Louis nem sokkal később visszaaludt, Harry pedig értesítette a többieket a döntésről.
Liamék is alig aludtak az elmúlt napokban, mindenki aggódott a fiúért. Az interjúk felét lemondták, pedig kettő nap múlva megjelenik a Clouds című albumuk.
A házat, ahova költözni szeretnének már akkor megvették, mikor a fiút kórházba szállították. Igazából nem is ház ez, hanem egy teljes villa. A külvárosban van, hogy megmaradjon a személyes terük.
A banda többi tagja is ott van, mikor Louis legközelebb felébred. Niall még egy félig megevett csokit is felajánl a fiúnak.
Az orvosok szerint még egy napig bent kell tartani Louis-t a kórházban megfigyelésen.
Vérképet néztek, csukló röntgent készítettek, satöbbi satöbbi. Mire lement a nap Louis teljesen kipurcant. A kórházi szobában Harry várta a fáradt fiút, aki szorosan bújt a Göndör karjaiba.
- Holnap reggel megyünk az új otthonunkba, rendben? - kérdezte Harry, mire Louis hatalmasat bólintott.
Az éjszaka gyorsan eltelt, reggel Harry meghallgatta az orvost, aki elmondta a tesztek és vizsgálatok eredményeit. Szerencsére testileg minden rendben volt a fiúval. A doki egy kis névjegykártyát nyújtott át a Göndörnek, amin egy pszichológus elérhetőségei voltak.
Louis Harry kezét szorongatva lépkedett a kórház hátsó kijárata felé, ahol egy sötétített ablakú autó várt rájuk.
Paul, a biztonsági őr a visszapillantó tükörben ellenőrizte a két fiút, majd elindította a kocsit.
Teljesen új környék felé vették az irányt. A fiú nem tudott betelni a gyönyörű látvánnyal. A város keleti határán kocsikáztak, ahol az épületek már kezdtek ritkulni. A novemberi hideghez, és Anglia éghajlatához képest szép idő volt. Ma ünnepelt az ország a Clouds megjelenése miatt. A harmatos füvön megcsillant pár gyenge napsugár.
Az autó egyszer csak lassítani kezdett, majd teljesen megállt. Louis kikötve a biztonsági övet, kinyitotta az ajtót, és kikászálódott a kocsiból. A lehelete fehéren gomolygott a reggeli hűvösben. A szeme nagyra nyílt, a száját eltátotta.
- Ez... Ide... Mi... Most? - kereste a szavakat a fiú, ám azok csak nem akartak a szájára jönni.
- Üdv itthon, Lou - fogta meg Harry a fiú kihűlt kezét, majd a kapu felé kezdte terelni.
Mikor átsétáltak a kerten és beléptek az ajtón Louis-nak még inkább leesett az álla. A helyiségek nyitottak, világosak és tágasak voltak. A nappaliból kihallatszott Liam hangja, amint a Clouds-ról beszél a telefonba. Ezt a videót hamarosan fanek milliója fogja látni az Instagrammon.
Harry körbevezette Louis-t az új házban. Mindkét srác arcáról sütött a boldogság.
Zayn a szobája ajtaját résnyire nyitva köszönt a hazaérkezetteknek, majd vissza is vonult a birodalmába, hogy folytassa a Twitter folyamatos frissítését, és lássa a rajongók tweetjeit, amik jelenleg arról szóltak, hogy három óra és megérkezik a Clouds. Niall a mozi-szobában ült a hatalmas kanapé közepén, és le sem vette a szemét a kivetítő vászonról.
Végül a Göndör a közös szobájuk felé vette az irányt. Az emeleten az utolsó ajtó volt az övék. A szobához tartozott egy külön fürdő, és egy nagy gardrób. Louis többször is körbefordult, hogy felfogja az új házat. Nem értette, hogy honnan szerezték ezt a helyet a srácok, de nagyon örült neki, hogy soha többé nem kell visszamennie az előző házba.
- Hazz? - kérdezte a fiú, miközben leült a szoba közepén heverő szőnyegre, a hátát pedig az ágynak támasztotta.
- Igen? - telepedett le a Göndör is.
- Én köszönök mindent. És annyira hálás vagyok, és annyira szeretek veletek lenni. Főleg veled - nézett mosolygó szemekkel a kicsi az előtte ülő Harry-re.
