Mondhatnám, hogy reggel nyugodtan ébredtek, de ez nem így volt. Az ajtón dübörgött valaki, és ez keltette az idősebbet.
Harry lassan vánszorgott az ajtóhoz, és kitárta azt.
- Harry! Fél órája el kellett volna indulnunk, miért nem vagytok még készen? - kérdezte az ajtóban álló gorilla nagyságú ember.
- Basszus Paul, elaludtunk - törli meg a göndör fáradtan a szemeit - Pár perc és lent leszünk.
Paul az egyik testőrük, ha lehet így nevezni.
Harry gyorsan felkeltette a fiút, és villám sebességgel készültek el. A hotel várójában már több őr és a bandatagok várakoztak. Az épület előtt sokszáz fan álldogált, és amint kiléptek a szeretett énekeseik az üvegajtó mögül óriási sikítozásban törtek ki. A helyi rendőrség tagjainak nehezükre esett visszatartani az őrült rajongókat.
Egy nagy, fekete autóba szállították be a hírességeket, és a koncert helyszínére vitték őket.
Az autóban Harry ügyelt arra, hogy a rajongók minél kevesebbet lássanak Louis-ból, hogy ne róla szóljanak a hírek. És ennek csak egy oka volt, hogy féltette a fiút. Nem akarta egyből a mélyvízbe dobni.
Odaérve a backstage-be mentek, és onnan a színpadra. A stylist és a fodrász csak délután érkeznek, addig pedig még hangpróbát kellett tartaniuk.
A fiú a színpad szélére telepedett, míg a többiek próbáltak.
Egyszerű volt az egész. Belekezdtek néhány dalba, hogy nem-e recseg be egyikük mikrofonja, hogy mindannyian jól hallatszódnak-e, és a többi...
Dél körül huppant le Louis mellé Zayn.
- Na? Hogy tetszett? - kérdezte, átkarolva a fiút.
- Nagyon szép hangotok van. A végén, még én is a rajongótok leszek - kacsint mosolyogva Louis.
- Hiszen együtt élünk! Kötelező, hogy directioner legyél - jelenti ki a pakisztáni.
- Directioner? - ráncolta a homlokát a kisebb.
- Igen, így hívják a legnagyobb rajongóinkat.
Míg a két srác beszélgetett, megérkezett a stylist-juk és még jó pár új ember. Az aréna előtt már óriási tömeg várakozott arra, hogy este hétkor beengedjék őket a stadionba. És a sok fan nagy hanggal jár, szóval a fiúk bevonultak a backstage-be relaxálni egy kicsit.
Zayn és Liam a kanapén feküdtek egymást átölelve, Niall chips-et evett és görgette az instagrammot, Harry pedig bemutatta Louis-nak, hogy ki kicsoda.
- Ő itt a fodrászunk és sminkesünk, Lou - mutatott a szürke hajú lányra - Lou, ő itt Louis. Aztán Caroline a stylistunk. Itt van még Matt, a fotósunk, és a banda hangszeres tagjai - mutat a göndör az éppen belépő négy srácra.
- Szia Harry! Hát ő? - nézett a banda dobosa kérdőn a fiúra.
- Ő itt Louis, egy nagyon jó barátom. Louis, ők itt Josh, Sandy, Jon és Dan - mutatott végig a tagokon.
- Sziasztok - köszönt a fiú.
A maradék öt óra elrohant. A bandatagok stylist-nál voltak, a fodrásznál pedig kábé két órát bajlódtak, és mire tényleg mindennel végeztek, már hét óra lett. A fanok elkezdtek beszivárogni az arénába, és várták a nyolckor kezdődő koncertet.
A tagok, igaz hogy már több éve zenei pályán vannak, de mégis izgultak.
Harry a maradék egy órában feltűnően sokat beszélgetett a zenekar hangszeres tagjaival.Elérkezett a várva várt időpont. Louis a színpad oldalánál helyezkedett el, úgy hogy ő panorámában lássa a fellépést, de a közönség ne lássa őt.
Megszólalt az első hangszer, és a zenét kitörő üdvrivalgással köszöntötték. Harry rengeteget pillantott oldalra, hogy megnézze megvan-e még Louis, és ha megvan jól érzi-e magát. A válasz mindkettőre igen volt. A fiú csillogó szemekkel nézte az éneklő barátait. A családját. Mert időközben, az a négy lökött srác a családjává váltak . Figyeltek és vigyáztak rá, és ez Louis-nak rengeteget ért.
A számok között sokszor beszélgettek a fiúk egymással és a rajongókkal is. Az egyik zene végeztével a göndör szólalt meg.
- Remélem jól érzitek magatokat! - kiáltotta a mikrofonba - Van egy meglepetésem számotokra. A héten sokat voltam egyedül, és ez elég rosszul érintett - kezdett bele, a tömeg pedig elcsendesedett - Nem beszéltem a számomra egyik legfontosabb személlyel, egy kis hülyeség miatt. És amíg egyedül voltam, megfogalmazódtak bennem ezek a sorok. Hallgassátok őket! - fejezte be, és az egész aréna szájtátva bámulta Harry-t, de ő csak egy helyre nézett. A színpad oldala felé, ahol a fiú volt.
Az egész stadion elsötétedett, csak egy reflektor világított a göndörre, aki a mikrofonját az állványba csúsztatva várta, hogy Dan, a gitárosuk elkezdje játszani a lassú akkordokat.
Senki sem szólt semmit, a további tagok is meg voltak lepődve, mert semmit nem tudtak Harry magán akciójáról. A közönség levegőt venni is alig mert, mindenki videózta az eseményt. Louis le volt fagyva, mert tudta, hogy a göndör szavai neki szóltak, csak azt nem tudta milyen dalt írt.
- „So your friends been telling me
You been sleeping with my sweater
And that you can't stop missing me...” - kezdett bele csodálatos, lágy hangon Harry, a fiú pedig szinte elolvadt.Ahogy nézte a göndört, a szíve nagyot dobbant. Egy egyszerű barna kötött pulcsi volt rajta, zöld nadrággal és egy fekete vans cipővel. A szemeit lehunyva tartotta, de azért két soronként oldalra pillantott, pont Louis-ra.
A fiúnak már a könnyei potyogtak a gyönyörű soroktól, és azok mély jelentésétől. Boldog mosollyal és könnyes szemekkel veszett el Harry elragadó kisugárzásában.
Louis nem tudta elhinni, hogy valaki tud ilyen szép sorokat írni. Hogy valaki tud ilyen szép sorokat írni róla.
De minden szépnek eljön a vége.- "...I'm half a heart without you" - énekelte az utolsó sort Harry.
Két másodperc csend volt amíg felfogták a történteket, majd kész, vége, mindenki meghalt. Akkora ováció tört ki az arénában, hogy azt a világ másik felén is hallották.
Louis oda akart rohanni a göndörhöz, de nem akart semmit sem elrontani, szóval magában tépelődött és olyan csillogó szemekkel bámulta az idősebbet, hogy azt lehetetlen volt nem észrevenni. Harry csak és kizárólag a kék szemű angyalra nézett, majd elindult felé.
**********
Jelezzétek valahogy, ha tetszik! ❤️
Köszönöm a 4600+ megtekintést és a 570+ vote-ot! <3
Segítséget szeretnék kérni. A lényeg annyi, hogy valaki tudna-e sorozatbarát meghívót küldeni nekem? Nagyon megköszönném ^^
VOCÊ ESTÁ LENDO
Talált, süllyedt |L.S.| ✔️
Fanfic|Larry Stylinson| Egy fiú aki utálja az embereket? Nem. Egy fiú aki fél az emberektől? Talált, süllyedt.