" Ryujin! Son 1 dakika var gir hemen" nefes nefese kulüp odasına girdiğimde yeonjun elime senaryoyu tutuşturduğunda yutkunarak elime alıp saçımı düzelttim hızla.
Diğerine bakıp "Özür dilerim Dae hoca cezaya tutmuştu" beomgyu'dan fena azar yiyeceğime emindim.
Chaer" Boşver hadi içeri gir" dediğinde mahcupça bakıp içeri koştum.Dj koltuğuna oturup sesimi açtım.Gözüm geri sayıma gittiğinde 30 saniye olduğunu gördüğümde nefes alışverişimi düzelttim.Gözüm çekingenlikle beomgyu'ya gittiğinde hiç hoş bir ifadeyle bakmıyordu.Çatık kaşlarıyla bana baktığında gözümü kaçırdım.Dae hocadan nefret ediyordum tahtada soruyu çözerken farkında olmadan derse sövmüştüm ve bu sesli olmuştu.Hoca zaten katı biriydi yayını umursamayıp cezaya tutmuştu.
Senaryoyu okumaya vakit bile bulamamıştım... yayın başladığında hikaye kısmına gelmiştim. Bu hikayeleri öğrenciler yolluyordu.Çoğunlukla arkadaşına sevgilisine ithaf oluyordu.
" Evet sıra hikaye köşemizde bugün ki seçtiğimiz hikayemiz hikaye @102hategirl'e ait ah verdiği isim biraz ilginç." Arka müziğin başlamasıyla ses tonumu yazan kişinin istediği tonda okumaya başladım.
" 2 yıl önce küt saçlara sahip bir kız öğrenci seul Lisesine nakil olur.Bu kızın büyüleyici güzelliği vardır ancak güzelliğinin arkasında herkesi kendinden aşağı gören,ukala biridir." Bir saniye bu hikayede neydi? Bu tarz şeyler yayınlamıyorduk.Okumaya devam ettim işkillenmeye başlamıştım.
" Yüzündeki maskeyle etrafta dolanması sinirimi bozuyor. Kendini okul güzeli sanıyor erkeklerin böyle birinin peşine olmasına acıyorum. Bu yüzden herkese iyilik yapıp bu hikayeyi yazıyorum şanslıysam bu okunur ve gerçek yüzünü görürsünüz o dik suratlı eminim içinden bize küfrediyordur" ses tonum kırıldı.Tedirginlikle beomgyuya baktığımda çocukların arkada tartıştıklarını gördüm.
" Şimdide kulübe katılmış,beceriksiz yetenekleriyle yaptıklarını izlemek çok eğlenceli ㅋㅋㅋ " kademe kademe yüklenen sinirimle çenemi sıktım.Okumaya devam etmeyecektim yazılanların bana olduğu çok açıktı. Nefes alış verişim hızlandığında yayın odasının kapısı açılmasıyla gözüm kaydı.Taehyun kesmemi işaret ettiğinde tek kaşım havalandı.Bana yapılan lafa susmayacaktım.Bu hikayeyi yazdıracak kadar mı kin güdülüyordu bana? Ses gitmesin diye mikrofonu sıkıyordum elimi çekip konuşmak için ağzımı araladığımda beomgyu yapmamamı işaret ediyordu görmezden geldim.
Sesimdeki siniri azda olsa gizledim sesim alaylı çıkıyordu " Ah..millet sanırım aramızda kinini tutamayıp çocuk gibi hikayeler yazanlar var..kime ithaf edildiyse eminim şuan kahkaha atmaktan karnı ağrıyordur" Dik gözlerimi beomgyu'ya sabitledim.Eğer görmezden gelip yayına devam edeceğimi sanıyorsa yanılıyordu.Hikayeyi seçerken ne halt yiyordu?
" Bize de bu çocukça yazılan hikayeye gülmek düşer.Kulübümüz komik hikaye seçmekte iyidir Sıradaki şarkılar chung ha 'dan Luce sicut stellae ve Day6 wanna go back" kulaklığı kulağımdan indirip mikrofonu kapatıp öfkeyle odadan çıktım. Böyle birşeyin olduğuna inanmıyordum
" Bu da neyin nesi beomgyu!"Bu tarz hikayeler yazıldığını biliyordum hikayelerden taehyun sorumluydu seçerken dikkat etmemiş miydi? Son kontrolü yapan beomgyuydu benimle dalga mı geçiyorlardı.Okuldakilerin bu kişinin ben olduğumu anlayanların olduğuna emindim resmen bunu yazan kişiyi sevindirmiş kendimi küçük düşürmüştüm. Okadar sinirliydim ki kalbim hızlı atıyor ellerim titriyordu.Çocuklar bana endişeyle bakarken onlarda benim gibiydi. Son anda toparlamasaydım ne halt yiyecektik acaba?
Beomgyu oturduğu yerden hızla kalkıp yanıma vardı diğer yandan kai konuştu
" Sunbae cidden kasıtlı seçilmedi"" Sırf istediniz diye dj'lik yapıyorum sizin karşılığınız bu mu?" Beomgyu sıkıntıyla dudağını ısırdı .
Bir çırpıda konuştu " Bizde böyle olacağını bilmiyorduk ryujin.Son anda hikayeyi değiştirmeye karar verdik yazıcı hata verip başka hikayeyi bastırdı.Sen geç geldiğinden telaştan yanlış basıldığını görmedik lütfen sakinleş"'Dalga mı geçiyorsunuz ' dercesine bakıp elimi saçıma geçirdim." Ne yapacağım şimdi" telaşla dudağımı ısırdım
" Lanet olsun ceza yiyeceğiz" söylediğine afalladım "n -ne?" Düşünmesi gereken benim düştüğüm durumdu bunu düşündüğüne inanamıyordum. Chaer ve yuna'nın ellerini üzerimde hissettim beni sakinleştirmeye çalışıyorlardı.Sinirim daha da artmıştı." Beomgyu bilmem farkında mısın bu hikayede bahsedilen kız bendim! Kendi ağzımla onu canlı yayında okudum ve senin düşündüğün tek şey kulübün durumu mu?"açıklama yapıp durumu düzeltebilirdi..delirecektim.
" Ow sıçtık" yeonjun şokla bana bakarken gözümü beomgyu'ya çektim.Sıvazladığı yüzünden elini çekip bana baktı afallarcasına
" Ne? Sen miydin?" Dediğinde sessizce mırıldandım "Boşversene..bundan sonra devam edemem buna " hepsi dediğime afallayıp " Ha?"
" Şuan yayındayız bilmem farkında olanınız var mı? Şarkı birazdan bitecek bunu sonra tartışın" taehyun'un söylediği şeyle keskin gözerimi ona çektim,tısladım" Sen hiç konuşma" çekinerek dudaklarını birbirine vurduğunda derin nefes soludum kulüpteki tek iş hikaye seçmekti onuda mı beceremiyordu?
Beomgyu söylediğim şeye karşın sessizliğini koruduğunda cevabımı almıştım.En azından kısaca özür dileyip kalmamı ister diye düğünmüştüm.Ona son kez bakıp kapıya yöneldiğimde ismi söyleselerde dönmedim.Yayın kazası olduğundan affedebilirdim ancak beomgyunun düşündüğü sinirimi arttırmıştı. Kapıyı kapatıp adımlarımı bahçeye indirdim. Böyle birşey yaşandığına inanamıyordum.Uniformamın kravatını genişletip saçlarımın yüzümü kapatmasını sağladım.
Göğsüm daralmıştı hakkımda bu tarz yazılar artık dayanılmaz hâle gelmişti.Birde kendi ağzımla okumuştum.Sanki denilenleri kabul etmişim gibi hissetmiştim.Kızaran gözümle başımı yukarı kaldırıp ağlamamaya çalıştım.Kimseye bir yanlışım olmadığı halde neden kin topluyordum? Hayır benden neden nefret ediyorlardı?
Bu sefer bunu yazanı bulacaktım.Hikayedeki sözle,lia'nın yemekhanede gösterdiği itiraf postundaki söz aynıydı.Birinin düzenli olarak iftira yazdığı açıktı. Yumruğumu sıktım haksız yere bu tarz sözleri işitmeyi haketmiyordum.Her kimse bu sefer dik gözlerimi yüzünde hissedecekti.
— Yazarın ağzından
Genç kız öfkeyle kulüp odasından ayrılırken beomgyu sinirle koltuğa attı kendini.Gelişen olaylar onu afallatmıştı.
" Chaer yayına sen gir" chaereyong ikiletmeyip yayın odasına girdiğinde taehyun kaçacak delik arıyor, yeonjun şoktan olayı hazmediyordu. Daha önce böyle birşey olmamıştı. Yuna ise ryujine endişeden kendini kemiriyordu.Arkasından gitmek istesede üyeler buna engel olmuştu şimdi gitse iyi olmayacaktı.
Yazıcı arıza vermeseydi bunlar olmayacaktı.Beomgyu sıkıntıyla saçını karıştırdı. Bir yandan hikaye yüzünden disiplinden ceza almayı düşünüyor diğer yandan ryujin'in kulüpten ayrılması ve hikayenin onun antisinin yazmasını. Yayında hikaye okunurken yazılan hikayeden ve yazılan kişinin ryujin olduğunu bilmiyordu,ki ryujin diyene kadar ona yazıldığını bilmiyordu.Şimdi fena batmıştı.Ryujin iyi niyetinden kulübe katılmıştı ancak kız yayında küçük düşmüştü.
" Ahh cidden.."
" Yazılan kişinin ryujin olduğu kesin mi?" Beomgyu yuna'ya sorduğu soruyla yuna mırıldandı " Maalesefki öyle. Ryujin sunbae ilk senesinin ortalarında bu okula nakil oldu, yazan kişinin kullanıcı adındaki numara,okul numarası, ayrıca kulübe yeni katıldığından bahsetmiş ve... ryujin sunbae hakkında hoş olmayan söylentiler var" beomgyu gözlerini yumdu ryujine pislik biri olarak görünmüştü.
Taehyun" başkan bu sefer cidden kötü battık" herkes sert bakışlar yolladı taehyun'a yazı kağıda döküldüğünde kontrol etseydi bunlar olmayacaktı
Yeonjun " Ryujine yazılan 1-2 tane daha vardı bu tarz hikaye.. acımasızca davranıyorlar..geri döneceğini sanmıyorum kendi ağzıyla hikayeyi okudu üstelik "
" Ben olsam dönmezdim açıkçası yardım için katıldığın kulüpte aşağı oluyorsun..çok kötü"
Beomgyu dışarı sıkıntılı bir hava üflediğinde işleri nasıl toparlayacağını düşünüyordu.
——
Okurken insanların, sinirliyken ve karmaşık bir durumla karşı karşıya olduğundan düşücelerinin kısıtlandığını,kendini tutmakta zorlandığını unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
radio club |Beomryu
FanfictionChoi Beomgyu: Radyo kulübünün Dj'e ihtiyacı var.Kulübe katıl ve bir süreliğine dj'lik yap. Shin Ryujin: Afbuyur? Radyoyla uzaktan yakından alakam yok beomgyu. ||| Kitap 2021 yazılmıştır. #3 beomgyu - 12 mayıs #2 Ryujin #1 beomryu 19 temmuz