- Én is szeretek veled lenni - mondta lágyan a nagyobb, és a kezét a fiú kusza tincseibe vezette, majd onnan le a kicsi tarkójáig, végül magához húzva egy csókot hintett Louis homlokára.
Harry telefonján megszólalt egy jelzés, hogy már csak két óra a Clouds-ig. A srácok készülődni kezdtek. Kissé elegánsabban felöltöztek, ugyanis Julian, a banda producere és James, a menedzserük érkezik a házba.
A nappaliban várták a felnőtteket. A tévéből halkan szólt valami zene, amikor megszólalt a csengő. Niall kinyitotta a kaput, majd az ajtót, mikor kiszálltak a kocsiból a férfiak.- Sziasztok srácok - mondta vigyorogva James, miközben vette le a cipőjét.
- Hát idén is eljött ez a pillanat - mondta Julian és helyet foglalt a kanapén - Még nem mutatkoztam be, Julian Bunetta vagyok - nyújtotta a kezét Louis felé, de a fiú csak hátrébb húzódott, míg el nem tűnt Harry teste mögött.
- Bocsáss meg neki Jul, nem bízik az új emberekben, főleg a stanes eset óta - motyogta a Göndör.
- Megértjük - mondta James - Hogy rohadna meg az a féreg Stan - morogta.
- Rendben, ejtsük a témát - mondja Zayn, aki továbbra is a telefonján lóg, és már Liam is csatlakozott hozzá.
- A @onedirectionfan12345 nevű felhasználó reméli, hogy a Half a heart Taylor Swift-ről szól - mondja Liam, mire Harry és Louis egymásra pillantva kuncogtak fel.
- @directioner4lifeee azt írja, hogy: Imádlak titeket, de utálom, hogy ilyen drága az új album - száll be Niall is.
- Figyeljetek mit találtam! @jamesxoned azt írta: Úristen James, legyél a férjem, csak huszonkét év van köztünk! - mondta Harry, akinek ugyanúgy a kezében volt már a telefon, rajta megnyitva a Twitter.
Így teltek el a megjelenés előtti órák, jó hangulatban, tweeteket olvasva.
Végül tíz perccel a Clouds megjelenése előtt a hivatalos One Direction oldalon élő adást indítottak a fiúk.
A kamerában ott volt a négy srác, egymás mellett ültek a kanapén, és az albumról beszélgettek. A zenékről, a felvételekről, a fotózásokról és forgatásokról. A nézők száma a nyolcmilliót súrolta.Elképesztő, hogy hogy össze tudja hozni az embereket az, ha közös dolgokért rajonganak. Mennyi barátság szövődhet, és mennyi konfliktus születhet ennyi ember között. Gondoljunk csak bele, hisz több millió emberről beszélünk, és mindegyiküket összeköti ez az egy dolog. A szeretet.
Még a tagoknak is elképesztő volt, hogy mire képesek a fanek. Az, hogy hányan hallgatják a zenéjüket, hogy már a megjelenés előtt a toplisták élén van az album, hogy egyből több millióan nézik őket. Ezt az érzést nem lehet megszokni, felfogni, vagy szavakba foglalni.
A szabadság érzet és a szeretet minden mást elnyomott az elkövetkező pár napban. Folyton interjúkra jártak a srácok, és promózták a Clouds-ot.
Egyik este történt, hogy Harry és Louis már az ágyban feküdve beszélgettek egy fárasztó nap után. Mindketten boldognak érezték magukat, mikor megcsörrent Harry telefonja. Mivel ismeretlen számot írt a készülék, a Göndör vonakodva emelte a füléhez.
- Szia Harry, te vagy az? - kérdezték a vonal végéről. Az idősebbnek összeszaladt a szemöldöke, és lefagyva bámulta a szoba egyik pontját.
- Anya?
**********
Csak annyit szeretnék ide írni, hogy valószínűleg ez volt a Talált, süllyedt utolsó előtti fejezete. :(
Jelezzétek valahogy, ha tetszik! ❤️
Köszönöm a 16000+ megtekintést és a 1800+ vote-ot! <3
ESTÁS LEYENDO
Talált, süllyedt |L.S.| ✔️
Fanfic|Larry Stylinson| Egy fiú aki utálja az embereket? Nem. Egy fiú aki fél az emberektől? Talált, süllyedt.