8. Bölüm: Karışık Olaylar

27 10 6
                                    

R: Ne!

E: Ne!

Şok içinde Emre'ye baktım. O da bana inanamaz bir şekilde bakıyordu.

R: Tahsin Bey, emin misiniz? Yani Emre bir polis, uyuşturucu ile bir işi olmaz. Belki testlerde bir yanlışl-

T: Testlerde bir yanlışlık yok Rana hanım. Emre'yi uzun bir süredir tanıyorum. Böyle bir sonuç çıktığında inanın bende şaşırdım. Kaç kere kontrol ettirdim ama... Maalesef doğru.

Şok içinde elimle ağzımı kapattım.

T: İyi günler Emre, sonra kontrol etmek için gelirim.

Tahsin Bey odadan çıkarken hâlâ olayın şoku içindeydik.

E: (İnanamayan sesiyle) Rana, benim uyuşturucu kullanacağıma inanmıyorsun değil mi?

Dönüp yüzüne baktım. Gözleri dolmuş, göz etrafları kıpkırmızı kesilmişti. Dudakları titriyordu.

E: (Titreyen sesiyle) Rana yemin ederim, ben... Uyuşturucu kullanmıyorum.

Titreyen eliyle kolumu tuttu.

E: Bana inanmıyor musun?

Gözlerinden birer yaş aktı.

E: (Başını ellerinin arasına alırken) Ya bunu Zafer bey duyarsa, hayatım mahvoldu, ne yapacağım? Rana yemin ederim uyuşturucu kullanmıyorum.

Elim kalbimde, gözümde akan yaşlarla dışarı çıkarken Emre'nin titreyen sesini duydum.

E: Rana, lütfen bana inan!

Odadan dışarı çıktım ve hızlıca gözyaşlarımı sildim. Sakin olup mantıklı düşünmem lazımdı.

T: Rana Hanım, iyi misiniz?

Tahsin Bey' in sesini duyduğumda başımı kaldırıp burnumu çektim.

R: Galiba...

T: Sonuçlar için kusura bakmayın lütfen. İnanın bende sizler kadar şaşkınım.

R: Önemli değil Tahsin Bey.

T: Buyrun odama gidelim isterseniz, detayları orada konuşalım.

R: Tabi olur.

Tahsin Bey önde beraber odasına gittik. Masasına oturup ellerini birbirine bağladı. Bende karşısındaki sandalyeye oturdum.

R: Emre'yi nereden tanıyorsunuz?

T: Biraz uzun bir hikaye Rana hanım...Emre benim hayatımı kurtarmıştı...

             
      
                      -4 ay önce-

"Korkmayın kurtaracağız" dedi Emre, doktoru sakinleştirmeye çalışırken.

"Lütfen çabuk olun!" dedi Doktor korkuyla.

"Bana bak puşt, çabuk o adamı bırak!" dedi Emre sert sesiyle.

"Bırakmıyorum!" dedi suçlu elindeki silahı doktorun başına iyice dayayarak. "Beni götüremeyeceksiniz!"

Emre yavaşça yaklaşmaya başladı ve kıvrak bir hareketle suçlunun yüzüne tekme savurdu. Diğer polisler hızla gelip suçluyu etkisiz hâle getirirken, Emre'de doktoru sakinleştirmeye çalışıyordu.

"İyi misiniz?"

Doktor zorlukla nefes alarak cevap verdi.

"İ-iyiyim. Korkmayın..."

Gecenin YıldızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin