21|

319 31 1
                                    

" ben delirmişim,aklımı kaçırdım.Nasıl bakacağım yüzünde? Düşünmek bile yüzümü kızartılıyor.Coşmuşum ben...ay hormonsaldır ya " duygu karışımlarıyla iç içe girerken ne zamandır odamda olduğunu bilmediğim seojun bağırdı " anne ablam hasta!" 
Evet hasta, yakışıklı görünce dayadı öptü.

Çığlık atıp yastığı yüzüme gömdüm.Yazık seojun irkilip kaçmıştı " Ablanın paikolojik sorunları var onu yalnız bırakalım" annemin yanımıza gelip söylediği şeyle gür kahkaha attım.Haklıydı benim sorunlarım vardı. Yatağımda ters dönüp yüz üstü uzandım.

Öptüğünde hissettiğim duygu hoşlandığım anlamına mı geliyordu? Kimi kandırıyorum hoşlanıyordum işte. Görünce aptal gibi heycanlanıyordum.Morali düşünce benimde moralim düşüyordu gülünce gülesim geliyor nefesim kesiliyordu.Bunca zaman bunları fark etmemem aptallıktı. Beomgyu..peki o hoşlanıyor muydu? O da o an benim gibi delirmiş görünüyordu . İçim içimi yerken bugünün cumartesi oluşuna şükrettim bu olayı hazmedene kadar onu  görmek istemiyordum.

Aklımdan çıkmayan düşüncelerle titreyen telefonumu elime aldım.Mesaj gelince titremesinden nefret ediyordum ama nasıl düzelteceğimi de bilmiyordum.

Mesaj atan kişi gördüğümde içimdeki tatlı telaş emilmişti. Ruh hastası mesaj atmıştı cuma gününden sonra ilk mesajıydı.

Replyagain6:
Yayında eğlendin mi sunbae?

Ryujin:

Tahmin edebileceğinden fazla

Replyagain6:

Sana yapacaklarımdan sonra da böyle gülüyor olacak mısın merak ediyorum.

Yayın odasında karıştırdığın şeyler ortaya çıkmayacak mı sanıyorsun?

Ryujin:

Odaya izinsiz girdiğini söylersen  seni bulduğumda durumun hoş olmayacak

Replyagain6:

:D

Pazartesi görüşürüz sunbae.

Telefonu komidine koydum neyden bahsediyordu.Düşmekten dudağımı dişlerken yatağımdan doğruldum Kışkırtmalarım işe yarıyordu çünkü kendini açığa veriyordu her seferinde.

Aklıma takmamaya çalışarak başıma masaj yaparak mutfağa ilerledim.Seojundan sakladığım çikolataları cebime doldurup odama geri döndüğümde sinir bozucu  alarmım çalmaya başlamıştı.Ders alarmıydı.Mide bulandıran sınavlar 1 hafta sonra başlıyordu.Alarmı susturup açtığım çikolata paketiyle ders çalışma masama oturdum. 3 saatlik çalışmanın ardından hava almak için balkona çıktım. Tüm gün ineklemeyi düşünüyordum hatta yarın da.

Beomgyu'nun yan binada oturduğunu hatırlamamla olduğum yerde kırpıştım.İstemsiz gülümseme oluştu yüzümde. Dışarı seyrederken tanıdık bir bedenle gözlerimi kısarak baktım.Yeon? Gözlerim irileşti beomgyu'nun eski sevgilisi değil miydi? Burda ne işi vardı.. yoksa

Zorla güldüm " yok canım ayrılmışlar sonuçta"yani beomgyu'yu göremeye gelmiş olamazdı değil mi? İçim rahatsız olurken yan apartmanın kapı sesi geldi kulağıma. 2.Katta yaşadığımıza ilkkez sevinmiştim. Hafifçe eğildiğim sıra gördüğüm kişiyle bakışlarım titreşti.Beomgyuydu. Adımları yeon'a doğru giderken boşlukta hissediyordum. Ben tavşan pijamamla ezik gibi onları izlerken kendileri birşeyler konuşuyordu. Kendimi kötü hissetmiştim. Ayrıca kıskanmıştım.

radio club |Beomryu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin