~az előző részből~
Louis barna tincsei az izzadtságtól tapadtak a homlokára. Sötét volt a szobában, csak ketten voltak. Ő megindult a fiú felé, aki reszketett. Hogy mi történt, hogy hol van és hogy hogyan került ide, azt nem tudta. Csak azt, hogy fél. Megint fél. Mikor már hozzáért volna az illető, Louis torkából egy velőtrázó sikoly szakadt ki.
*****
A göndör ágyában ébredt. Fél pillanatig azt sem tudta hol van. Sírt, remegett és folyt róla a víz.
- Lou, mi történt? Jól vagy? Rosszat álmodtál? - kérdezte Harry, és csitítgatni kezdte a pánikoló fiút.
Az ajtó kicsapódott és a három másik srác is aggódva nézték a kicsit, hogy mégis mi történhetett. Louis hajnali sikolya messze elhallatszott.
- Itt... Itt volt - mondta, de közben több helyen elcsuklott a hangja.
- Gyere ide Louis, meséld el mit álmodtál - kéri lágyan a göndör, míg az ölelésébe húzza a kisebbet.
- Nem, nem fontos. Semmit - tolja el magától az idősebbet még mindig sírva.
- De már három napja ez megy. Miért nem bízol bennem? - kérdezi Harry. A hangjában csalódottság és szomorúság keveredik - Történt valami a koncerten, hogy azóta rosszul vagy?
Louis csak a fejét rázta. Nem akart mondani semmit, mert nem lett volna képes rá.
Reggel megint mindenki úgy tett, mintha nem történt volna semmi az éjszaka. Öten ülték körbe az asztalt, és reggeliztek.
- Ma lesz egy interjúnk - jelenti be mellékesen Zayn.
- Várj, az ma van? - kérdezte Harry.
- Igen, ma - bólintott unottan Liam.
- Elfelejtetted? - húzta fel fél szemöldökét Niall.
- Nem, nem, dehogy - tagadta a göndör, pedig teljesen kiment a fejéből, és ezt mindenki jól tudta.
A délelőtt folyamán Niall és Zayn elvileg sütött valamit, gyakorlatilag viszont nem történt más, minthogy egymásba dobáltak rengeteg hozzávalót, berakták a sütőbe, és odaégették az egészet. Louis a nappaliban a kanapén összegubózva ült. Harry és Liam pedig mellette játszottak valamilyen online játékkal.
Délben rendeltek a Nando's-ból, majd készülődni kezdtek, mert kettő órakor jönnek értük.
Liam éppen bezárta az ajtót, amikor megérkezett a kocsi, amivel elviszik őket a helyszínre.
Biztos mind hallottatok már az Ellen show-ról. Igen, pontosan oda igyekeztek. A négy srác nagyon jóban van a középkorú nővel és annak feleségével.
A stúdióba érkezve egy szoros öleléssel köszöntötték rég nem látott barátnőjüket.
A fiúkra raktak egy kevés sminket, hogy ne csillogjon az arcuk a fényben és a kisebb bőrhibák ne látszódjanak, majd megállapították, hogy a ruhájukat nem kell átvenni, mert jól öltözködtek.
Negyed órával az érkezés után már a kamerákat igazították az operatőrök, az interjú alanyok pedig már a kanapén ültek. Végül mikroportokat tettek a ruhák nyakára és térmikrofonnal is vették az egészet.
A helyiség elég pofásan nézett ki. Az ülőalkalmatosságok fehér műbőrből készültek, az előttük lévő kis asztalon virág foglalt helyet, és mindenkinek egy-egy pohár víz. A háttérben egy nagy kivetítő, körülötte pedig fa lambéria és rengeteg zöld növény.
KAMU SEDANG MEMBACA
Talált, süllyedt |L.S.| ✔️
Fiksi Penggemar|Larry Stylinson| Egy fiú aki utálja az embereket? Nem. Egy fiú aki fél az emberektől? Talált, süllyedt.