💚XVI.💙

1.1K 100 91
                                    

A tagok egy egyszerű "Oh" hanggal nyugtázták Harry viselkedését, míg a rajongók próbálták kideríteni, hogy ki lehet a színpad szélénél.

Végül Louis is elindult a göndör felé, és mikor oda ért hozzá olyan erősen szorította magához, hogy az idősebb meglepődött mekkora erő is van abban az alacsony fiúban.

- Ezt... Ezt rólam írtad? - kérdezte Harry fülébe motyogva a szavakat.

- Nem - nézett értetlenkedve a kisebbre - Ezt neked írtam - puszilta homlokon Lou-t, aki csak pirulva a mellkasába bújt.

- Köszönöm - nézett végre a smaragd zöld szemekbe.

- Ez semmiség - húzta mosolyra Harry az ajkait.

- Nem csak ezt. Mindent - állt lábujjhegyre a fiú.

Lou kezei Harry tarkóján pihentek és a göndör fürtökbe túrtak, míg az idősebb a karjait szorosan a fiú derekára fűzte. Az ajkaik között alig volt öt centi. Egy apró mozdulat, és megkaphatják azt amire vágynak. Egymás közelségét. Harry a homlokát Louis-énak döntötte. Szinte egymás elől szívták el az éltető oxigént. A göndör nagyot sóhajtott, a fiú pedig kissé magához tért.

- Vissza kell mennem - hunyta le a szemét Harry.

- Tudom - mosolyodott el halványan Louis.

Végül teljesen eltávolodtak egymástól.
Egy utolsó vágyakozó pillantást követően a göndör visszament a közönség elé, Lou pedig lecsüccsent a földre.

A fiú gondolkozott. Ez csak egy ártatlan kis dal volt, egy ártatlan öleléssel, ugye? Teljesen elbizonytalanodott.

Végül óriási sikert aratott a négy srác. Mikor az aréna kiürült, a hírességek egy közeli bárba mentek, ami mára csak az övék volt, hogy megünnepelhessék az estét.

A fiú a pultnál ülve rájött, hogy az események nagyon kifárasztották, szinte leragadtak a szemei. A másik amit észrevett, hogy hideg éjszaka van. Ezen nem kellett volna meglepődnie, de a napok gyorsan teltek és meg is feledkezett arról, hogy az idő hamarosan télire vált.

Egy idő után Liam ült le mellé.

- Ugye tudod, hogy Harry szeret? - kérdezte az idősebb kertelés nélkül.

- Engem senki sem szeret - rázta meg a fejét egy lemondó mosollyal ajkain.

- Louis, Louis... Téged nem lehet nem szeretni - karolta át, de nem maradt vele sokáig, mert jött Zayn és elvitte Liamet táncolni.

A fiú mosolyogva figyelte az egymásba karoló párt, ahogy a lassabb zenére ölelkezve, szerelemmel a szívükben, élvezik az életet.

Az idő telt, és már közeledett az éjfél. Louis kólát ivott, hogy nyitva tudja tartani a szemeit. Egyszer csak berobbant az épületbe egy testesebb ember.

- James! Jó látni! Hol voltál eddig? - kiáltotta neki Niall, és el is indul a férfi felé.

- Ügyesek voltatok ma srácok - tapsol párat - De az a kérdésem, hogy hol van Louis? - pásztázta végig a teret, és persze egyből meglátta a fiút.

- Gyere, bemutatlak neki - jelent meg Harry is.

A két fiatal együtt kísérte az idősebbet a megszeppent fiúhoz.

- Szia Louis! James vagyok. James Corden, ennek a négy idiótának a menedzsere - vigyorog a fiúra.

- Szia James - köszön bátortalanul.

A fiatal szerint James furcsa ember volt. Mindig pörgött, alig maradt csöndben, és rengeteget nevetett, ami jó. De mégis, olyan közvetlen és kedves volt, hogy azt már különösnek lehet nevezni.

Éjfélkor ismét egyedül maradt, de nem sokáig, mert Harry ment oda hozzá.

- Jól vagy? - kérdezte aggodalmasan az idősebb.

- Fáradt vagyok, de jól - bólintott egy ásítást elnyomva.

- Hamarosan megyünk. Kell valami? - hajolt hozzá közelebb.

- Egy meleg pulcsi és egy hosszú alvás. Veled - közölte elpirulva.

- Jaj Lou, gyere ide - tárta ki a göndör a karjait, amik közé Louis egyből befészkelte magát - Jézusom de hideg az orrod!

A fiú ártatlanul pislogott miután eltávolította az arcát Harry nyakhajlatából.

- Bocsi - motyogta, mintha megbánta volna, de a szája sarkában egy cinkos mosoly foglalt helyet.

Fél óra múlva már ismét a hotelszobában voltak. Mindenki kimerülten, higiéniát hanyagolva, dőlt be az ágyba. A három hotelszobából egyetlen hang sem hallatszott délelőtt tizenegyig.

Végül délig összepakoltak és visszaindultak az otthonukba.

~~~~~

Louis barna tincsei az izzadtságtól tapadtak a homlokára. Sötét volt a szobában, csak ketten voltak. Ő megindult a fiú felé, aki reszketett. Hogy mi történt, hogy hol van és hogy hogyan került ide, azt nem tudta. Csak azt, hogy fél. Megint fél. Mikor már hozzáért volna az illető, Louis torkából egy velőtrázó sikoly szakadt ki.

**********

Jelezzétek valahogy, ha tetszik! ❤️

Köszönöm az 5100+ megtekintést és a 600+ vote-ot! <3

Talált, süllyedt |L.S.| ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant