Song: Day6- Young K I'm yours (cover)
————————— Yazarın ağzından
" Ryujin girişteki koltuklardan birinde telefonum olacak getirebilir misin?" Taehyun'un dediği şeyle adımlarımı konferans salonunun girişine yöneltti ryujin. Bugün etkinlik günüydü ve herkes işiyle meşguldü.
Ryujin koltuklara ilerlerken minho ve arkadaşları-Öğrenci temsilcileri- içeriye girmişti. Temizlik için buradaydılar.
" Seungmin siz malzemeleri getirin ben buraya bakacağım" minho arkadaşına seslenirken onay sesi almasıyla adımlarını salonun ortasına ilerletti. O sıra ryujin telefonu almış,eğildiği yerden doğruluyordu.İkiside tesadüfen göz göze geldiklerinde minho bedeninin gerildiğini hissetti.Bugün karşılaşacaklarından haberi vardı ancak ryujini her gördüğünde atan kalbi bunu abartıyordu. Reddedilmişti bunu tahminde etmişti çünkü ryujin ona kendisinin baktığı gözlerle bakmıyordu. İkisi birbirine bakarken ryujin beomgyu'nun ona seslenmesiyle bakışlarını çevirdi.
İçinden beomgyuya sövdü.Ne güzel bakılıyorlardı ne diye oraya atlamıştı? Hoşlanmıyordu ondan zaten..
Gözleri beomgyu'ya döndüğünde çok kısa süreliğine gözleri kesişti.İstemsiz düşen moraliyle ilerlemeye devam etti minho.Sevdiği kızın beomgyu ile iletişim kurup takılmasından haz almıyordu.
Beomgyu,ikisinin bakıştığını fark ettiğinde kendini kontrol edemeyip bunu bozmuştu.Ryujin'in onda farklı hisler uyandırdığının farkındaydı.Sürekli erteliyordu gerçeği.
İş hakkında birkaç kelime konuştuktan sonra ryujin telefonu taehyun'a teslim edip lavaboya ayrılmıştı.Minho elleri cebinde yüzündeki donuk ifadeyle beomgyu'nun yanına ilerledi.
" Etkinliklerden nefret eder oldum neden sürekli sizinle iş birliği yapıyoruz" beomgyu başını sese çevirdi ve yüzündeki hoşnutsuz ifadeyle konuştu " Bunları tek başınıza yapacak kapasiteniz olmadığındandır . Biliyorsun kulübümüz sizinki ile nerdeyse aynı derecede" minho sinirle yanak içini ısırırken beomgyu adımlarını minho'dan uzaklaştırdı.
Ona hatırlattığı şeyler yüzünden sinirleniyordu. Minhonun yüzüne bakmak bile düzen rahatsızlığını hatırlamasına neden oluyordu.
Minho arkadaşlarının ona seslenmesiyle temizliğe başlarken radyo kulübü ise kabloları ayarlamakla meşguldü. Ryujin salona geri girerken yerleri kirletmemek için özen gösterip çocukların yanına ilerdedi
" Yapabileceğim bir şey var mı?" Bu işlerden anlamıyordu ki?Kai olduğu yerden kablolarla ilgilenerek " Yok sunbae biz hallediyoruz" dediğinde
" Pekala" bakışlarını salona döndürdü.Gerçektende büyüktü. Sahneyi gözüne kestirip oturacağı sıra üzerine doğru gelen beomgyu'yu yeni fark etmişti.
Ryujin'in dibine kadar yaklaşıp ileriye doğru eğildi.Ryujin afallayarak nefesi tuttuğunda beomgyu ryujin'im oturduğu yerin ilerisindeki flashbelleği elinde aldı. Başı ryujin'in boynunun hizasına gelirken hafifçe geri çekildi. Yaptığı şeyin farkında olmasını sağlayan kalbi olmuştu.Hızla geri çekilirken yaptığı şeyi bozuntuya vermemiş,geri kai'nin yanına gitmişti.Tek amacı flashbelleği almaktı fakat kalbi uyarı sinyalleri göndermişti.
Ryujin anlam veremeyerek bakarken lia'nın sesini duymadıyla gözleri karşı tarafa döndü.
" Yemek yememişsindir al ye" elinde tuttuğu keki uzatırken ryujin gülerek aldı.Onu düşünmesi hoşuna gitmiştiLia'ya sordu" Burda ne işin var?" At kuyruğu saçlarını sallayarak ryujin'in yanına oturdu.
" Seni görmeye geldim ne yaptığınızı da merak ettim" ryujin kek ambalajını açarken
ŞİMDİ OKUDUĞUN
radio club |Beomryu
FanfictionChoi Beomgyu: Radyo kulübünün Dj'e ihtiyacı var.Kulübe katıl ve bir süreliğine dj'lik yap. Shin Ryujin: Afbuyur? Radyoyla uzaktan yakından alakam yok beomgyu. ||| Kitap 2021 yazılmıştır. #3 beomgyu - 12 mayıs #2 Ryujin #1 beomryu 19 temmuz