Sabah vakti kulağıma gelen kuş sesleri ve gözlerimi acıtan güneş ışınlarıyla uyandım. Yerimden doğruldum. Biraz dinleneyim derken Emre'nin kucağında uyuyakalmışım. Gözlerimi ovuşturdum. Yüzümü Emre'ye çevirdiğimde hala uyuyordu. Sanki bir anne şefkati ile Saçlarını okşayarak, yanağına öpücük kondurdum ve odadan çıktım.
Elif gülümseyerek yanıma geldi.
El: Günaydın Rana?
R: Günaydın Elif?
El: Seninle kafeteryaya inip bir şey filan yiyelim mi? Hem seninle konuşmak istediğim bir şeyler var.
R: Ne hakkında?
El: Hadi benimle gel.
Başımı sallayarak kafeteryaya yöneldim. Bir masaya geçerek siparişlerimizi verdik. Kısa süre içinde siparişler geldi.
Elif konuşmaya başladı.
El: Sana birşey soracağım, ancak dürüst olmanı istiyorum.
R: (Meyve suyundan içerken) Tamam.
El: Abimin gerçekten bir şeyi yok değil mi?
Bir an içmeyi bıraktım ve Elif'e baktım. Yüz ifadesi üzgün ve inanamaz bakıyordu.
El: Soruma cevap vermedin.
Heyecandan kalp atışım hızlanmıştı. Elimdeki meyve suyumdan yudumlayarak sakinleştirmeye çalıştım.
El: Soruma cevap vermedin Rana.
Elimle göğsümü tutarak sakinleşmeye çalışıyordum. Sonra zorlukla konuştum.
R: Neden soruyorsun?
El: Acaba neden soruyor olabilirim?
R: Aramızda bir güvensizlik olmasın. Ben sana doğruyu söylüyorum inan.
El: (Kendi kollarını tutarak) Bilemiyorum, emin değilim. Kötü hissediyorum.
Elimi omzuna koydum.
R: İyi misin?
El: Umarım iyi olacağım.
Derin bir nefes alarak konuşmaya başladım
R: Herşey gibi bu da geçecek. Umarım...
Bir süre sessizlikten sonra Elif devam etti.
El: Kaza anını anlatmak ister misin acaba?
R: (İç çekerek) Anlatırım... Normal bir şekilde ilerlerken önümüzden gelen tır ile Emre direksiyondaki kontrolünü kaybetti ve çarpıştık. Bilincim yerinde gibiydi ama hareket edemedim ve konuşamadım.
El: Sonra?
R: En son uyandığımda buradaydık. Sonrasını sizde biliyorsunuz.
Elif dudaklarını birbirine bastırarak gözlerini kaçırdığı sırada Selim yanımıza geldi ve sandalyeye oturdu.
S: Merhaba kızlar, ne yapıyorsunuz?
El: Rana'yla sohbet ediyorduk aşkım. Sen?
S: Hangi konuda?
R: Emre'yle ilgili... Onun şuan iyi olup olmadığı hakkında...
S: İyi olur ya. Her sıkıntı gibi bunu da atlatır.
Masadan kalktığım sırada bana döndüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Yıldızları
RomanceMesleğinin ilk günü merkezine atanan Rana Kuzey, buraya geldiğinde tek düşündüğü sadece görevini yapmaktı. Ancak korkunç geçmişiyle yeniden yüzleşeceğini nereden bilebilirdi ki? Ayrıca kendisine iğrenerek baktığı kişiye sonrasından aşık olacağını na...