Egy héttel a történtek után az interjú már a Youtube-on volt. A fanek által csak úgy szárnyalt. A megtekintések pörögtek, a továbbosztások az egekben voltak. Instagrammon a legtöbb poszt, amiben megjelölték a bandát, erről szólt. Pedig nem is volt olyan nagy szám, Louis legalábbis ezt gondolta, mikor Liam megmutatta neki a számokat.
A videóban Harry és Louis egymás mellett ülnek, a riportert pedig egy másik kamera veszi, mert szembe vannak egymással. A fiú sok kérdésre kétértelműen válaszolt, lehet, hogy emiatt lett olyan izgalmas sokak számára.
De nem csak az interjú volt felkapva. A srácok által kirakott minden storyból és posztból összeesküvés-elméleteket gyártanak. Folytonosak a találgatások az albummal kapcsolatban. A banda hulla fáradt, mert jó, ha négy órát tudnak aludni. Az utolsó simításokat végzik a zenéken, közben tervezik a merch-öket.
Louis és Harry a nappaliban tévéztek, Zayn elment bevásárolni, a maradék két fiú pedig az udvaron lófrált és komoly megbeszélést tartottak valamiről, amit a Göndör vetett fel egyik nap.
- Szerinted ez jó ötlet? - kérdezte Niall a tó partján sétálva.
- Lehet tényleg segítene neki - gondolkozott Liam.
- Amúgy is tervben volt, nem? - tett fel még egy kérdést a szőke.
- De, különben is, nem szeretek itt lenni - feleli a barna.
- Akkor nincs sok veszteni valónk. De szerintem mindenképpen csak az album megjelenése után csináljuk - okoskodott Ni, Liam pedig egyetértően bólintott.
- Ha most kéne, bele is halnék - sóhajtotta fáradtan.
Eközben a kanapén a Göndör elaludt, Lou pedig gondoskodóan betakargatta őt. A konyhába sétált nesztelenül, ugyanis a vastag pamut zokniban úgy tudott settenkedni, mint egy macska.
A tél közeledett, a fiú pedig megtanult teát főzni, így mindennapos tevékenysége lett, hogy mamusz zokniban, melegítőnadrágban és vastag pulcsiban (amit általában Harrytől lopott) ült a kanapén egy bögre forró teával.
Fél óra múlva Zaynék hangosan nevetve estek be az ajtón, szatyrokkal megrakodva, ezzel megzavarva a nyugodt csendet.
- Nem jöttök sütni? - kérdezte Liam mikor belépett a nappaliba, de amint meglátta az alvó Göndört, lejjebb tekerte a hangerőt.
- De megyünk - tette le Lou az üres bögrét, majd gyengéden felkeltette Harry-t, akinek nem volt kedve semmihez, végül mégis feltápászkodott.
Elkezdtek receptet keresni, és végül az amerikai csokis keksz mellett döntöttek.
- Na azt írja, hogy kell csoki. Ez már csak jó lehet - nézi Niall a telefonját.
- A nevéből nem tudtad ezt kikövetkeztetni? - nézett rá furán Zayn.
- Hagyjál - lökte meg a pakisztáni vállát játékosan.
- Oké, kell két tojás - olvasta a receptet Liam, Harry pedig előszedte a hozzávalókat.
Az átlagnál nagyobb konyhájuk volt, mégis, így, hogy öten voltak a helyiségben, elég szűkösnek bizonyult minden.
- Hány adagot ír a recept? - kérdezte a szőke, miután kilökdösték egymást Zaynnel.
- 16-ot, elég lesz? - sóhajtotta Liam.
- Dehogy lesz! Triplázzuk meg! - adta ki a parancsot Niall, Harry pedig kettő helyett hat tojást tett a pultra.
A robotgéppel szenvedtek egy sort a fiúk, ugyanis a szerkezet elszabadult, így még a plafonra is került a vajas masszából. Louis miután kitörölte a szeméből a cukros tojást, beleborította az aprított csokoládét a többi hozzávalóhoz.
ESTÁS LEYENDO
Talált, süllyedt |L.S.| ✔️
Fanfic|Larry Stylinson| Egy fiú aki utálja az embereket? Nem. Egy fiú aki fél az emberektől? Talált, süllyedt.