- Anya?
*****
- Igen, én vagyok - válaszolt.
- Mi... Miért hívtál? - kérdezte Harry, és felült az ágyban.
- Harry, én úgy sajnálom - kezdett zokogni a telefonba az anyuka - Nem tudták megmenteni.
- Tessék? Anya, mi történt? - kérdezte már-már hisztérikusan a Göndör.
- Gemma...
- Mi van vele? - túrt a hajába Harry aggódva.
- Sajnálom Harry. Nagyon sajnálom - mondta zokogva Anne - Gemma meghalt.
- Ne, az nem lehet - suttogta az idősebb és könnyáztatta szemekkel szipogott - Ez nem történhet meg! - suttogta összetörve, és visszazuhant az ágyra.
- Az orvosok már nem tudtak mit tenni - mondta az anya.
Harry nem akarta letenni a telefont, de a keze hirtelen és megállíthatatlanul lendült, és a készülék a falhoz csapódott. Összekuporodva sírt tovább. Nem tudta felfogni, hogy mégis mi a franc történt. Képtelenség, hogy a nővére halott legyen. Ez nem történhet meg. Hisz nem is tudott beszélni vele, túl kevés időt töltött vele. Gemma nem halhatott meg.
Louis nem értette mi történt, de ennek ellenére támogatóan átkarolta a Göndört. Harry erősen szorította magához a fiút és a vállába sírt tovább. A kicsi még sosem látta így Harry-t. Ilyen összetörten és sebezhetően. Fájt hallgatni a Göndör zokogását.
- Gem - suttogta Harry két szipogás között.
Louis az idősebb haját simogatta, és a derekát szorította. Azt kívánta, bárcsak el tudna venni Harry fájdalmából.
Végül Harry lassan és fájdalmasan zokogva aludt el Louis karjaiban. Miután ezt a fiú észrevette, elengedte a Göndör-t, és megkereste a többi srácot.
- Ki az a Gem? - kérdezte Lou Niall-től.
- Harry nővére, miért? - kérdezte a szőke, de a kicsi nem válaszolt rá, csak sokkoltan tántorgott vissza a közös szobájukba. Belegondolt, mi lenne, ha az ő egyik testvére hunyna el.
Harry mellé mászva ölelte tovább az idősebbet, hogy éreztesse vele, hogy ott van, nem megy sehova, számíthat rá.
Louis egyszer kelt fel éjszaka arra, hogy Harry-t ismét rázza a sírás. Végül viszont igen hamar visszaaludtak.
A Göndör másnap teljesen kába volt. Nem kelt ki az ágyból, nem beszélt, nem evett. A vizet is úgy kellett leerőszakolni a torkán. A srácok aggódtak érte.
Louis egész nap mellette volt, és próbálta csitítani a férfit.
- Hazz - szólalt meg rekedt hangon.
- Hm?
- Mivel tudok segíteni? - kérdezte elkeseredetten a fiú.
- Mesélsz akármiről? - motyogta Harry.
- Persze.
Louis bólintott, és arról kezdett beszélni hogyan élte meg az elmúlt pár hónapot. A sok törődést, a kedves szavakat, a gyengéd érintéseket, a napsütötte délutánokat, a finom ételeket, a jó filmeket, a vicces beszélgetéseket, az öleléseket, a táncot, a koncerteket, a hosszú utazásokat, az új érzéseket, az élményeket, az igazi életet.
Harry haja szétterült Louis ölében, az idősebb a szemét lehunyva élvezte a fiú puha ujjainak érintését, amik a göndör fürtök között turkáltak.
STAI LEGGENDO
Talált, süllyedt |L.S.| ✔️
Fanfiction|Larry Stylinson| Egy fiú aki utálja az embereket? Nem. Egy fiú aki fél az emberektől? Talált, süllyedt.