek çok tehlikeli değil mi? Tüm gün bunun hakkında konuşacak garibanlar" ıseul ile çatık kaşla lia'ya döndük " Yah senin stanladığın grup her yıl cb yapıyor otur şükret biz asker yolu gözlüyoruz! Bunlar bizi anlamaz ıseul" ıseul'e döndüğümde bana hak verip " Saçımızı süpürge ettik.." kızlar bize gülerken onların bizi anlamayacağımı düşünerek kendi aramızda konuştuk. Ve okul zili tam zamanını bulup çaldı..zilleri söküp atmayı çok isterdim.
" ahh nefret ediyorum" ıseul dudak büzüp bana el salladığında kendi sırasına ilerlemişti omuzlarımı salıp çantamdan kitapları çıkarmaya başladım.
" Millet duyurum olacak dikkatinizi buraya verin" başım istemsizce bizim sınıfa ait olmayan ses'e döndü. Gözüm kapıya gittiğinde tanıdık yüzle kaşlarım havalandı.
" Duyurular yapılmıştı zaten"
" Acil birşey mi oldu?" Sınıf kapıda dikilen çocuğa döndüğünde lia kolumu dürtüklemişti " üstüne kum döken çocuk bu,minho" başaımı evet anlamında salladım. İyi de duyuruyu neden o yapıyordu? Biz yapmıştık zaten yeni birşey çıkmış olabilir miydi?
Minho'nun gözü sınıftakilerde dolanıp
" Kantin bugün kullanıma kapalı olacak" dediği sıra tüm sınıf isyanla ayağa kalkmıştı" Ne! Yah nerden yiyeceğiz?"
" Aissh"
Lia dudak büzüp " Tamda zamanı..." sorun yok dercesine baktım " Öğle arası dışarda yeriz ya da sipariş veririz" lia
" Haklısın sipariş etmek daha iyi bu arada bu çocuk okul başkanıymış yeni öğrendim pehh tamda onluk iş " kaşlarımı havalandı okul başkanı mı? Daha önce görmemiş,başkanın kim olduğunu bilmiyordum." Vay be" diye mırıldandım.Gözüm minho'ya gittiğinde sınıftakilerle konuşmasını bitirip çıkacağı sıra gözleri benimkiyle kesiştiğinde kaşları havalanmıştı 1 saniye sonra tebessüm ettiğinde boş suratla baktım. Tebessüm mü etmişti? Gerçi..gülen yüz birine benziyordu.
Sınıftan ayrıldığı sıra Yoon hoca sınıfa giriş yapıp dikkati kendine toplamıştı.
Ben bekliyor yorumlarınızı okay?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
radio club |Beomryu
FanfictionChoi Beomgyu: Radyo kulübünün Dj'e ihtiyacı var.Kulübe katıl ve bir süreliğine dj'lik yap. Shin Ryujin: Afbuyur? Radyoyla uzaktan yakından alakam yok beomgyu. ||| Kitap 2021 yazılmıştır. #3 beomgyu - 12 mayıs #2 Ryujin #1 beomryu 19 temmuz