18|

297 38 8
                                    

" Sen burda takıl ben birazdan işimi halleder gelirim" başımı tamam anlamında salladığımda beomgyu reyonların arasından geçerek hoparlör'ün olduğu yere gittiğinde kendi halimde mağazada dolanmaya başladım. Okulun hopörlerini yenilemeye gelmiştik.Ben pek anlamıyordum sıkıldığım için gelmiştim. Akıllı telefonlarla ilgilenirken ilgimi çeken birinin tuşuna bastığım sıra duvar kağıdına kahkaha attım Jungkook'un caps'iydi. Çoğu kişi buraya gelip duvar kağıtlarını değiştirdiğini duymuştum eğlenci olmalıydı.

Hınzırca sırıtıp yan taraftaki telefona yapmayı düşündüğümde telefonumun çalmasıyla geri yerine koyup telefonuma baktım. Gelen sinirle gözlerimi yumdum yine o arıyordu sabrım taşıyordu artık.Sinirle açıp kulağıma götürdüm

" Özele saygı bilmez misin sen?" Yine robot sesi doldu kulağıma .

" Senin gibi birine neden saygı duyayım?saçmalık. Açman için seni delirtmem gerekiyormuş öğrendiğim iyi oldu" kaşlarımı çattım " Fazla olmaya başladın"

" Olmaya çalıştığım buydu.. her neyse tartışmayalım üzülüyorum sunbae!" Sabır dileyerek olduğum yerde haraketlendim.Eğleniyordu benimle.

" Nakil olduğun seneyi hatırlıyor musun ? "

Cevap vermedim."O sene erkek öğrencilerden biri sana yaklaşmaya çalışmıştı hatırlıyor musun?hatırla." Sinirle hatırlamaya çalıştım.

Alayla konuştum " Ne o hoşlandığın çocuk  falan mıydı?" Kulağıma dolan öfke hışırtısıyla kaşlarım havalandı.

" Hatırlamanda yardımcı olayım.Seni taciz etmişti.Ozamandan beri geceleri tem yürüdüğünde endişelisin" yüzüm donuklaştı.Bunları nerden biliyordu? Basit birşeymiş gibi konuşuyordu. Zihnime düşen görüntülerle midem bulanmaya başladı

Tısladım" Kimsin sen?" Ben ve o çocuktan kimse bunu bilmiyordu.

Kıkırdadı başta sonra sesi sertleşti "  Jun senin yüzünden okul değişti" 

Çenemi sıktım" Haketmişti "

" Ailesine ulaşıp okuldan alınmasına neden olmamalıydın ryujin.Ben..o çocuktan hoşlanıyordum SENİN YÜZÜNDEN BENDEN SİNİRİNİ ÇIKARDI" afalladım

" S- sen.."

" Seninle neden uğraştığımı merak ediyordun öğrendiğine göre ayağını denk al sunbae." 

Arama kapanırken sinirle telefonu sıkıyordum. Nefes alış verişim hızlandığında saçımı karıştırdım.Hatırlamak istemediğim şeyleri hatırlamıştı.. Jun. Okula nakil olduğum zamanlar sürekli peşimde takılan pisliğin tekiydi. Bir gün iznim olmadan belime dokunup okşadığından beri her hatırladığımda midem bulanıyordu.Öfkeden deliye dönüp ailesine ulaşıp herşeyi anlattmıştım böylece okuldan ayrılmıştı.Ayrıldıktan 1 hafta sonra bile çıkışlarda önümü kesip rahatsız ediyordu.

Olayı hatırlamamak için çok uğraşmışken...telaşa kapılmıştım benimle derdi bu muydu? Ağzından çıkanı kulağı duymuyordu kendi ağzıyla tacize uğradığımı söyleyip bana kan kusuyordu. Ne yani o şerefsizden hoşlanıyor muydu? İnanamıyorum... bir pisliği savunuyordu.

Burda mağdur benken kendisi mağdur ayağına yatıyordu ne yani sinirini ondan çıkardı diye suçlu ben miydim? Jun bana takıntılı olduğu için suçlu ben miydim!

Fazla olmaya başlamıştı ve sanrım tükeniyordu. Omuzumda el hissetmemle irkilerek geriledim.Beomgyu durumuma afallarken gözümü kaçırdım.Burda olmamalıydım.Kendimde değildim.

radio club |Beomryu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin