,,Tosty''
⚠️SCENA SEKSU⚠️
Podczas pisania tej sceny łapał mnie trochę cringe, ale mam nadzieję, że dobrze to zobrazowałam i jakoś to przejdzie. Przyznaję, że trochę ciężko było mi ją pisać, bo każdy wie jaki jest Peter, a ja jestem przyzwyczajona pisać tego typu sceny w dosyć dosadny sposób i jeśli ktoś nie chce tego czytać może na spokojnie pominąć ten fragment, bo oznaczę go napisem KONIEC SCENY SEKSU. Jeśli jednak zdecydujecie się przeczytać przyjmijcie sobie wiek jaki wam pasuje, żeby MOGLI to robić, bo jak dla mnie szesnaście lat jest okej, ale jak chcecie więcej to przyjmijcie sobie, że w całej książce są starsi.
•••
Podwinęłam koszulkę Peter'a do jego ramiona i ponownie oderwałam się od jego usta.
Brunet podniósł się do góry, a ja ściągnęłam z niego jego koszulkę po czym rzuciłam ją gdzieś na podłogę i złączyłam nasze usta.
Chwyciłam dłonie chłopaka i przesunęłam je na moje pośladki po czym ścisnęłam je pokazując chłopakowi, żeby tak zrobił.
Parker bawił się moimi pośladkami, a ja zawiesiłam ręce na jego szyi i przyciągnęłam go bliżej siebie.
Po chwili poczułam na mojej kobiecości coś twardego przez co mimowolnie uśmiechnęłam się między pocałunkami.
Popchnęłam Parker'a ponownie na łóżko i zaczęłam całować szczękę i szyję bruneta zasysając się na niej i co jakiś czas zostawiając na niej sine ślady.
Peter cicho pojękiwał kiedy całowałam i lizałam jego klatkę piersiową, a kiedy doszłam do jego spodni rozpięłam pasek i guzik.
-Scarlett ja... - zaczął, a ja spojrzałam szybko na niego.
-Ufasz mi? - zapytałam, a brunet szybko pokiwał głową.
Ściągnęłam jego spodnie niżej razem z bokserkami.
Chłopak wbrew pozorom miał dosyć dużego. Uśmiechnęłam się i nachyliłam patrząc w oczy bruneta.
-Rozluźnij się. - szepnęłam widząc zdenerwowanie w oczach Parker'a po czym chwyciłam w dłoń jego długość i zanurzyłam ją w swoich ustach.
Peter wypuścił głośno powietrze, a ja zaczęłam od wolnych, ale dokładnych ruchów, które z każdą sekundą przyspieszały.
Po chwili dołożyłam również rękę, która na pewno wzmocniła doznania bruneta, a kiedy zauważyłam, że jego ciało zaczyna się spinać zaprzestałam wykonywania sowich ruchów.
CZYTASZ
𝐄𝐱𝐜𝐞𝐩𝐭𝐢𝐨𝐧 (𝟏𝟖+) | 𝐏𝐞𝐭𝐞𝐫 𝐏𝐚𝐫𝐤𝐞𝐫 [1] ✔
Fanfiction,,Brunet chwycił moją twarz w swoje dłonie i spojrzał prosto w moje oczy. -Obiecaj mi, że pójdziecie jak najszybciej do twojego mieszkania. - pokiwałam szybko głową. - Uważaj na siebie, wrócę jak najszybciej. - przybliżył swoją twarz do mojej. - Koc...