22|

276 33 5
                                    

Yüzümdeki aptal gülümsemeyle okul bahçesinde ilerlerken  çalan telefonumla neşemi koruyarak telefonu cenimden çıkarıp kulağıma dayadım.Arayan lia'idi.

" Vay be ryujin seni çok hafife almışım İŞLER KARIŞTIRIP SEVGİLİ AYARLAMIŞSIN BE!?" Yüzüm ekşidi kulağım ağrıtmıştı be
" Nerden biliyorsun sen?"

" Sizin kulübün odasındayım buraya gel hemen" armayı kapattığında anlamayarak ekrana baktım.Beomgyu mu söylemişti? İyide daha 2 gün olmuştu.Düşünmeyi durdurup çantamı sınıfa bıraktıktan sonra hızlı adımlarla kulüp odasına çıktım.

Odaya girer girmez beomgyu hariç herkesin burda olduğunu görmemle kaşım çatıldı.Lia'nın neden burdaydı.Hepsinin bakışları bana döndüğünde tüylerim ürperdi hepsi ciddi bakıyordu.

Kaşlarım çatıldı " Neyiniz var sizin"  lia yerinden kalkıp beni boş sandalyeye oturttuğunda telefonunu açıp bana gösterdiğinde sabır dileyerek telefona baktım.

Gördüğüm fotoğraflarla başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Gözlerim irileşti. Bu fotağraflar... cuma gününde yayın odasında olan görüntülerdi. Beomgyu beni öperken çekilmişti. Telaşla lia'ya döndüm
" B-bu nasıl?"  Bu fotoğraf nasıl çekilmişti?

" Fake hesaptan bu odadaki herkese bu fotağrafınız gönderildi " chaeryeong'a döndüm.

" Ne!" Gür çıkan sesim odayı inletirken olayı kavramaya çalıştım. Cumartesi günü o kişiden gelen mesajı hatırladım

Yayın odasında karıştırdığın şeyler ortaya çıkmayacak mı sanıyorsun?

Tabi ya onun işiydi. Biz fark etmeden odaya girmiş olmalıydı yalnız bu fotağraf...

Sinirden yumruğumu sıkarken diğer yandan Utançla dudağımı ısırdım hepsi bu fotağrafı gördüyle yüzlerine bir daha bakamazdım. Fotağrafın çekilmesine mi sinirleneyim yoksa bulunduğumuz pozisyona mı utanayım?

Hepsi açıklama beklercesine bakarken kapı açıldı. Beomgyu. O da benim gibi ortamdaki kasvetli havaya kaş çatmıştı. Ne olduğunu kavramaya çalışırken yeonjun içe gömdüğü yanağı ile " Buraya gel ve şuna bak" beomgyu anlam vermeyerek masaya yaklaşırken utançtan yüzümü saklıyordum.Bıkkın nefes  verip aniden kafamı kaldırdığımda beomgyu irkilerek baktı " ah korkuttun beni me yapıyorsun?" Ah..  bende ne yaptığımı bilmiyorum beom.

Masadaki telefonu beomgyu'ya gösterdiğimde benim gibi şekilden şekile girerken yuna'nın bana hayal kırıklığıyla baktığını gördüm. Lia bana olan sinirini saklamaya çalışsa da bu duruma mutlu gibiydi. Huening kai duruma gülmemek için kendini tutuyor yeonjunda lia gibiydi.Belkide haberi vardı. Taehyun'sa  beomgyuyu seyrediyordu.

" Bu.. nasıl.." şaşkınlıkla bana baktığında cep telefonumu çıkarıp reply ile olan mesajı göstereceğim sırada masaya vurulan yumruk sesiyle herkes irkildi.

Yuna sinirle" Önce bize bu fotoğraftaki durumu anlatın" lia'da ona katılıp yumruğunu  tokuşturduğunda beomgyu elindeki telefonu masaya koyup  ilk bana bakıp ardından masadakilere baktı
" Fotağraftan anlaşılıyor zaten,çıkıyoruz" öyle olmaz bomba at beomgyu hiç mi bizi öyle görmelerinden utanmıyordun?

Normalmiş gibi konuşurken bakışlarımı tavana çektim. O çok açıksözlü.

" Vay be NE ARA ULAN" taehyun sanki ihanete uğramış gibi konuşup burnunu çektiğinde 'cidden mi' bakılı yolladım.

radio club |Beomryu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin